فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

با تأمل در اولین سال یادگیری ترکیبی خود ، یک معلم باسابقه شاهد افزایش مشارکت دانش آموزان ، پاسخگویی و سازگاری آنها بود.

بعضی اوقات در مشاغل ما باید یک جهش ایمان داشته باشیم و در خارج از منطقه راحتی خود کار کنیم تا تغییر مثبتی ایجاد کنیم. من چندین سال پیش و پس از 20 سال چنین جهشی را تجربه کردم و از یک کلاس سنتی معلم محور به یک کلاس دانشجو محور تر حرکت کردم. همانطور که سبک تدریس من تکامل یافت ، من با تغییرات قرن 21 سازگار شدم و به دنیای فناوری دانشجویانم راه یافتم.

اگرچه من طی این سالها یادگیری آنلاین را در برنامه درسی خود گنجانده بودم ، اما سال گذشته تصمیم گرفتم کلاس درس یادگیری ترکیبی را کاملاً اجرا کنم. من دوباره از منطقه راحتی خود خارج شدم و از دیدن نتایج مثبت با 12 دانش آموز انگلیسی خوشحال شدم. یک راهنمای 5 مرحله ای برای ساخت فیلم های آموزشی خود

من یک گروه متنوع فرهنگی از دانشجویان داشتم. پس از ارزیابی در ابتدای سال ، دریافتم که نیمی از آنها می توانند در سطح پایه عملکرد داشته باشند ، در حالی که بقیه هنوز انگلیسی یاد می گرفتند و بدون تمایز گسترده نمی توانند به مطالب سطح درجه دسترسی پیدا کنند. من اعتقاد داشتم که رویکرد ترکیبی یادگیری Catlin Tucker برای آنها بهترین خواهد بود ، بنابراین آن را با امید زیادی برای خودم و دانش آموزانم اجرا کردم.

با نگاه به گذشته ، ما سال خود را به عنوان یک رشد فوق العاده در یادگیری و بلوغ توصیف کردیم. تأملات ما سه نتیجه مهم را نشان داد - افزایش تعامل ، پاسخگویی و انطباق پذیری - که ممکن است معلمان را در تمام برنامه های درسی و در سطح مقاطع مختلف الهام بخشد تا یادگیری ترکیبی را در کلاس های دانش آموز محور خود وارد کنند.

Bomb Shelters, Sex Ed, and Personal Hygiene: A/V Geeks Classic Educational  Films at the Hunt Library | NC State University Libraries

مشارکت بیشتر
همیشه لذت بردن از سالمندان برای گذراندن کلاس انگلیسی در سال آخر دبیرستان همیشه چالش برانگیز است. برای کمک ، من از Google Classroom برای محیط یادگیری مجازی خود و یک مدل تعامل که سالها پیش از کارگاه Cris Tovani آموختم برای ایجاد پایه ای برای انتخاب دانشجو و یادگیری دانش آموز استفاده کردم.

من کلاسها را با مینی دروس مفاهیم و دستورالعملهای مربوط به زمان کار که دانش آموزان برای تکمیل تحقیقات ، نوشتن تکالیف ، سخنرانیها و بحثهای مربوط به موضوعات انتخاب شده استفاده می کردند ، شروع کردم. دانش آموزان من بیشتر اوقات در گروه های کوچک کار می کردند - یادگیری ، تمرین و استفاده از دانش با استفاده از برنامه های آنلاین مانند EdPuzzle ، Padlet ، Newsela و دیگران. من یک به یک همایش کردم و در اتاق به اتاق پاسخ دادم و در صورت لزوم به آنها راهنمایی می کردم. مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی

مشارکت کلی به میزان قابل توجهی افزایش یافت زیرا دانشجویان من موضوعاتی را که برای آنها جذاب بود و ابزارهای آنلاین را که برای آنها بهترین کار را داشت انتخاب کردند. و در صورت لزوم ، من راهنمایی و راهنمایی مستقیم بیشتری را در این ابزارها یا محتوای دوره ارائه می دادم.

در پایان سال ، یکی از دانش آموزان من نامزدی خود را خلاصه کرد: "همه ما بسیار سازنده بودیم. نه تنها این ، ما مانند هیچ کلاس دیگری ارتباط برقرار کردیم. خوشحالم که توانستم تجربه ای از این دست را داشته باشم. " من از دیدن چنین نتیجه مثبتی خوشحال شدم.

مسئولیت پذیری افزایش یافته است
معلمان همچنین می توانند از طریق یادگیری ترکیبی مسئولیت پذیری را تقویت کنند ، حتی در دنیای پیچیده ما که بسیاری از عوامل می توانند در توانایی دانش آموزان برای حساب کردن یادگیری آنها تداخل ایجاد کنند.

بسیاری از دانشجویان من در حالی که دوره کامل را می گذراندند کار می کردند و من نمی خواستم زندگی مانع این شود که آنها از کلاس من بیشترین بهره را ببرند. اجرای یادگیری ترکیبی به آنها وقت بیشتری در کلاس می داد تا محتوای دوره ما را یاد بگیرند ، با آنها تمرین کنند و از آنها استفاده کنند. من متوجه شدم که دانش آموزانم هنگام کلاس استرس بسیار کمتری دارند و بیشتر درگیر یادگیری خود هستند و در صورت انتخاب می توانند با تمرینات اضافی که بصورت آنلاین ارائه می دهم ، یادگیری را بیش از زمان کلاس گسترش دهند.

یادگیری ترکیبی همچنین انگیزه آنها را برای ادامه ارتباط و ادامه یادگیری حتی زمانی که به دلیل بیماری ، تعطیلات خانوادگی یا اقدامات انضباطی به مدرسه نرفتند ، ادامه داد. برخی از دانش آموزان به من گفتند که یادگیری ترکیبی محیطی را ایجاد می کند که هیچ بهانه ای برای جلوگیری از اتمام کار حتی در صورت غیبت در کلاس ندارند.

در محیط یادگیری که ایجاد کردم ، دانش آموزان آنچه را می خوانند ، تحقیق می کنند ، می نویسند و بحث می کنند انتخاب می کنند. آنها همچنین نحوه ارائه کار خود را انتخاب کردند و به آنها امکان کنترل بیشتر سرعت ، مکان و مسیر یادگیری را دادند. دیدن اینکه آنها مسئولیت پذیر هستند و از مسئولیت پذیری در قبال یادگیری هایشان لذت می برند بسیار شگفت آور بود. 4 نکته برای تغییر معلمان به آموزش آنلاین

سازگاری افزایش یافته است
اجرای یادگیری ترکیبی محیطی را ایجاد می کند که سازگاری برای موفقیت به طور اجتناب ناپذیری لازم است - هم برای معلم و هم برای دانش آموز. دوره انگلیسی 12 من بسیار روی ارتباط شفاهی متمرکز بود ، که یکی از استانداردهای یادگیری ایالت است. با این حال ، برخی از زبان آموزان انگلیسی من در صحبت کردن و نوشتن به انگلیسی مشکل داشتند ، حتی اگر آنها از برنامه طراحی شده برای زبان انگلیسی برای زبان آموزان دیگر امتحان کرده بودند. برای سازگاری ، ما از VoiceThread و سایر برنامه های صوتی در کلاس استفاده کردیم که به آنها امکان می دهد قبل از ارائه شفاهی خود به تمرین ، دریافت بازخورد و ایجاد اعتماد به نفس در صحبت با زبان انگلیسی بپردازند.

یکی از فعالیت های مورد علاقه من گفتگوهای کتاب با استفاده از VoiceThread بود - دانش آموزان خود را در مورد آنچه می خوانند ضبط می کنند و سخنرانی های خود را به صورت آنلاین با کلاس به اشتراک می گذارند. آنها به طور معناداری درگیر شدند مکالمه با یکدیگر که آنها را قادر می سازد با مهارت گفتاری تمرین کنند.

ما برای خاموشی که شامل اینترنت یا ابزارهایمان است ، آماده می شویم و با بحث و تمرین رو در رو به صورت دوتایی و گروه های کوچک ، سازگار می شویم. فناوری کامل نیست ، اما با وجود فراز و نشیب ها ، من و دانشجویانم با یادگیری ترکیبی سازگار شدیم و دیدیم که چقدر جذاب است. در جهانی که همیشه آنلاین هستیم ، سازگار شدن با کلاس های ترکیبی تبدیل به طبیعت دوم می شود.

وقتی من با 12 دانش آموز خود این سفر را آغاز کردم ، فقط به این فکر کردم که کلاسهای انگلیسی آنها معنی دار و جذاب باشد ، اما نتیجه - همه دانش آموزانی که نزدیک به سطح کلاس یا بالاتر می خوانند و می نویسند - بهتر از آن بود که پیش بینی می کردم.

  • ۹۹/۱۰/۰۵
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی