فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

نگاهی درونی به یک مدل آموزشی طراحی شده توسط معلم که ترکیبی از یادگیری ترکیبی ، خودآزمایی دانش آموز و درجه بندی مبتنی بر تسلط است.

هرج و مرج یکی از جنبه های شگفت انگیز و چالش برانگیز حرفه معلمی است. هر چقدر هم که برنامه ریزی کنید ، دانش آموزان شما هر روز با زمینه ها ، مهارت ها و حالات مختلف روحی وارد کلاس شما می شوند و شما باید با آن سر و کار داشته باشید.

برای اکثر مربیان در سراسر کشور ، هیچ چیز دشوارتر از تفاوت م thanثر برای همه زبان آموزان نیست - این یک اصل اساسی از آموزش موثر است که اجرای آن بسیار دشوار است. وقتی ما از سخنرانی های سنتی با راهنمای ثابت قدم زدن استفاده می کنیم ، تأمین نیازهای منحصر به فرد همه دانشجویان می تواند وظیفه ای غیرقابل تسخیر باشد.

وقتی من قبلاً در کلاس ریاضیات کارشناسی بین الملل خود در دبیرستان شرقی ارشد واشنگتن دی سی سخنرانی می کردم ، قسمت اعظم دانش آموزانم خسته شده بودند یا گم شده بودند و من چاره ای جز تدریس وسط نداشتم. هر روز ، وقت و انرژی خود را صرف برنامه ریزی و اجرای برنامه می کردم تا دانش آموزانم را درگیر خود کنم ، فقط به این نتیجه رسیدم که فقط تعداد کمی از آنها واقعا گوش داده اند. دانش آموزانم بر مطالب تسلط نداشتند و روز به روز احساس شکست می کردم. مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی
استفاده از یک مدل جدید آموزشی
در تلاش برای طراحی مجدد کلاس خود در اطراف نیازهای مختلف دانش آموزانم ، من یک مدل آموزشی مقیاس پذیر ایجاد کردم که در اطراف سه اصل اصلی ساخته شده است.

1. دستورالعمل ترکیبی: بیشتر مدل های ترکیبی یادگیری شامل ایجاد منابع محتوای دیجیتالی با برون سپاری است. در الگویی که من ایجاد کردم و سپس با سایر معلمان در مدرسه خود به اشتراک گذاشتم ، دانش آموزان از طریق فیلم های آموزشی و سایر منابع آنلاین ایجاد شده توسط معلم خود به مطالب دسترسی پیدا می کنند.

این یک محیط یادگیری ایجاد می کند که در آن سخنرانی های سنتی حذف می شود و دانشجویان بدون محدودیت به مطالب دسترسی دارند: همکار من کیت گاسکیل ، یک معلم تاریخ می گوید: "دستورالعمل های ویدئویی به من احساس می کند که توانسته ام خودم را شبیه سازی کنم." با تغییر دستورالعمل های مستقیم به فیلم ها ، ما معلمان به خودمان این آزادی را می دهیم که تمام وقت کلاس را در کار با دانش آموزان در گروه های کوچک و به صورت جداگانه بگذرانیم.

فیلم ها کوتاه هستند و تکالیف مشترک و عملی است. همه اینها فضا را برای آموزشهای متناسب ، همکاری همسالان و مالکیت دانش آموزان بر یادگیری ایجاد می کند.

2. ساختار خود گام: از آنجا که این سیستم جایگزین سخنرانی ها با فیلم های آموزشی ایجاد شده توسط معلم می شود ، مربی دیگر در ابتدای هر دوره کلاس کلید یادگیری را ندارد. در عوض ، دانش آموزان کنترل خود و سرعت یادگیری را کنترل می کنند.

اما برخلاف بیشتر تنظیمات خودآزمایی ، که دانش آموزان سرعت خود را برای یک ترم کامل تنظیم می کنند - که برای سن آنها آزادی بیش از حد است - کلاس های درس ما فقط در هر واحد مطالعه گام برمی دارند. ضرب الاجل های سخت در پایان هر واحد تعیین می شود که ساختار را فراهم می کند و انگیزه را تحریک می کند. مربیان دروس "باید انجام شود" ، "باید انجام شود" و "آرزو برای انجام" را در هر واحد شناسایی می کنند ، و از همه دانش آموزان انتظار می رود که در هر درس "باید" را حداقل در مهلت مقرر تسلط دهند. فیلم آموزش ترکیبی: تلفیق آموزش حضوری و آنلاین

وقتی به پایان واحد می رسیم ، به دانش آموزان فرصت داده می شود تا در عملکرد خود تأمل کنند. آنها نقاط قوت و ضعف خود را به عنوان یادگیرنده هایی که خود هدایت می شوند ، شناسایی می کنند ، و هدف آنها این است که عادت های علمی پربارتری را به سمت جلو ببرند. سپس هر دانشجو همزمان به واحد بعدی می رود و شروع جدیدی را امکان پذیر می کند. این اطمینان می دهد که دانش آموزان می توانند از اشتباهات خود بهبود یابند و بازتاب های خود را به اعمال ترجمه کنند.

3. درجه بندی مبتنی بر تسلط: برای دسترسی به محتوای پیچیده تر ، دانش آموزان ابتدا باید مهارت های بنیادی را تسلط داشته باشند. زیبایی یک کلاس درسی که خود گام برمی دارد این است که دانش آموزان دیگر در دوره براساس روز هفته پیشرفت نمی کنند. در عوض ، آنها پس از دستیابی به تسلط بر درس فعلی خود ، به درس بعدی می روند.

دیگر به دانشجویان نمره اعتبار بخشی و پایان نمره داده نمی شود - آنها یا برای یک مهارت اعتبار کسب می کنند یا نمی کنند. معلمان ما معیارهای تسلط را تعریف می کنند و از طریق بازنگری ، ارزیابی مجدد و تأمل به دانش آموزان در رسیدن به آن کمک می کنند.
تلفیق فن آوری در حالی که اصالت معلم را حفظ می کند
بارها و بارها تأیید شده است که معلمان مهمترین عامل در یادگیری دانش آموزان هستند. ما همچنین می دانیم که فناوری توانایی بهبود کارایی و تأثیر مقیاس را در هر صنعت دارد و بنابراین هدف من و همکارانم ایجاد شرایطی است که در آن فناوری مورد استفاده ما تأثیر ما را تقویت می کند. وقتی فناوری آموزش ضعیف اجرا شود ، اصالت معلم می تواند به سرعت از کلاس خارج شود. اگر مربی واقعا عامل اصلی تغییر است ، باید در مرکز روند برنامه ریزی باقی بماند.

زیبایی مدل آموزشی ما این است که معلم جایگزین نمی شود - آنها چند برابر می شوند. مربی فیلم های آموزشی خود را می سازد که به آنها آزادی استفاده از هر برنامه درسی یا مجموعه ای از استانداردها را می دهد. ابتکارات سراسر مدرسه را می توان به طور یکپارچه در منابع ترکیبی یک مربی قرار داد ، و به آنها امکان می دهد که مطالب شخصی باشند

Educational Film: What makes a good one and why should we care?

مدرسه و کلاس. و دانش آموزان هنوز احساس می کنند که متخصص با آنها در اتاق است و به معلمان اجازه اعتماد می دهد و روابط قوی دانش آموزان را تسهیل می کند.

روشی که ما با فیلم ها و سایر فناوری ها ادغام می کنیم همچنین تضمین می کند که مدل آموزشی ما در هر منطقه محتوایی و در همه سطوح مختلف درصورت مناسب بودن فناوری قابل پیاده سازی است.
ایجاد شرایط برای نوآوری LED معلم
بیشتر ابتکارات آموزشی در سطح منطقه یا مدارس گسترده است. آنها موظفند تلاش کنند تا ثبات و همسویی ایجاد کنند. اما اغلب الهام بخش ترین نوآوری ها توسط معلمان جداگانه ایجاد و پرورش می یابند. برای دستیابی به مقیاس سالم ، ابتکارات معلم باید انتخاب و بسیار انعطاف پذیر باشد.

معلمان دارای قدرت غیرمعمولی برای به اشتراک گذاشتن ابزارها و مدل های آموزشی هستند که از بالا تحمیل نشده اند. در عوض ، آنها می توانند شرایطی را ایجاد کنند که فقط کسانی که اشتیاق به تغییر دارند ، شرکت در آن را انتخاب کنند. این تیم های متمادی را ایجاد می کند که با یک چشم انداز هماهنگ شده و ذاتاً برای رشد الهام می گیرند. مدل تحویل آموزشی ما برای همه منظور نشده است - این مدل توسط معلمین ساخته شده است که اشتیاق به نوآوری دارند و مهمتر از همه ، زمان سرمایه گذاری عمیق در برنامه ریزی است.

این قابلیت انعطاف پذیری را دارد که با هر ابتکار یا وظیفه ای در سطح مدرسه ادغام می شود و در نتیجه ، ما مدل خود را پذیرفته شده توسط مدیران و مورد استقبال رهبری ناحیه قرار داده ایم ، که این اطمینان را داده است که می توانیم آزادانه نوآوری داشته باشیم.

وقتی به طور م effectivelyثر اجرا شود ، مدل آموزشی ما به مربیان این امکان را می دهد تا کلاسی را تسهیل کنند که به طور مlyثر و م onثر بر یادگیری دانش آموز و شخصی سازی آموزش متمرکز باشد تا نیازهای منحصر به فرد هر دانش آموز را حفظ کند و اصالت آموزشی هر معلم را حفظ کند. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

  • ۹۹/۰۹/۲۵
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی