فیلم آموزشی بسازید

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یادگیری ترکیبی این توانایی را دارد که روش تدریس معلمان و دانش آموزان را متحول کند - اگر از همه آنچه ارائه می دهد استفاده کنیم.

چند ماه پیش ، من متوجه شدم که بحث پیرامون مفهوم یادگیری ترکیبی افزایش یافته است. بسیاری از این مکالمات با یادداشت مشابهی شروع شد: "ما با هم مخلوط شده ایم - همه معلمان ما از Google Classroom استفاده می کنند" (یا Edmodo ، Schoology ، Canvas ، Moodle و غیره). با این حال ، در بررسی بیشتر ، من اغلب متوجه شدم که این ابزارها فقط محتوای موجود و رویه های کلاس را دیجیتالی کرده اند.

دانش آموزان به جای پر کردن صندوق ورودی روی میز معلم با بسته ها و برگه های کار ، دقیقاً همان مراحل آنلاین را انجام دادند. معلمان به جای نوشتن تکالیف در صفحه ، آنها را در خبرهای دیجیتالی دانش آموزان قرار می دهند. در حالی که یادگیری ترکیبی نوید نوآوری را با خود به همراه دارد ، این خطر وجود دارد که با استفاده از ابزارهای جدیدتر و گران قیمت ، روشهای موجود را تداوم و تکرار می کند. مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

خطر
انتشار محتوای دیجیتالی ، معلم محور ، یادگیری کامل آمیخته ای نیست. اگرچه این می تواند به عنوان اولین گام به سوی مدل های جدید یادگیری تلقی شود ، اما این خطر در خودآموزی است. هنگامی که یادگیری ترکیبی با جریان کار دیجیتال برابر شود ، دانش آموزان به جای تبدیل شدن به خالق دانش در زمینه ای که می توانند به طور فعال کنترل کنند ، مصرف کننده محتوای معلم کارگردان هستند.

وعده
یادگیری ترکیبی واقعی به دانش آموزان نه تنها این فرصت را می دهد تا هم از طریق آنلاین و هم از طریق روش های سنتی کلاس ، محتوای و آموزش را به دست آورند ، بلکه عنصر اقتدار این فرایند را نیز به دست می آورند. آزاد کردن دانش آموزان از محدوده روز مدرسه ، دیوارهای کلاس ، تنها مهارت معلم و سرعت بقیه کلاس ، یادگیری ترکیبی می تواند اساساً سیستم و ساختار مدرسه را تغییر دهد و دانش آموزان را با تجربه یادگیری شخصی تر و فعال تر. انتقال به یادگیری ترکیبی

سال گذشته ، من با سه مربی آموزشی از Belvuue ، نبراسکا ، در مورد ابتکار 1: 1 iPad (جایی که هر دانش آموز یک iPad دارد) و حرکت آنها به سمت یادگیری ترکیبی مصاحبه کردم. آنها تلاش ها برای فراهم آوردن راه های متعدد برای دستیابی دانش آموزان به محتوا ، استراتژی های استفاده از صوت و فیلم برای یادگیری مستقل داربست ، فرصت های تطبیق دستورالعمل ها بر اساس داده های زمان واقعی و فرصت شرکت در مکالمات رو در رو معنادارتر را بیان کردند. این مربیان یادگیری ترکیبی را به عنوان کنترل دانش آموزان بر نحوه یادگیری ، سرعت تجربه یادگیری و مکانی که می خواهند در کلاس یاد بگیرند ، یاد می گیرند.
به عنوان مثال ، آن فلدمن  توضیح داد که چگونه معلمان می توانند از قدرت پخش فیلم برای خواندن و توضیح مطالب استفاده کنند - به دانش آموزان این اجازه را می دهد که سرعت یادگیری خود و همچنین روشی را که از طریق آن محتوا را تجربه می کنند ، انتخاب کنند. برای اثبات اینکه همه دانشجویان می توانند از این فرصت ها بهره مند شوند ، همکار Ann ، Jeanette Carlson (MrsJCarlson) تصویر سمت چپ را توییت کرد. این مهدکودک ها نه تنها یاد گرفتند که به طور مستقل روی یک کار آنالوگ کار کنند بلکه از فیلم ها استفاده کردند تا به آنها در رمزگشایی دستورالعمل ها و درک مطلب کمک کنند.

Educational Film Market | International Animation Festival Hiroshima

در سطح پیشرفته تر ، ژانت یاد گرفت که آموزش ترکیبی به ویژه در آموزش مفاهیم چالش برانگیز در کلاس تجارت خود مفید است. از طریق پخش فیلم ، او اساساً خودش را شبیه سازی کرد ، ویدئویی ایجاد کرد تا دانشجویان را در یک کار دشوار دنبال کند. این روش ترکیبی او را از جلوی اتاق آزاد کرد تا بتواند به صورت فردی با دانش آموزان کار کند و دستورالعمل های سفارشی ارائه دهد. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

همکار آن و ژانت ، جفری برنادت (JeffreyBernadt) درمورد این مفهوم توضیحاتی ارائه داد و نحوه استفاده از یادگیری ترکیبی را برای ارائه دانش آموزان علوم اجتماعی دبیرستان به گزینه های مختلف برای کسب دانش محتوا - ویدئو ، متن دیجیتال ، کاغذ یا کتاب های الکترونیکی ، یا چهره به اشتراک گذاشت. مکالمه رو در رو جفری به جای اینکه دانش آموزان را مجبور به نشستن روی میز و یادگیری در مرحله قفل کند ، محیطی را ایجاد کرد که دانش آموزانش می توانستند مسیر ، سرعت و حتی مکان یادگیری خود را کنترل کنند. این مثالها نشان می دهد که چگونه دانش آموزان می توانند با یادگیری ترکیبی برای به دست آوردن محتوا و دستورالعمل درگیر شوند ، اما مربیان همچنین توضیح داده اند که چگونه ابزارهای دیجیتال دانش آموزان را در نشان دادن یادگیری خود صدا و انتخاب جدید می کنند.

یادگیری ترکیبی می تواند به معنای گام به جلو به سوی چیزی بزرگتر باشد - دانش آموزان را بیش از یادگیری خود اختیار می کنند ، اما این به مسیری که معلم انتخاب می کند بستگی دارد. در یک پست اخیر در وبلاگ ، ویل ریچاردسون این نکته را مطرح کرد که مربیان از طریق انتخاب یا فناوری یا حتی یادگیری ترکیبی "به دانشجویان" اختیار نمی دهند. در عوض ، دانش آموزان وقتی معلمان "شرایطی را فراهم می کنند که می تواند نمایندگی شکوفا شود" آن را کسب می کنند. رسیدن به تعریفی از یادگیری

در گزارش م Instituteسسه کریستنسن 2013 ، نویسندگان این سال را مطرح کردند: "آیا یادگیری مخلوط K-12 مخل است؟" یعنی آیا تعریف جدیدی از آنچه "خوب" می داند ایجاد می کند؟ آنها استدلال می کنند که برای ایجاد اختلال ، یادگیری ترکیبی نیاز به جایگزینی جهت گیری معلم مدار موجود در مدرسه با الگوی دانش آموز محور دارد. یادگیری تلفیقی می تواند تعریف جدیدی از آموزش و یادگیری (قول) ایجاد کند ، یا می تواند چیزی بیش از یک نسخه دیجیتالی از مفهوم سنتی مدرسه (خطر) باشد.

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰


سه سرپرست ، همه پذیرندگان اولیه یادگیری ترکیبی ، توضیح می دهند که برای کارکرد مدل های قرن بیست و یکم چه کاری لازم بوده است. (نکته: معلمان خوب و برنامه درسی هنوز در هسته اصلی قرار دارند).

دره مرکزی سنگین کشاورزی کالیفرنیا ، جایی که بسیاری از والدین برای غروب آفتاب در مزارع و بسته بندی سوله ها کار می کنند - این همچنین راهی برای کمک به کودکان برای فرار از فقر و انزوا بود. دسترسی به دستگاهها و یادگیری دیجیتالی با کیفیت ، حتی در شرایط غیر اضطراری ، نجات بخشی از چشم انداز بهتر اقتصادی بیش از 4000 دانش آموز منطقه است. تام رونی ، سرپرست منطقه ، با اشاره به بسیاری از خدمات پیچیده - وعده های غذایی ، مراقبت های بهداشتی ، پشتیبانی تحصیلی بعد از مدرسه ، به عنوان مثال ، گفت: "ما از بسیاری جهات یک منطقه 24/7 مدرسه هستیم. مدارس وی به خانواده های محلی ارائه می دهند." یادگیری آنلاین انعطاف پذیر ، دقیق یکی دیگر از خدمات ضروری بود.

قرار دادن قطعاتی که به این سه منطقه امکان می دهد بعد از اینکه کشور قفل کرد ، سالها کار اختصاصی را دنبال کرد - و توجه به برخی از عناصر سازنده زیر:

دادن یک صندلی واقعی به TECH در جدول
قرار دادن فناوری در اولویت و مرکز در یادگیری دانش آموزان به معنای اولویت بخشیدن به فناوری از راههایی است که در حال حاضر در بسیاری از مناطق انجام نمی شود.

سرپرستانی که با آنها صحبت کردیم نزدیک به یک دهه است که این کار را انجام داده اند - اختصاص بودجه عظیمی از بودجه خود به تکنولوژی ، ساخت بخشهای قدرتمند IT و دیدن خستگی ناپذیر از بخشهایی که اجازه می دهد یک عملیات پیچیده فنی بدون دردسر اجرا شود. دیوید مییاشیرو ، ناظر اتحادیه دره کاجون ، می گوید: "این یک بالابر سنگین است ، از لحاظ انتهایی در IT. School District ، یک منطقه فقیرنشین در شرق شهرستان سن دیگو که در آن رای دهندگان در سال 2016 20 میلیون دلار وام برای تأمین سرمایه گذاری فناوری منطقه تصویب کردند. آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

لب زدن به اهمیت فناوری کافی نیست. ضروری است که تغییرات عملیاتی ایجاد شود که رهبران فناوری را با بودجه واقعی در موقعیت های اقتدار واقعی قرار دهند. "در منطقه ما ، مدیر ارشد فناوری ما یک دستیار سرپرست است. وی دارای رتبه دوم در سازمان است. تجارت اصلی ما یادگیری و موفقیت است - اما ما مشاغلی هستیم که به مشتری متصل هستیم. این طرز تفکری متفاوت از اکثر رهبران منطقه است "، میاشیرو می گوید.

منطقه لیندزی نیز سرمایه گذاری زیادی در زمینه فناوری انجام داده است ، اما ناظر رونی می گوید اتصال "یک تیم بسیار قدرتمند فناوری" با یک تیم برنامه درسی خوب از اهمیت بیشتری برخوردار است. "این در مورد یادگیری است. او فناوری با ارائه جزئیات اصلی در مورد اولویت های منطقه ، می گوید: "فناوری روش تحویل است." "اگر شما یک تیم برنامه درسی قدرتمند ، متمرکز بر آینده و متعهد برای طراحی فرصت های یادگیری که می تواند از طریق فناوری ارائه شود ، ندارید ، از آنچه دانش آموزان و خانواده ها نیاز دارند کوتاه می آیید. و قرار نیست کسی را برای آینده ای که قرار است با آن روبرو شوند آماده کند. "

SOLVING TECH LOGISTICS
سیزده سال پیش ، ذینفعان لیندسی - کارکنان مدرسه ، والدین و جامعه بازرگانی - تصمیم گرفتند که هر دانش آموز باید یک رایانه داشته باشد (هر سه سال یکبار جایگزین شود) ، اتصال به اینترنت و دسترسی به برنامه درسی آنلاین. آنها در پروژه Wi-Fi جامعه با شهر لیندزی همکاری کردند و با ارائه دهندگان شخص ثالث برای قرار دادن برج ها و نزدیک به 1500 نقطه اتصال در سراسر منطقه همکاری کردند. رونی می گوید ، آنها هزینه این تلاش ها را پرداخت کردند - به استثنای یادگیری حرفه ای مداوم که از طریق بودجه اعطا می شود - از طریق صندوق عمومی خود. همه چیز در مورد اولویت ها بود: "ما بیش از هیچ منطقه دیگری دقیقاً مانند لیندزی پول نداریم. اما ما به عنوان یک جامعه ، آن را در اولویت قرار می دهیم و در این قسمت است که پول خود را قرار می دهیم. "

به همین ترتیب ، مدارس دولتی شهرستان میامی-داد در سال 2012 یک ربع میلیارد دلار از طریق همه پرسی اوراق قرضه برای خرید دستگاه برای هر دانش آموز و ابزارهای داخل کلاس مانند تابلوهای پرومتئان ، ساخت Wi-Fi و ایجاد نقاط داغ در مدارس و محلات سرمایه گذاری کردند. آلبرتو کاروالیو ، سرپرست میامی-داد می گوید: "هدف این بود که دسترسی عادلانه به منابعی فراهم شود که امکان 24/7 ، هر زمان و در هر مکان را برای دانشجویان فراهم کند." "یک شبه ، ما به قرن 21 منتقل شدیم."

در حالی که مدارس در سرتاسر کشور با مشکلات فنی مانند Zoombombing - که در آن جلسات کاربران خارج از شبکه در کنفرانس ویدیویی کنفرانس آنلاین خراب می شوند - و فن آوری ناخوشایند دست و پنجه نرم می کنند ، میاشیرو نگران است که ed tech با نام بد از همه گیر خارج شود. وی خطای کاربر و عدم آموزش را مقصر برخی از مشکلات مدرسه ای می داند که اکنون تجربه می کنند. او می گوید: "نمی توان انتظار داشت که مردم فقط این ابزارها را برداشته و از آنها استفاده کنند." بیشتر مناطق زیرساخت های لازم را برای تغییر ناگهانی به یک مدل آنلاین ندارند. "آنها یک ورود به سیستم ، حریم خصوصی داده ندارند - ما در فضای دیجیتال کارهای زیادی انجام داده ایم تا ما را برای امنیت ، حفظ حریم خصوصی داده ها و تبادل داده آماده کنیم." اما کار کردن روی اینها تدارکات ممکن است سالها طول بکشد. میاشیرو می گوید: "انجام این کار حتی قبل از همه گیری سخت است." آیا ما در حال آموزش نوین هستیم ، یا فقط رقم می زنیم؟

برنامه درسی آنلاین BUILDING
ابزار بدون محتوای خوب و آموزش خوب معنی ندارد. Lindsay Unified پنج سال پیش روند تقویت برنامه درسی آنلاین خود را آغاز کرد. رونی تخمین می زند قبل از همه گیری ، برنامه های درسی دیجیتالی آن تقریباً 50 تا 60 درصد از نتایج دانش آموزان دبیرستانی را برآورده می کرد. با این حال ، مهمترین بخشهای دروس همچنان در اختیار معلمین باقی می ماند که به صورت شخصی یا با گروهی از زبان آموزان کار می کنند. این معادله به این دلیل کار می کند که "ما به معنای واقعی کلمه هزاران لیست پخش درست کردیم" ، و با اشاره به واحدهای مطالعه یا دروس ، شامل مثلا فیلم ، شواهد مکتوب ، منابع اضافی و پشتیبانی از دانشجویان ELL در مورد یک موضوع می باشد.

برای دره کاژون ، همه گیری طرحی متفاوت در لیست های پخش ایجاد کرد. در حالی که مدارس قبلاً به دروس آنلاین فراوان دسترسی داشتند ، این منطقه تصمیم گرفت با تنظیم لیست های پخش سفارشی برای هر سطح یادگیری ، جریان درس را متمرکز کند ، به این امید که برخی از معلمان تحت فشار روزانه پس از انتقال به دوره های کامل ، از بین بروند. زمان یادگیری از راه دور

میاشیرو می گوید: "ما منابع جمعی خود و برخی از دقیق ترین معلمان خود را برای کمک به طراحی لیست پخش سفارشی تا پایان سال تحصیلی جمع کردیم تا معلمان فقط بر زنده ماندن تمرکز کنند."

حفظ ابعاد انسانی
هنگامی که از فناوری برای ارائه برنامه درسی با کیفیت بالا به روشی متفاوت استفاده می شود - و معلمان آموزش می بینند تا ارتباط با دانش آموزان را در اولویت قرار دهند - این ناظران می گویند نتایج قابل توجه است. به عنوان مثال ، در لیندزی ، مهارت دانش آموزان در هر دو آزمون ریاضی و آزمون ELA در حال افزایش است ، تعلیق ها و تحصیلات در حال کاهش است و نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان سال گذشته به 91.8 درصد رسیده است. با این حال ، در سراسر کشور ، کارهای بیشتری باید انجام شود تا یادگیری ترکیبی را برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ، زبان آموزان انگلیسی و جمعیت شکننده که به سختی قابل دسترسی هستند ، برابر کند.

مربیان میامی - که انتظار می رود هر روز در طول هر دوره از بیماری سه تا چهار ساعت به طور مستقیم با دانش آموزان درگیر شوند (دانش آموزان 3 ساعت دیگر کار مستقل و تحت نظارت معلم انجام می دهند) - با ابزارهای دیجیتالی که اکنون هستند جدید نیستند استفاده کردن. کاروالیو می گوید: "ما مقدار زیادی پول و وقت صرف کردیم تا معلمان را به آموزش متمایز ... با منابع دیجیتال حساس کنیم." "هنگامی که ما به یادگیری از راه دور منتقل شدیم ، دو روز PD ایجاد کردیم تا معلمان بتوانند خود را با آنچه قبلاً می دانستند دوباره مقایسه کنند. به همین دلیل است که من معتقدم این انتقال بسیار بی وقفه بوده است - این اولین باری نبود که معلمان با دارایی های دیجیتالی آشنا می شدند که قبلاً هرگز ندیده بودند. " 

Film Education: A User's Guide - FutureLearn

میاشیرو خاطرنشان می کند ، ایجاد تعادل درست روی حیله و تزویر است. او می گوید: "این موضوع مربوط به داشتن یک دستگاه براق برای ورود بچه ها نیست ، بنابراین می توان گفت:" اکنون بچه های ما از فناوری استفاده می کنند. "این فقط جای مداد و کتاب های درسی را با یک ماشین جایگزین می کند و کل فرصت را از دست می دهد.  در عوض ، یادگیری ترکیبی م effectiveثر "در مورد استفاده از فناوری برای بهبود روند انسان ، برای کارآمدتر ، موثرتر بودن و استفاده از داده ها برای اطمینان از دستیابی به اهداف خود است. صنایع دیگر اینگونه از فناوری استفاده می کنند ، اما اکنون اکثر مردم از این فناوری در کلاس استفاده نمی کنند. اما ما باید باشیم. "

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

دو معلم توضیح می دهند که چگونه کار کوتاه نوشتن را تعیین می کنند ، سریع بازخورد می دهند و قبل از اینکه دانش آموزان حرکت کنند نیاز به بازنگری دارند.

ما معلم انگلیسی شدیم زیرا عاشق نوشتن هستیم و می خواهیم به جوانان کمک کنیم نویسندگان بهتری شوند. به زودی فهمیدیم که غرق در ارزیابی هستیم و وقت کمی برای ارائه بازخورد با کیفیت داریم. چیزی باید تغییر کند ، بنابراین ما بر نحوه آموزش تجدید نظر و نحوه بازخورد تأکید کردیم.

ما با آموزش مراحل رویه ای تجدید نظر در ابتدای سال شروع می کنیم. پس از سالها ناامید شدن از اینکه دانش آموزان هرگز بازخورد ما را نخوانند و یا با در نظر گرفتن آن بازخورد ، مقاله خود را اصلاح نکردند ، تصمیم گرفتیم تا جایی که ممکن است درمورد روندی که انتظار داریم ببینیم صریح باشیم. و ما تمرین خود را در مورد بازخورد تغییر دادیم ، و به سرعت به ارائه بازخورد هدفمند در مورد کارهای کوتاه پرداختیم و سپس دانش آموزان را ملزم به استفاده از بازخورد در تجدید نظر در کار کردیم. فیلم آموزش ترکیبی: جمع آوری منابع

بازنگری دقیقاً آموزش


ما در حال آموختن به سمت یادگیری ترکیبی بودیم ، و ما با ایجاد یک درس ویدیویی در مورد تجدید نظر که دقیقاً مراحل مورد نظر دانشجویان برای اصلاح مقاله خود را شروع کردیم.

تعیین بازخورد معلم: دانش آموزان باید یاد بگیرند که از سیستم درجه بندی و سیستم ایمیل ما استفاده کنند ، یک مقاله بخوانند و از استاد خود نظر بگیرند ، بنابراین ما همه این اطلاعات را ارائه دادیم.

بازخورد فرآیند: مانند بسیاری از معلمان ، ما شروع به استفاده از یک ردیاب بازخورد نوشتن در کلاسورهای دانش آموزان کردیم ، و آنها بازخورد ما را کپی می کنند و در پیرامون آن هدف ایجاد می کنند.

تجدید نظر کنید: ما زمان کلاس را به طور خاص برای دانش آموزان در نظر می گیریم تا از آنها برای تجدید نظر در نوشتار استفاده کنند. همچنان برای ما چالش است که زمان کافی برای این کلاس بگذاریم ، اما می دانیم که بسیاری از دانش آموزان در خارج از کلاس تجدیدنظر با کیفیت بالا انجام نمی دهند.

به معلم ایمیل بزنید: ما نحوه نوشتن نامه ای مودبانه و حرفه ای را برای مدل کردن الگوی خود ارائه داده ایم تا درخواست کنیم بازبینی های آنها را مرور کنیم.

بازخورد سریع و م Wثر نوشتن
تخصیص نوشتن کوتاه را به عنوان بررسی تسلط اختصاص دهید: اگر ارزیابی نوشتاری شما کوتاه است ، می توانید بازخورد مکرر و مشخص تری داشته باشید. به عنوان مثال ، ما دانش آموزان را وادار کردیم که پاراگرافهای سه جمله ای بنویسند تا مقاله کامل برای ارزیابی توانایی خود در ایجاد ادعا و استفاده از شواهد برای حمایت از آن. بعضی اوقات ممکن است بخشی از کار نوشتن را ارائه دهیم (مانند شواهد) ، و از دانش آموزان بخواهیم آن را توضیح دهند. به نظر ما ارائه ارزیابی کوتاه و هدفمند به دانش آموزان نسبت به مقاله های طولانی که برای سنی لازم است ، ارزیابی می شود.

وقت خود را صرف تهیه یک مقاله خوب کنید: مبحث شما باید خاص و دانش آموز پسند باشد و خطاهای احتمالی دانش آموز را پیش بینی کنید. اگر موضوع شما شامل سوceptions تفکرات رایج است ، نیازی به نوشتن نظرات شخصی شده ندارید. مهم است که صریحاً به دانش آموزان یاد دهید که مبحث شما را بخوانند و آن را تفسیر کنند ، زیرا حداقل در ابتدا این مباحث برای دانش آموزان به اندازه معلمان روشن است.

از برنامه هایی استفاده کنید که به شما کمک می کند بازخورد به موقع و کوچکی داشته باشید: با استفاده از Doctopus و یک Goobric خوش ساخت برای سرعت بخشیدن به روند کار ، ما ظرف 24 ساعت بازخورد دادیم. حتی دانش آموزانی که برای اولین بار در یک کار نوشتن تسلط داشتند حداقل یک چیز کوچک را برای بهبود به منظور تمرین روند تجدید نظر دریافت کردند. 5 روش مناسب برای کلاسهای واگردی

نظرات دسته ای بازخورد: چند پاسخ کوتاه را بنویسید تا به باورهای غلط رایج پاسخ دهید. سپس به سادگی آنها را در صورت لزوم کپی و پیست کنید. برنامه های افزودنی Chrome مانند Google Keep و Clipboard دائمی در این مرحله به شما کمک می کنند.

International Animation Festival Hiroshima | Educational Film Market

مجموعه ای از ویدیوها را درباره انتظارات اساسی برای نوشتن ایجاد کنید: این مهم از این رو باعث می شود که مجبور نباشیم در کلاس وقت بگذاریم تا دانش آموزان را تازه کنیم. ما دانش آموزان را به جای اینکه چندین بار مفاهیم را توضیح دهیم به این فیلم ها ارجاع می دهیم - و دانش آموزانی که به این یادآوری ها نیاز دارند می توانند فیلم ها را به تعداد دلخواه تماشا کنند. "به ویدئو U0.L6c مراجعه کنید" می تواند خلاصه ای برای "مرور نحوه معرفی ، گنجاندن و استناد به درستی شواهد باشد ، که ما در ماه سپتامبر آموخته ایم."

نتایج و ملاحظات
آیا همه دانش آموزان یاد گرفتند که فوراً نظرات ما را بخوانند و از آنها استفاده کنند؟ خیر. بسیاری از دانشجویان درباره کارهایی که اصلاح نکرده بودند درخواست بازخورد داشتند. اما ما در اوایل سال توانستیم آن دانش آموزان را پرچم گذاری کنیم و مستقیماً به این مشکل رسیدگی کنیم.

اکنون بسیاری از دانشجویان به دنبال چندین دور بازخورد به صورت شخصی یا از طریق ایمیل هستند تا روش بهتری برای تکمیل کار نوشتن را درک کنند. بخش عمده ای از دلیل این امر این است که دانش آموزان تا زمانی که در واقع کار خود را در سطح تسلط نیاورند ، در ردیاب گام زدن عمومی "تسلط" ندارند. از کلاس: یادگیری ترکیبی چگونه است؟ ردیاب قدم زدن عمومی - که لیست تکلیف ، بازخورد معلم و هدف دانش آموز برای تجدید نظر است اما هیچ نمره ای را شامل نمی شود - فشار مثبت دانش آموزان را بر دانش آموزان ما می گذارد تا همیشه مایل به بهبود نوشتار خود باشند ، و آنها به نوبه خود فشار مثبت می آورند از ما بخواهید که سریع به آنها بازخورد دهیم.

مزایای این مدل بسیار ناراحت کننده نیاز به انجام سریع درجه بندی است. دانش آموزان ما گرسنه بازخورد هستند ، و آنها انتقادات و پیشنهادات ما را جدی تر می گیرند و به آنها توجه بیشتری می کنند زیرا آنها می دانند ردیاب گام زدن تکان دهید تا کار واقعا تسلط پیدا کند. ما در حال ارتقا ذهنیتی برای بازنگری مداوم هستیم که منعکس کننده تمرین نوشتن در زندگی واقعی است.

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

معلمان می توانند با استفاده بیشتر از فناوری کلاس ، یادگیری دانش آموزان را تعمیق بخشند.

یادگیری ترکیبی به عنوان رویکردی برای تأمین نیازهای فراگیر ، همچنان رشد می کند ، خصوصاً وقتی مدارس کامپیوترها و سایر وسایل را به دست دانش آموزان می دهند. رشد یادگیری ترکیبی معمولاً با آسایش معلمان همراه است زیرا آنها استفاده از ابزارهای دیجیتال را برای آموزش و یادگیری گسترش می دهند - به نظر می رسد در حال حاضر یادگیری آموزش با ابزارهای دیجیتال بیشتر از بررسی نحوه تعمیق یادگیری دانش آموزان است.

یادگیری چگونگی آموزش از طریق یادگیری ترکیبی کاملاً منطقی است وقتی که معلم یادگیرنده باشد و به دنبال گسترش جعبه ابزار خود برای آموزش باشد. اما فرصت هایی وجود دارد که با قرار دادن یادگیری در دست دانش آموزان ، می تواند بیشتر تغییر شکل دهد.

با بازدید از بسیاری از مدارس که شامل یادگیری ترکیبی هستند ، من چهار کاربرد برای استفاده از فن آوری آموزشی ارائه داده ام. مشاهده روشهای یادگیری ترکیبی از دریچه این دسته ها می تواند نحوه تعمیق یادگیری دانش آموزان را به ما نشان دهد. یک راهنمای 5 مرحله ای برای ساخت فیلم های آموزشی خود

4 طبقه بندی استفاده از فناوری در یادگیری خاموش
1. یادگیری مدیریت شده: مدیریت آموزش و ارزشیابی به همان اندازه آنلاین است که در کلاس فیزیکی اهمیت دارد. سیستم عامل های آنلاین مانند Schoology ، Google Classroom و Blackboard CourseSites معلمان را قادر می سازند تا در مورد آنها صحبت کرده و وظایف را جمع آوری کنند ، بازخورد بدهند و منابع یادگیری را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف زبان آموزان ارائه دهند. معلمان و مدیران می توانند با دانش آموزان ، والدین و سایر ذینفعان در یک گفتگوی غنی که زبان آموز را در مرکز مکالمه قرار می دهد ، ارتباط برقرار کنند.

2. یادگیری هماهنگ: معلمان با هدایت دانش آموزان به سمت تجربیات کنترل شده ، یادگیری را تنظیم می کنند. دانش آموزان با پیروی از معلم ، در آموزش و تمرین مستقیم شرکت می کنند. به عنوان مثال می توان به تکمیل کاربرگ های دیجیتالی ، ارسال پاسخ خواندن در صفحه های بحث ، یادداشت برداری از آموزش های ویدئویی یا سخنرانی ها و تظاهرات ضبط شده توسط معلم ، یا شرکت در بررسی های کل کلاس با استفاده از Kahoot یا Edpuzzle اشاره کرد.

این دو دسته اول استفاده از فناوری برای یادگیری پایه خوبی برای ساختن است. هنگامی که دو دسته بعدی را به این ترکیب اضافه می کنیم ، معلمان دانش آموزان را قادر به هدایت می کنند ، که می تواند چالش های عمیق تری را ایجاد کند - و یادگیری عمیق تر.

3. یادگیری مشارکتی: تجارب یادگیری به رهبری دانش آموزان - چه فعالیتهای فردی و چه گروهی - می توانند همکاری و تفکر انتقادی را تقویت کنند. معلمان و دانش آموزان می توانند برای شخصی سازی یادگیری بر اساس نیازهای دانش آموزان از طریق یک گنجینه عظیم منابع آنلاین همکاری کنند. از پورتال های شبکه مانند LinkedIn و Twitter برای برقراری ارتباط با متخصصانی که می توانند راهنمایی کنند و یا تخصص خود را با دانش آموزان به اشتراک بگذارند استفاده کنید. با استفاده از کنفرانس ویدئویی ، دانشجویان می توانند با پیگیری این متخصصان ، برنامه درسی را با علایق دنیای واقعی پیوند دهند.

گاهی دانشجویان به پشتیبانی شخصی نیاز دارند. معلمان می توانند از چند طریق این پشتیبانی شخصی را مدیریت کنند. 4 نکته برای مدیریت یادگیری ترکیبی با فیلم آموزشی پس از ایجاد یک کتابخانه منابع بر اساس زمینه های نیاز مشترک ، یک معلم می تواند آن را گسترش دهد تا نیازهایی را که کمتر اتفاق می افتد برطرف کند و به دانش آموزان یا گروه های فردی در مورد این منابع مفید مشاوره دهد.

علاوه بر این ، سعی کنید دانش آموزان را در مورد چگونگی نشان دادن یادگیری بیان کنید - به عنوان مثال ، به آنها اجازه دهید به لیستی مانند "100+ ابزار برای تمایز آموزش از طریق رسانه های اجتماعی" دسترسی پیدا کنند و اجازه دهید آنها از آن لیست انتخاب کنند یا چیز دیگری را به عنوان پایه ای برای ایجاد یک محصول یادگیری.

دانش آموزان برای تعمیق مهارت های همکاری به عنوان بخشی از شهروندی دیجیتال ، به مربیگری و تمرین نیاز دارند. مثالهای مفیدی از نظرات درباره مقالات و بررسیهای خوب محصول را به اشتراک بگذارید. و به اشتراک گذاشتن بازخورد دانش آموزان می توانند در بحث های آنلاین در مورد ایده های خود و محصولات یادگیری استفاده کنند - به عنوان مثال ، منشأاتی مانند "من _____ را دوست دارم" ، "من تعجب می کنم _____" و "اگر _____ چطور؟"

Educational Film High Resolution Stock Photography and Images - Alamy

4. یادگیری اصیل: یادگیری باید به صورت عمومی منتشر شود. دانش آموزان بازی خود را هنگامی که مجبورند نتایج خود را با مخاطبان خارجی علاقه مند - چه در رویدادهای زنده و چه در انتشارات - به اشتراک بگذارند ، بالا می برند. یادگیری مبتنی بر مخاطب معتبر فراتر از کلاس را برای ایجاد زمینه ای برای نحوه استفاده از برنامه درسی در موقعیت های دنیای واقعی درگیر کنید.

از سایتهای خصوصی مانند ویکی ، Schoology و Google Hangouts استفاده کنید تا دانش آموزان بتوانند به صورت داخلی کار مشترک را انجام دهند. وقتی دانش آموزان آماده هستند صدای خود را با جامعه عمومی یا مخاطبان هدف به اشتراک بگذارند ، در سایت های عمومی مانند وبلاگ ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کار خود را ارائه دهید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، پس از شبکه شدن از طریق LinkedIn و / یا توییتر ، این روابط را به مرحله بعدی برسانید. لحظات "روز بازی" را برای دانش آموزان فراهم کنید ، مانند مخازن کوسه ، نمایش های پخش زنده یا ارائه محصول برای مشتری. دانش آموزان آنچه را که می دانند و می توانند برای مخاطبی که به موضوع علاقه دارد ، نشان دهند.

با شرکای حرفه ای یا مشتری ، پروتکل های بازخورد و جلسات یادگیری مشترک را انجام دهید. ابزار کنفرانس ویدیویی دسترسی را بین هر مکان یا زمانی ایجاد می کند. نمونه های بی درنگ شامل WhatsApp ، Google Hangouts ، Skype و Zoom است.

نمونه های ناهمزمان شامل صفحه های بحث ، توییت های دارای هشتگ و ویژگی نظر در بلاگ ها ، یوتیوب و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

آموزش شخصی و ترکیبی و آموزش متفاوت باید به عنوان پشتیبانی متقابل برای یادگیری عمیق در نظر گرفته شوند.

اخیراً از من خواسته شد تا تفاوت بین یادگیری ترکیبی ، یادگیری شخصی و آموزش متفاوت را توضیح دهم. در ابتدا ، من یک نمودار ون را تصور کردم - به جای تمرکز بر تفاوت ها ، استدلال کردم که یافتن نقاط مشترک مهم تر است.

با این حال ، من همچنین فهمیدم که یک چالش دیگر نیز وجود دارد: نیاز به تعریف یادگیری. به جای تمرکز بر این که از چه اصطلاحی استفاده کنیم ، یا محاسن یک استراتژی خاص ، تلاش واقعی باید ایجاد تعریفی عملی باشد که کل جامعه بتواند از آن استقبال کند.

تفکر نظریه پردازان آموزشی مانند ژان پیاژه (یادگیری ساختاری فعالانه از یک احساس جدید از واقعیت است) ، لو لو ویگوتسکی (یادگیری از طریق تعامل اجتماعی و زبان رخ می دهد) و آلبرت بندورا (نتیجه یادگیری از تجربه فعال و ناجور است) را در نظر بگیرید. کتاب چگونه مردم می آموزند: مغز ، ذهن ، تجربه و مدرسه استدلال می کند که یادگیری زمانی اتفاق می افتد که دانش آموزان در انجام وظایف شناختی شرکت کنند ، بازخورد معنی داری دریافت کنند و فرصت استفاده در دنیای واقعی را داشته باشند. ادغام فن آوری در یادگیری ترکیبی

به عبارت دیگر ، یادگیری باید فعال ، اجتماعی و معنی دار باشد. و به جای مشاهده یادگیری شخصی و ترکیبی و دستورالعمل های متفاوت به عنوان رویکردهای جداگانه ، باید آنها را به عناصر وابسته وابسته به تجارب بزرگ یادگیری که با این سه معیار مطابقت دارند ، در نظر بگیریم.

اجزای مستقل
غالباً ، معلمان تعریف خود از دستورالعملهای متفاوت را به محتوای همسطح ، استفاده از رسانه های مختلف (به عنوان مثال ، متن ، صدا یا فیلم) و انتخاب دانش آموز محدود می کنند. دکتر کارول تاملینسون ، تمایز را به طور گسترده تر ، به عنوان نیاز معلمان در نظر گرفتن زبان ، زمینه ، تجربه ، علایق ، استعدادها ، مهارت ها و فرهنگ دانش آموزان تعریف می کند ، بنابراین آنها می توانند محتوا و فعالیت هایی را ارائه دهند که به نقاط قوت و هویت هر دانش آموز ارزش دارد. برای تمایز واقعی ، معلمان باید تجربیاتی را طراحی کنند که رشد فردی دانش آموزان را به حداکثر برساند.

در یک محیط ترکیبی ، دانشجویان از روش های مختلفی که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ارائه می شود ، بهره می برند. در گذشته بحث کرده ام که نه گردش کار دیجیتال و نه انتشار محتوای دیجیتالی و معلم محور یادگیری ترکیبی نیست. همانطور که مایکل هورن و هدر استکر در Blended می نویسند: استفاده از نوآوری مخرب در بهبود مدارس ، نقش مناسب فن آوری های دیجیتال در یادگیری ترکیبی واقعی به دانش آموزان امکان کنترل زمان ، مسیر (به عنوان مثال نوع محتوا) ، مکان (بصورت آنلاین یا حضوری) را می دهد. ) ، و سرعت یادگیری آنها. محیط آنلاین امکان انتخاب و کنترل یادگیری را برای دانش آموزان فراهم می کند و معلمان فرصت هایی را برای تعاملات معنی دار با دانش آموزان خود به دست می آورند.

فناوری یکی از م criticalلفه های مهم یادگیری ترکیبی است. اما طبق انجمن بین المللی یادگیری آنلاین K-12 ، فناوری نه یک کاتالیزور است و نه عامل تغییر در زمینه یادگیری شخصی. متأسفانه ، مانند یادگیری ترکیبی ، بسیاری از صحبت های پیرامون یادگیری شخصی متمرکز بر استفاده از فناوری برای ارائه محتوای سفارشی ، گام به گام به جای الهام بخش آژانس دانشجویی است. فراتر از استفاده از داده های سنجش برای تعیین مهارت دانش آموز در یک زمینه خاص ، یادگیری شخصی بر روی کنجکاوی و اشتیاق دانش آموزان تأثیر می گذارد به گونه ای که آنها برای یادگیری عمیق یک موضوع احساس انگیزه ذاتی می کنند.

About Into Film - Into Film

این اجزا چگونه تعامل می کنند
در سال 2008 ، زمانی که من به عنوان مدیر فناوری دانشگاهی در یک مدرسه ابتدایی کار می کردم ، یک معلم علوم اجتماعی کلاس ششم از من خواست همکاری کنم. او می خواست دانش آموزانش مفهوم امپراتوری را درک کنند و از یادگیری آنها استفاده کنند ، به بقیه کلاس در مورد موضوعشان بیاموزند و راهی برای به اشتراک گذاشتن یادگیری خود با جامعه مدرسه ایجاد کنند.

ابتدا یک کتابخانه محتوا ایجاد کردیم که شامل کتاب ، وب سایت و فیلم بود تا دانش آموزان بسته به نیاز خود بتوانند در کلاس یا آزمایشگاه کامپیوتر یاد بگیرند. گرچه معلم به هر دانش آموز اجازه داد امپراطوری مورد نظر خود را انتخاب کند ، اما او زیرمجموعه هایی را با یک پیوستار از بتن تا انتزاع ایجاد کرد و آنها را بر اساس نقاط قوت و علایق فردی به هر دانش آموز اختصاص داد. به عنوان مثال ، دانشجویانی که بیشترین نیاز به حمایت داشتند ، در مورد جغرافیای امپراتوری خود تحقیق کردند (بتن) و کسانی که می توانستند با  (آموزش ترکیبی ساخته شده بر اساس مهارت معلم) بزرگترین چالش مقابله کنند ، میراث امپراطوری خود را بررسی کردند (چکیده). سرانجام ، وی به دانش آموزان اجازه داد تا نحوه تعلیم همسالان و همکلاسی های خود را انتخاب کنند.

معلم نه تنها مطالب را متمایز می کند بلکه بر اساس علایق ، استعدادها ، مهارت ها و فرهنگ دانش آموزان نیز عمل می کند. از آنجا که وی آزمایشگاه رایانه را در اختیار داشت ، دانش آموزان می توانستند در یک مدل ترکیبی یاد بگیرند. معلم می تواند دستورالعمل خود را بر روی گروههای کوچکتر در کلاس متمرکز کند ، در حالی که سایر دانش آموزان از طریق مواد دیجیتال در آزمایشگاه کامپیوتر دانش محتوا می گیرند. با ارائه انتخاب و انعطاف پذیری بر اساس ارزیابی قبلی 

از دانش و مهارت های خود ، معلم تجربه را برای هر دانش آموز شخصی سازی کرد.

وقتی بیش از یک دهه پیش این تجربه را طراحی کردیم ، نه به فناوری زیادی دسترسی داشتیم و نه درکی از یادگیری ترکیبی یا شخصی داشتیم. ما می خواستیم دانش آموزان نقش فعالی داشته باشند ، با همسالان خود همکاری و مشارکت داشته باشند و احساس کنند که درگیر تجربه ای معنادار شده اند - و با تمرکز بر روی این اهداف ، به یادگیری آمیخته و شخصی و آموزش متفاوت رسیدیم.

اهمیت تعریف یادگیری
پروفسور استفان هپل گفته است که دوران مدرن ممکن است به معنای پایان تحصیل ولی آغاز یادگیری باشد. در دنیای ما که به سرعت در حال تغییر است ، دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند تا بتوانند خود را با آینده ای که سازگار است سازگار کنند. بنابراین ، هر معلم ، مدیر ، دانش آموز ، والدین و اعضای جامعه به جای بحث درباره شایستگی های یادگیری ترکیبی یا شخصی یا آموزش های متفاوت ، ابتدا باید درک کنند که یادگیری در مدرسه یا منطقه خود چگونه است. بدون این درک مشترک ، هیچ یک از اصطلاحات دیگر معنای عملی ندارند.

ما می دانیم که یادگیری عالی می تواند چگونه باشد. دانشجویان باید شرکت کننده فعال باشند. این تجربه باید از تعامل اجتماعی پشتیبانی کند و روند کار باید معنی دار باشد. یادگیری ترکیبی ، یادگیری شخصی و دستورالعمل های متفاوت ، م representلفه های به هم پیوسته ای را نشان می دهند که می توانند از دستیابی به آن ایده آل ها پشتیبانی کنند.

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

نگاهی درونی به یک مدل آموزشی طراحی شده توسط معلم که ترکیبی از یادگیری ترکیبی ، خودآزمایی دانش آموز و درجه بندی مبتنی بر تسلط است.

هرج و مرج یکی از جنبه های شگفت انگیز و چالش برانگیز حرفه معلمی است. هر چقدر هم که برنامه ریزی کنید ، دانش آموزان شما هر روز با زمینه ها ، مهارت ها و حالات مختلف روحی وارد کلاس شما می شوند و شما باید با آن سر و کار داشته باشید.

برای اکثر مربیان در سراسر کشور ، هیچ چیز دشوارتر از تفاوت م thanثر برای همه زبان آموزان نیست - این یک اصل اساسی از آموزش موثر است که اجرای آن بسیار دشوار است. وقتی ما از سخنرانی های سنتی با راهنمای ثابت قدم زدن استفاده می کنیم ، تأمین نیازهای منحصر به فرد همه دانشجویان می تواند وظیفه ای غیرقابل تسخیر باشد.

وقتی من قبلاً در کلاس ریاضیات کارشناسی بین الملل خود در دبیرستان شرقی ارشد واشنگتن دی سی سخنرانی می کردم ، قسمت اعظم دانش آموزانم خسته شده بودند یا گم شده بودند و من چاره ای جز تدریس وسط نداشتم. هر روز ، وقت و انرژی خود را صرف برنامه ریزی و اجرای برنامه می کردم تا دانش آموزانم را درگیر خود کنم ، فقط به این نتیجه رسیدم که فقط تعداد کمی از آنها واقعا گوش داده اند. دانش آموزانم بر مطالب تسلط نداشتند و روز به روز احساس شکست می کردم. مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی
استفاده از یک مدل جدید آموزشی
در تلاش برای طراحی مجدد کلاس خود در اطراف نیازهای مختلف دانش آموزانم ، من یک مدل آموزشی مقیاس پذیر ایجاد کردم که در اطراف سه اصل اصلی ساخته شده است.

1. دستورالعمل ترکیبی: بیشتر مدل های ترکیبی یادگیری شامل ایجاد منابع محتوای دیجیتالی با برون سپاری است. در الگویی که من ایجاد کردم و سپس با سایر معلمان در مدرسه خود به اشتراک گذاشتم ، دانش آموزان از طریق فیلم های آموزشی و سایر منابع آنلاین ایجاد شده توسط معلم خود به مطالب دسترسی پیدا می کنند.

این یک محیط یادگیری ایجاد می کند که در آن سخنرانی های سنتی حذف می شود و دانشجویان بدون محدودیت به مطالب دسترسی دارند: همکار من کیت گاسکیل ، یک معلم تاریخ می گوید: "دستورالعمل های ویدئویی به من احساس می کند که توانسته ام خودم را شبیه سازی کنم." با تغییر دستورالعمل های مستقیم به فیلم ها ، ما معلمان به خودمان این آزادی را می دهیم که تمام وقت کلاس را در کار با دانش آموزان در گروه های کوچک و به صورت جداگانه بگذرانیم.

فیلم ها کوتاه هستند و تکالیف مشترک و عملی است. همه اینها فضا را برای آموزشهای متناسب ، همکاری همسالان و مالکیت دانش آموزان بر یادگیری ایجاد می کند.

2. ساختار خود گام: از آنجا که این سیستم جایگزین سخنرانی ها با فیلم های آموزشی ایجاد شده توسط معلم می شود ، مربی دیگر در ابتدای هر دوره کلاس کلید یادگیری را ندارد. در عوض ، دانش آموزان کنترل خود و سرعت یادگیری را کنترل می کنند.

اما برخلاف بیشتر تنظیمات خودآزمایی ، که دانش آموزان سرعت خود را برای یک ترم کامل تنظیم می کنند - که برای سن آنها آزادی بیش از حد است - کلاس های درس ما فقط در هر واحد مطالعه گام برمی دارند. ضرب الاجل های سخت در پایان هر واحد تعیین می شود که ساختار را فراهم می کند و انگیزه را تحریک می کند. مربیان دروس "باید انجام شود" ، "باید انجام شود" و "آرزو برای انجام" را در هر واحد شناسایی می کنند ، و از همه دانش آموزان انتظار می رود که در هر درس "باید" را حداقل در مهلت مقرر تسلط دهند. فیلم آموزش ترکیبی: تلفیق آموزش حضوری و آنلاین

وقتی به پایان واحد می رسیم ، به دانش آموزان فرصت داده می شود تا در عملکرد خود تأمل کنند. آنها نقاط قوت و ضعف خود را به عنوان یادگیرنده هایی که خود هدایت می شوند ، شناسایی می کنند ، و هدف آنها این است که عادت های علمی پربارتری را به سمت جلو ببرند. سپس هر دانشجو همزمان به واحد بعدی می رود و شروع جدیدی را امکان پذیر می کند. این اطمینان می دهد که دانش آموزان می توانند از اشتباهات خود بهبود یابند و بازتاب های خود را به اعمال ترجمه کنند.

3. درجه بندی مبتنی بر تسلط: برای دسترسی به محتوای پیچیده تر ، دانش آموزان ابتدا باید مهارت های بنیادی را تسلط داشته باشند. زیبایی یک کلاس درسی که خود گام برمی دارد این است که دانش آموزان دیگر در دوره براساس روز هفته پیشرفت نمی کنند. در عوض ، آنها پس از دستیابی به تسلط بر درس فعلی خود ، به درس بعدی می روند.

دیگر به دانشجویان نمره اعتبار بخشی و پایان نمره داده نمی شود - آنها یا برای یک مهارت اعتبار کسب می کنند یا نمی کنند. معلمان ما معیارهای تسلط را تعریف می کنند و از طریق بازنگری ، ارزیابی مجدد و تأمل به دانش آموزان در رسیدن به آن کمک می کنند.
تلفیق فن آوری در حالی که اصالت معلم را حفظ می کند
بارها و بارها تأیید شده است که معلمان مهمترین عامل در یادگیری دانش آموزان هستند. ما همچنین می دانیم که فناوری توانایی بهبود کارایی و تأثیر مقیاس را در هر صنعت دارد و بنابراین هدف من و همکارانم ایجاد شرایطی است که در آن فناوری مورد استفاده ما تأثیر ما را تقویت می کند. وقتی فناوری آموزش ضعیف اجرا شود ، اصالت معلم می تواند به سرعت از کلاس خارج شود. اگر مربی واقعا عامل اصلی تغییر است ، باید در مرکز روند برنامه ریزی باقی بماند.

زیبایی مدل آموزشی ما این است که معلم جایگزین نمی شود - آنها چند برابر می شوند. مربی فیلم های آموزشی خود را می سازد که به آنها آزادی استفاده از هر برنامه درسی یا مجموعه ای از استانداردها را می دهد. ابتکارات سراسر مدرسه را می توان به طور یکپارچه در منابع ترکیبی یک مربی قرار داد ، و به آنها امکان می دهد که مطالب شخصی باشند

Educational Film: What makes a good one and why should we care?

مدرسه و کلاس. و دانش آموزان هنوز احساس می کنند که متخصص با آنها در اتاق است و به معلمان اجازه اعتماد می دهد و روابط قوی دانش آموزان را تسهیل می کند.

روشی که ما با فیلم ها و سایر فناوری ها ادغام می کنیم همچنین تضمین می کند که مدل آموزشی ما در هر منطقه محتوایی و در همه سطوح مختلف درصورت مناسب بودن فناوری قابل پیاده سازی است.
ایجاد شرایط برای نوآوری LED معلم
بیشتر ابتکارات آموزشی در سطح منطقه یا مدارس گسترده است. آنها موظفند تلاش کنند تا ثبات و همسویی ایجاد کنند. اما اغلب الهام بخش ترین نوآوری ها توسط معلمان جداگانه ایجاد و پرورش می یابند. برای دستیابی به مقیاس سالم ، ابتکارات معلم باید انتخاب و بسیار انعطاف پذیر باشد.

معلمان دارای قدرت غیرمعمولی برای به اشتراک گذاشتن ابزارها و مدل های آموزشی هستند که از بالا تحمیل نشده اند. در عوض ، آنها می توانند شرایطی را ایجاد کنند که فقط کسانی که اشتیاق به تغییر دارند ، شرکت در آن را انتخاب کنند. این تیم های متمادی را ایجاد می کند که با یک چشم انداز هماهنگ شده و ذاتاً برای رشد الهام می گیرند. مدل تحویل آموزشی ما برای همه منظور نشده است - این مدل توسط معلمین ساخته شده است که اشتیاق به نوآوری دارند و مهمتر از همه ، زمان سرمایه گذاری عمیق در برنامه ریزی است.

این قابلیت انعطاف پذیری را دارد که با هر ابتکار یا وظیفه ای در سطح مدرسه ادغام می شود و در نتیجه ، ما مدل خود را پذیرفته شده توسط مدیران و مورد استقبال رهبری ناحیه قرار داده ایم ، که این اطمینان را داده است که می توانیم آزادانه نوآوری داشته باشیم.

وقتی به طور م effectivelyثر اجرا شود ، مدل آموزشی ما به مربیان این امکان را می دهد تا کلاسی را تسهیل کنند که به طور مlyثر و م onثر بر یادگیری دانش آموز و شخصی سازی آموزش متمرکز باشد تا نیازهای منحصر به فرد هر دانش آموز را حفظ کند و اصالت آموزشی هر معلم را حفظ کند. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

از آنجا که کلاسهای درس بیشتر و بیشتر از یک فضای یادگیری ترکیبی استقبال می کنند ، مهم این است که ما در مورد استراتژیهای مدیریت کلاس صحبت کنیم. طی چند سال گذشته ، رشد چشمگیری در یادگیری از راه دور شاهد بوده ایم. مرکز ملی آمار آموزش و پرورش گزارش می دهد که 53 درصد مناطق مدارس دولتی کشور دانش آموزان دبیرستانی دارند که در دوره های آموزش از راه دور ثبت نام کرده اند.

یکی از کلیدهای یک برنامه با کیفیت ، توانایی مربیان آن در مدیریت کلاس آنلاین است. با این حال بسیاری از مربیان آنلاین نمی دانند که بهترین اقدامات در محیط های سنتی نباید کنار گذاشته شوند زیرا شرکت کنندگان در تعامل دیجیتالی از مکان های مختلف هستند. آنها هنوز هم باید به عنوان یک گروه منسجم از فراگیران مدیریت شوند. ادغام فن آوری در یادگیری ترکیبی

رشد برنامه های آنلاین یا ترکیبی در همه مقاطع تحصیلی قابل مشاهده است ، اما من معتقدم که کلاسهای آنلاین واقعاً موثر ، جهت گیری خود را از بهترین در کلاسهای ابتدایی خشت و خمپاره می گیرند. بگذریم: معلمان ابتدایی شگفت انگیز هستند. آنها می دانند که برای اداره کلاس باید:

Educational values through short films. | European Youth Portal

جامعه ایجاد کنید و یک محیط جذاب ایجاد کنید.
برای دانش آموزان راحت و منظم و منظم باشید.
درباره هر یک از شرکت کنندگان (نه فقط آنچه که آنها برای تکلیف ارسال می کنند) اطلاعات کسب کنید.
مدیریت یادگیری آنلاین
اگر یک محیط یادگیری آنلاین را تسهیل می کنید ، در اینجا 9 پیشنهاد برای مدیریت موفقیت آمیز گروه خود آورده شده است.

1. یک فضای آنلاین جذاب ایجاد کنید. معلمان ابتدایی زیستگاهی ایجاد می کنند که دارای چندین زمینه است - به عنوان مثال ، یک کتابخانه / منطقه مطالعه ، مناطق کار و مناطق مورد بحث. در کلاس مخلوط خود فضاهای مجازی ایجاد کنید که اهداف مختلفی را دنبال می کنند. شاید یک اتاق "اتاق استراحت" یا اتاق چت برای مکالمه های جانبی وجود داشته باشد؟

منطقه ای برای دستور کار ، برنامه درسی ، تکالیف و مهلت های تعیین شده شماست. برای س questionsالاتی که همکاران شرکت کننده بتوانند به آنها پاسخ دهند ، یک منطقه "پارکینگ" در نظر داشته باشید. همچنین باید وقت و مکان اداری داشته باشید. برخی از معلمان از Google Hangout یا Skype استفاده می کنند ، اما شما همچنین می توانید یک قدم جلوتر بروید و از Minecraft یا Second Life استفاده کنید.

2. ایجاد جامعه. دانش آموزان اگر یکدیگر را نشناسند رفتار خوبی نخواهند داشت. این مرحله را به عنوان مدیریت فعال کلاس در نظر بگیرید. با ایجاد جامعه درست از آغاز کار و تشویق آن در کل کلاس ، بعداً خود را از برخی مسائل نجات می دهید.

هنجارها و انتظارات را ارائه دهید و برخی را با هم بسازید. از گروه های کوچک بخواهید در مورد چگونگی همکاری با یکدیگر قرارداد منعقد کنند. برای دانشجوی آنلاین هیچ چیز ناامیدکننده ای نیست جز اینکه در کارهای گروهی منزوی شود. و ناامیدی منجر به مهلت های از دست رفته ، ارسال های پرتحرک و تعاملات بی ادبانه می شود. روش هایی را برای شرکت کنندگان در مورد یادگیری یکدیگر ، یادگیری در مورد شما و یافتن نقاط مشترک در تجربیات خود پیدا کنید. صداهای پشت نوشتن را انسانی کنید.

3. پاسخ ها را به صورت سازمان یافته تنظیم کنید. دانش آموزان وقتی گیج می شوند می توانند زراعت را بدست آورند. روشهایی برای تنظیم منابع و پاسخ به س questionsالات پیدا کنید تا شرکت کنندگان بتوانند آنها را به راحتی پیدا کنند. مبارزه مثمر ثمر است و منابع از هم گسیخته شده اند. مورد دوم را مدیریت کنید و دانش آموزان بیشتر کار می کنند در مورد اولی. فقط سازمان را عملی نکنید - آن را کاربر پسند کنید.

4. حضور داشته باشید. یادگیری را به دانش آموزان واگذار نکنید تا بدون کمک شما به طور مستقل انجام دهند. مطمئن شوید که شما و آنها در بخشهای بحث شرکت می کنید. وقتی بحث رو به زوال است ، افکار خود را به آن تزریق کنید تا به آن دامن بزنید. بسیاری از معلمان از آموزش فعال بودن در استقلال خودداری می کنند و تصور می کنند که چون دانش آموز آنلاین است ، باید از قبل بدانند. نادرست بنابراین حتماً داربست ها و راهکارهایی برای کمک به استقلال دانشجویان ارائه دهید. 3 نتیجه مثبت یادگیری ترکیبی

5- هنجارهایی را برای ساعات اداری و کنفرانس ویدیویی تعیین کنید. هنجارهای من شامل یک کد لباس هنگام ملاقات با من در Google Hangout (بدون لباس خواب) است. من همچنین به دانش آموزان میانی خود یاد می دهم که چگونه بدون قطع کردن سخنران فعلی ، س questionsال کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که با گروهی از سرهای صحبت کننده در دوربین هستید ، از دانش آموزان می خواهم که انگشت اشاره را بالا ببرند تا پاسخی به آنچه مورد بحث است نشان دهد و دو انگشت نشان می دهد که می خواهند چیز جدیدی ارائه دهند.

6. به طور تصادفی گروه بندی نشوید. برای شرکت کنندگان در گروه از معیارها استفاده کنید. (زبان آموزان آنلاین خود را به خوبی نمی شناسید؟ در اینجا چند استراتژی برای تغییر آن آورده شده است.)

7. در مورد دزدی ادبی آموزش دهید. با موسسه خود مشورت کنید و از راهکارهای ساده برای اطمینان از اصل بودن یا استناد به کار استفاده کنید. تقلب در اینترنت آسان تر است ، اما بدگویی ها نیز آسان تر است. فعال باشید و بیاموزید که دزدی ادبی چیست و چگونه از آن دوری کنید.

8- از گفتگوهای دشوار پرهیز نکنید. بعضی اوقات معلمان آنلاین در صورت بروز مسائل از پایین رفتن از سوراخ خرگوش جلوگیری می کنند. در هنگام بروز مسائل بر سر موضوعات باقی بمانید. بلافاصله. مستقیما.

9. از روش های مختلف برای ارتباط با شرکت کنندگان استفاده کنید. به طور مرتب با گروه های کوچک دانش آموز و همچنین کل کلاس تماس بگیرید ، اما بدانید چه زمانی زمان انجام مداخله در پشت صحنه و ارسال مستقیم ایمیل به یک شرکت کننده (یا حتی تماس با او) فرا رسیده است. این را کم و زیاد استفاده کنید مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

تأثیر خواهد داشت

یادگیری آنلاین می تواند یک تجربه شگفت انگیز هم برای مربی و هم برای دانش آموز باشد. اما معلم باید آگاهی از وجود انسان در هر صفحه کلید را الگو قرار دهد. یک محیط قابل تشخیص و ساختاری جذاب را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که از زبان آموزان موجود در آن افتخار می کند و در کلاس آنلاین مشکلات کمتری برای مدیریت خواهید داشت.

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای آوردن فرصت های بی نظیر یادگیری بحث های گروه های کوچک در جلسات کلاس آنلاین.

مدیریت بحث های گروه های کوچک ممکن است دشوار باشد ، اما این همکاری برای یادگیری ضروری است. Rhonda Bondie از دانشگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه هاروارد در ASCD می نویسد ، و از آنجا که دانش آموزان احتمالاً حداقل بخشی از سال آینده را در خانه یاد می گیرند ، به ویژه برای معلمان بسیار مهم است که فرصت هایی را برای تعامل آنلاین با همسالان خود برنامه ریزی کنند.

بوندی خاطرنشان می کند: "بحث های گروه های همسالان کوچک ، دانش آموزان را قادر می سازد تا زبان آکادمیک را تمرین کنند ، از ایده های خود بازخورد بگیرند و بیشتر درک کنند. "دانش آموزان باید با همسالان خود تعامل داشته باشند تا بدانند که آنها عضو بسیاری از جوامع به ویژه جامعه مدرسه ای خود هستند و از آنها ارزشمند هستند." 4 نکته برای تغییر معلمان به آموزش آنلاین

بوندی پیشنهاد می کند که معلمان از سه ابزار در تسهیل و نظارت بر مکالمات گروه های کوچک برای اطمینان از بازدهی آنها و اندازه گیری یادگیری در هنگام حضور دانش آموزان در اتاق های شکست استفاده کنند.

سند NOTE-CATCHER
Google Doc می تواند به عنوان یک مکان مرکزی برای یادداشت برداری دانش آموزان در هنگام بحث در اتاقهای شکست استفاده شود ، و معلمان می توانند بحث و گفتگوها را در زمان واقعی نظارت و راهنمایی کنند. بوندی می نویسد: "معلمان می توانند با درج نظرات و س questionsال ها در یادداشت گیر ، بازخورد مثر ارائه دهند." "وقتی معلم می بیند گروهی در شروع کار با مشکلی روبرو هستند ، سپس معلم می تواند برای کمک به آن اتاق بیرون برود."

در کلاس از همان تکنیک های ساختار بحث استفاده کنید. با استفاده از گرافیک یا تصاویر جهت ارائه راهنماهای ساده و واضح ، دستورالعمل ها را برای دانش آموزان در یادداشت گیر بگذارید. پیوندهایی را به منابع مفید و یادداشت های بحث در مدل اضافه کنید تا انتظارات روشن باشد. بوندی توصیه می کند با قرار دادن معیارهای با کیفیت بالا در یادداشت گیر ، به عنوان وسیله ای برای دانش آموزان برای نظارت بر پاسخ های خود و ایجاد چالش در بحث ، استانداردی را برای پاسخ دانش آموزان تعیین کنید.

Visual education – Luke McKernan

تعهدات قبلی
معلمان می توانند به دانشجویان کمک کنند تا از طریق تکالیف قبلی که برای کمک به آنها در فرمول بندی سوالات و جمع آوری ایده ها و نظرات در یک مکان ، برای انجام کارهای آنلاین همسالان آماده شوند. بوندی به دانشجویان پیشنهاد می دهد که از انواع ابزارهای رایگان مانند Google Slides برای ایجاد نمایش اسلایدها ، Flipgrid برای ضبط پاسخ کوتاه به یک س ،ال و VoiceThread برای همکاری در اسلایدها با نظرات ویدیویی ، صوتی یا متنی استفاده کنند.

بوندی می نویسد ، این موارد را قبل از کلاس و دانشجویان گروهی مرور کنید "به طریقی که از بحث های تولیدی حمایت کند". سپس ، "دانش آموزان را به بحث در مورد یک اسلاید خاص هدایت کنید یا به دنبال الگوهایی در کل کلاس باشید و یافته های خود را به کل گروه گزارش دهید."

نظرسنجی بازخورد
ارزیابی دانش آموزان از کار مشترک آنها هنگام کار آنلاین دشوار است. بوندی پیشنهاد می کند که پنج تا 10 دقیقه در پایان هر جلسه - در حالی که کار هنوز در ذهن دانشجویان تازه است - برای ذخیره بازخورد از طریق یک پرسشنامه مختصر فرم Google ذخیره کنید. وی پیشنهاد می کند: "دانش آموزان تمایل دارند که بعد از کلاس نظرسنجی ها را کامل نکنند ، بنابراین نظر سنجی را در درس ها بگنجانید." وی می نویسد: "دانش آموزان ایده های فوق العاده مفیدی را تولید می کنند که اغلب مشکلات فنی را حل می کنند و یادگیری بهتر را برای همه ترویج می دهند." آموزش ترکیبی ساخته شده بر اساس مهارت معلم

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

جایگزینی سخنرانی های خود با فیلم های خود ساخته می تواند باعث افزایش جذابیت دانشجویان شود و شما را در کار مستقیم با آنها آزاد کند.

تصور کنید در کلاسی سخنرانی کنید که در آن برخی از دانشجویان شما از مقاطع سطحی عقب مانده اند ، برخی از آنها سطح قبلی دارند ، برخی نیازهای خاصی دارند و تعدادی از آنها غایب هستند. بسیار دشوار است که این کار را انجام دهی ، مگر نه؟

ما به عنوان معلم دبیرستان Title I ، یک مدل آموزشی ایجاد کردیم که حول ویدئوهای خود ساخته ساخته شده بود و به دانش آموزان در همه سطوح این توانایی را می داد تا با سرعت خود یاد بگیرند و مهارت به مهارت را بسازند. ما از این فیلم های به سبک پخش فیلم استفاده کردیم:

برای جایگزینی آموزش مستقیم به سبک سخنرانی ، ما را آزاد می کند تا مستقیماً با دانشجویان جداگانه کار کنیم.
جهت دادن به پروژه ها و سایر کارهای پیچیده و
برای تأمین مهارتهای مورد نیاز دانشجویان برای تمرین.
اکنون ، به عنوان بنیانگذار پروژه کلاسهای مدرن ، ما معلمان را آموزش می دهیم تا کلاسهای یادگیری ترکیبی را برای خود ایجاد کنند. نکته اصلی ، توانمندسازی مربیان برای ساخت فیلمهای آموزشی با کیفیت بالا است. برخلاف ویدئوهای ایجاد شده از خارج ، این معلمان به معلمان اجازه می دهند تا خود را در کلاس ضرب کنند بدون اینکه اصالت خود را از دست بدهند - آنها می توانند از طریق ویدئوها آموزش مستقیم داشته باشند در حالی که در اتاق نیز گردش می کنند ، به س questionsالات پاسخ می دهند و دانش آموزان را به سمت یادگیری عمیق تر راهنمایی می کنند.

مرحله 1: دستورالعمل تکه
معلمان بزرگ در مورد دروس خود حرف های زیادی برای گفتن دارند. با این حال ، وقتی نوبت به ساخت فیلم می رسد ، زمان مهم است. تحقیقات در مورد فیلم های آموزشی نشان می دهد که تعامل یادگیرنده با فیلم ها پس از 6 دقیقه شروع به کاهش می کند - و بعد از 9 به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین ضروری است که دستورالعمل های متفرقه به گونه ای باشد که هر ویدئو یک هدف یا کار یادگیری را پوشش دهد ، و نه چیز دیگر. چند فیلم کوتاه بهتر از یک فیلم طولانی است.

به عنوان مثال ، این ویدئو در مورد استنباط توسط معلم انگلیسی دبیرستان انگلیسی ، تونی رز دینون ، مفهوم مهمی را ارائه می دهد ، چندین مثال ارائه می دهد و به دانش آموزان وظیفه می دهد - همه اینها فقط در بیش از 4 دقیقه است. فیلم همکار وی امیلی کالپ در یادداشت های چهار جعبه ای به همان اندازه مختصر است ، دانش آموزان را به عنوان مثال راهنمایی می کند و در 3:25 استراتژی یادداشت برداری را آموزش می دهد. در دنیایی با دامنه توجه کوتاه ، ویدیوهایی از این دست به وضوح و به سرعت نکاتی را بیان می کنند. 3 راه برای تعمیق درگیری دانش آموزان در بحث های آنلاین

مرحله 2: اسلایدهای آماده ویدیو را بسازید
مطالعات همچنین نشان می دهد که بهترین فیلم های آموزشی بسیار متمرکز هستند ، از نشانه های تصویری برای برجسته سازی اطلاعات اصلی استفاده می کنند و استفاده از متن روی صفحه را به حداقل می رسانند. اسلایدهایی که معلم می تواند در یک سخنرانی استفاده کند ممکن است در ویدئو کار نکند - ساختن یک اسلاید عرشه واضح ، ساده و جذاب از نظر بصری بسیار مهم است. (ما الگوهایی برای ریاضیات / علوم و انگلیسی / تاریخ داریم.)

Film Feature: 5 BEST EDUCATIONAL FILMS FOR STUDENTS

معلم علوم دبیرستان Moira Mazzi در فیلم خود در مورد تئوری انفجار بزرگ ، از تصاویر جذاب و حاشیه نویسی های واضح برای توضیح ایده پیچیده برای دانش آموزان خود استفاده می کند. این توجه دانشجو را به آنچه Mazzi می گوید حفظ می کند و به دانشجویان ایده ای از اصطلاحات و ایده های کلیدی که باید در یادداشت های خود ثبت کنند ، می دهد.

مرحله 3: ضبط فیلم آموزشی

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک فیلم آموزشی قدرتمند استفاده کنید. در اینجا چند مورد آورده شده است که می توانند روند کار را ساده کرده و کیفیت فیلم را افزایش دهند.

دستگاه ضبط: در حالت ایده آل ، شما یک تبلت یا لپ تاپ صفحه لمسی با قلم با کیفیت بالا دارید. این تضمین می کند که به راحتی می توانید تصاویر بصری را حاشیه نویسی کرده و کار را نشان دهید. دست خط همچنین جلوه شخصی خوبی به شما می بخشد. اما اگر یک لپ تاپ غیر صفحه لمسی یا تبلت دارید اما قلم ندارید ، می توانید فیلم های خود را بسازید.

برنامه Screencasting: بهترین برنامه ها ، مانند "همه موارد را توضیح دهید" ، به مربیان اجازه می دهد بخشهای خاصی از فیلم خود را به راحتی متوقف کرده و مجدداً ضبط کنند ، که این باعث می شود فشار برای گرفتن ایده کامل برداشته شود. به دنبال برنامه ای باشید که دارای ویرایشگر فیلم قوی و یک ابزار حاشیه نویسی تعبیه شده باشد.

میکروفون: این مورد غالباً فراموش می شود ، اما داشتن یک هدفون با میکروفون خارجی واقعاً مفید است - این هدفون به شما در بهبود کیفیت صدا کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که فیلم های شما سر و صدای پس زمینه ندارند.

در این ویدئو درباره تولید صدای دیجیتال (توجه داشته باشید: ویدئو به زبان اسپانیایی است) ، معلم موسیقی Zach Diamond با استفاده از هایلایت ، حاشیه نویسی و پخش صفحه نمایش رایانه ای به دانش آموزان نشان می دهد چگونه با استفاده از برنامه ای به نام Soundtrap آهنگ های خود را بسازند. وضوح صدای Diamond و ویدیو به دانشجویان کمک می کند ، حتی با یک کار پیچیده ، آنها را دنبال کنند.

مرحله 4: مشارکت در بهبود
صرف نشستن و تماشای فیلم ها می تواند دانش آموزان را از دست بدهد - بهترین فیلم های آموزشی باعث می شود که آنها فعالانه مشغول باشند. تحقیقات نشان می دهد وقتی دانش آموزان هنگام تماشا یادداشت برداری می کنند یا به س questionsالات هدایت شده پاسخ می دهند ، بهتر از دانش آموزانی که منفعلانه تماشا می کنند ، مطالب را حفظ می کنند. جاسازی سوالات در فیلم آموزشی شما با استفاده از برنامه هایی مانند Edpuzzle می تواند تعامل دانش آموزان را بهبود بخشد و داده های ارزیابی سازنده بسیار ارزشمندی را برای شما فراهم کند. دانش آموزان برای یادگیری باید تماشای فیلم را به عنوان کاری که به طور فعال انجام می دهند ، در نظر بگیرند.

در این ویدئو در مورد قضیه فیثاغورث ، معلم ریاضی مایکل کرل بررسی های مکرر برای درک مطلب را جاسازی می کند و بازخورد را برای دانش آموزان فراهم می کند

که این چک ها را اشتباه می گیرند. در صورت انتخاب دانش آموزان آزاد هستند تا به نکات کلیدی در فیلم بپردازند تا تسلط خود را بر مطالب محک بزنند. کرل از دانش آموزان خود کپی های کاغذی از اسلایدهای ویدیویی تهیه می کند تا بتوانند هنگام تماشا یادداشت برداری کنند. گسترش مدیریت کلاس بصورت آنلاین

مرحله 5: خودتان باشید
شاید مهمترین عنصر یک فیلم قوی اصالت باشد. موثرترین دستورالعمل ترکیبی زیبا نیست ، بلکه شخصی است. از اشتباه کردن نترسید و اطمینان حاصل کنید که شخصیت اصیل شما درخشان است. تحقیقات نشان می دهد فیلم هایی که مربی در آنها به صورت طبیعی ، مکالمه ای و با لحنی پرشور صحبت می کند ، جذاب ترین فیلم ها هستند. طبق تجربه ما ، دانش آموزان واقعاً می دانند که معلم اصلی آنها در پشت ویدئو است.

به عنوان مثال ، در این ویدئو در مورد وضعیت مواد ، دمی لاگر معلم علوم دبیرستان اجازه می دهد تا شخصیت وی بدرخشد. مهم نیست که دانشجویان چقدر به مواد جامد ، مایعات و گازها علاقه مند هستند ، لحن گرم و شوخ طبعی او باعث می شود که آنها درگیر شوند.

یادگیری ایجاد یک فیلم آموزشی با کیفیت بالا یک شبه اتفاق نمی افتد - این کار به آزمایش مستمر ، خطا و نوآوری نیاز دارد. ما سالها است که فیلم ضبط می کنیم و هنوز هم اغلب در تلاش هستیم که فریبنده و موجز باشیم. با این وجود ما همچنان تلاش می کنیم ، زیرا معتقدیم که آموزش مختلط معلمان بهترین چیزی برای دانش آموزان ما است. بنابراین برنامه ریزی را شروع کنید ، برخی از نرم افزارهای ضبط را بگیرید ، خود باشید و از آن لذت ببرید! مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی

  • فیلم آموزشی
  • ۰
  • ۰

مربی با تجربه در یادگیری از راه دور آنچه را آموخته است به اشتراک می گذارد: آن را ساده نگه دارید و تا آنجا که ممکن است در تماس باشید
ویروس کرونا باعث تعطیلی گسترده مدارس در مدت زمان نامعلومی شده است. معلمان در تلاشند تا راههای حمایت از دانش آموزان را از راه دور از طریق یادگیری از راه دور و آنلاین پیدا کنند. اگر احساس غرق شدن در این کار دلهره آور شده اید ، مطمئناً تنها نیستید.

من همچنین برای رسیدن به دانش آموزان خارج از کلاس تلاش کرده ام. چندین سال در جوامعی تدریس می کردم که دانش آموزان برای حضور مداوم در مدرسه تلاش می کردند. برای کمک به دانشجویان غایب برای دسترسی به دوره های من ، من یک مدل آموزشی مختلط ، مبتنی بر تسلط ، مبتنی بر تسلط را ایجاد کردم که تمام دانش آموزانم را قادر به یادگیری می کند ، خواه در اتاق من باشند یا نه. امروز ، من پروژه کلاسهای مدرن را اجرا می کنم ، جایی که به سایر معلمان کمک می کنم تا همین کار را انجام دهند.

از طریق آموزش به دانش آموزان و مربیان آموزش ، من چیزهای زیادی در مورد چگونگی ایجاد و اجرای م digitalثر آموزش دیجیتال و یادگیری خودآموز آموخته ام. من در اینجا چند نکته را به اشتراک می گذارم ، و اگر به دنبال پشتیبانی بیشتر در زمینه آموزش موثر از راه دور فراتر از آنچه من در این مقاله بحث می کنم ، منابع موجود در وب سایت ما را کاوش کنید یا دوره آنلاین رایگان خود را با عنوان ساخت کلاسهای مدرن آغاز کنید.

در اینجا چند نشانگر آورده شده است که می تواند به شما کمک کند یک تجربه یادگیری از راه دور پایدار و جذاب را برای دانش آموزان خود ایجاد کنید. رسیدن به تعریفی از یادگیری

1. سادگی اصلی است
هر معلمی می داند که توضیح دستورالعمل های جدید برای دانش آموزان خود چگونه است. این کار معمولاً با گشت و گذار در یک گروه کامل شروع می شود ، و به دنبال آن س questionsالات بی نظیری از دانش آموزان برای روشن شدن مراحل بعدی آغاز می شود. گرچه این روند ممکن است گاهی اوقات ناامید کننده باشد ، دانش آموزان همیشه وقتی گیر می کنند می توانند به یکدیگر و معلم در اتاق اعتماد کنند.

یکی از چالش های یادگیری از راه دور این است که شما و دانش آموزان دیگر برای مقابله با باورهای غلط در یک اتاق نیستید. در عوض ، بخش عمده ای از زمان یادگیری به ناچار توسط کارهایی هدایت می شود که نیاز به سطح بالایی از جهت دهی به خود دارند.

در نتیجه ، سادگی مهم است. طراحی تجربه های یادگیری از راه دور که دارای دستورالعمل های بسیار واضحی هستند و فقط از یک یا دو منبع استفاده می کنند بسیار مهم است. همچنین در صورت امکان ، بهتر است منابعی مانند قرائت به عنوان PDF را ارائه دهید که دانش آموزان همیشه می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

بخاطر داشته باشید که ساختارهای ساده هنوز هم می توانند کار سختی را طلب کنند: وظایف با چند دستورالعمل اغلب منجر به بیشترین تفکر مرتبه بالاتر می شوند ، زیرا دانش آموزان می فهمند که چه کاری باید در پارامترهای تعریف شده انجام دهند. آموزش از راه دور باید مربیان را بر آن داشته باشد تا به این فکر کنند که چگونه می توانند با ارائه اطلاعات جدید ، لاغر و خلاصه تر باشند.

2. پایه خانه دیجیتال ایجاد کنید
با روحیه سادگی ، داشتن یک پایگاه خانه دیجیتال برای دانشجویان بسیار حیاتی است. این می تواند یک سیستم مدیریت یادگیری مانند Canvas یا Google Classrooms باشد که توسط منطقه ارائه می شود ، یا می تواند یک وب سایت کلاس خود ساخته باشد. من Google Sites را به عنوان یک پلت فرم ساده و آسان برای تنظیم توصیه می کنم.

شما به یک پلت فرم دیجیتالی واحد نیاز دارید که دانش آموزان شما همیشه می توانند برای جدیدترین و به روزترین اطلاعات از آن بازدید کنند. پرش از بین همه برنامه های جالب edtech موجود در آن می تواند وسوسه انگیز باشد - به خصوص که بسیاری از آنها در حال حاضر خدمات رایگان ارائه می دهند - اما سادگی و آشنایی آنها بسیار ارزشمند است. دانش آموزان برای دسترسی به ابزارهای مشابه باید از رفتن به همان مکان احساس راحتی کنند. هرچه از دانش آموزان خود دورتر باشید ، پرورش ثبات و عمل به هنجارها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بعلاوه ، اگر حضور قبلاً یک چالش بود ، آموزش از راه دور آن را بزرگتر می کند. بنابراین دانش آموزان وقتی از حلقه خارج می شوند به مکانی برای رفتن نیاز دارند. وقتی معلم نتواند به سرعت به آموزشهای فردی یا گروهی کوچک بپردازد ، پر کردن خلا gap مشکل خواهد شد. دانش آموزان شما نیاز به کنترل یادگیری خود دارند. هدف شما ایجاد چارچوبی روشن است که به آنها امکان انجام چنین کاری را بدهد. شاید بخواهید واحدی را که از نظر احتمالات و آمار ایجاد کرده ام ، بررسی کنید تا ببینید که چگونه دستورالعمل ها را ارائه داده ام و برای دانش آموزانم ایستگاه های بازرسی ایجاد کرده ام.

3. وظایف طولانی تر و محصل دانش آموزان را اولویت بندی کنید
هنگام طراحی تجربه های یادگیری از راه دور ، کارایی کلیدی است. برنامه ریزی به زمان بیشتری نیاز دارد و نیاز به توجه بالایی به جزئیات دارد. هنگام از کار انداختن بچه ها ، قادر نخواهید بود اشتباهات را هنگام پرواز یا به طور ناگهانی محوری اصلاح کنید. یک راهنمای 5 مرحله ای برای ساخت فیلم های آموزشی خود

برای مدیریت م timeثر زمان و عقل خود ، می خواهید تکالیف و وظایف طولانی تر و دانشجویی را که برای شما وقت می گذارد تا برنامه ریزی های آینده را ادامه دهید - و دانشجویان شما را از کامپیوتر خارج می کنند ، اولویت قرار دهید. تمرکز خود را بر روی ساختن پروژه های بلند مدت بگذارید که در آن دانش آموزان از استقلال برخوردار هستند و یک مجموعه مشخص از ایست و بازرسی ها و مهلت های قانونی که باید رعایت شوند. در صورت امکان ، فرصت هایی را برای دانش آموزان ایجاد کنید تا بتوانند در مورد چیزهایی که می آموزند با خانواده خود گفتگو کنند و عنصری از انتخاب دانش آموزان را برای ایجاد واقعاً مشارکت در نظر بگیرند.

پروژه راه اندازی شده توسط بنیانگذار کلاسهای مدرن ، رابرت بارنت ، که انتخاب و تعامل خانوادگی را ادغام می کند ، بررسی کنید:

چالش

Top 17 Best Educational Movies For Kids
4. تاچ پوینت های شخصی تغییر دهنده بازی هستند
آنچه دانش آموزان شما بیشتر از دست خواهند داد ارتباط انسانی است که در کلاس شما پرورش می یابد. تعاملات کمی که در راهروها با آنها دارید ، قبل و بعد از کلاس یا در هنگام تعطیلات درسی ، جایگزین نیست. گرچه تمرکز روی محتوا در تکالیف آموزش از راه دور و فیلم های آموزشی می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما آنچه بیشتر اهمیت دارد ایجاد ساختارهایی برای نقاط تماس شخصی با دانش آموزان است.

این نقاط تماس را می توانید از طریق رسانه ای که دوست دارید ایجاد کنید: ایمیل ، پیام ویدیویی ، تماس تلفنی ، پیام از طریق سیستم مدیریت یادگیری ، نظرات در مورد اسناد مشترک و غیره. ساختاری ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. دانش آموزان شما سرمایه گذاری شما را می بینند و می دانند که شما به آنها اهمیت می دهید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که پرورش یک تجربه جذاب آموزش از راه دور دشوار است. به زمان و حوصله باورنکردنی نیاز دارد. اگر تازه وارد این تجربه شده اید ، احتمالاً دوباره احساس می کنید یک معلم سال اول هستید. مشکلی نیست! گام به گام با چالش ها مقابله کنید ، دانش آموزان خود را در جریان پیشرفت خود قرار دهید و مثبت باشید. شما می توانید این کار را انجام دهید!

این داستان را به اشتراک بگذارید

  • فیلم آموزشی