فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

این پست با الیزابت آلدرتون ، استادیار دانشگاه ویسکانسین اوشکوش ، تألیف شده است.
---------
همه ما این کار را انجام داده ایم: "مشارکت" در یک بحث رو در رو ، در حالی که توافق با سر اشاره کرد ، اما در واقع حضور ندارد. بسیاری از ما در بحث و گفتگو نشسته ایم ، می ترسیم دو سنت خود را بیاندازیم زیرا ممکن است احمقانه به نظر برسیم. در موارد دیگر ، ما یک ایده خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن داشته ایم ، اما گفتگو قبل از اینکه فرصتی برای مشارکت داشته باشیم ، سپری شد.

اگر برای ما اتفاق بیفتد ، باید برای دانشجویان در بحث های کلاسی ما نیز اتفاق بیفتد. همه دانش آموزان همگام نیستند!

ترکیب فرصت های یادگیری اجتماعی آنلاین ، مانند بحث های آنلاین ناهمزمان ، در کلاس های حضوری سنتی می تواند برای دانش آموزان شما مفید باشد. به گفته بایرد و فیشر ، در یک محیط آموزشی ، "فناوری های نرم افزار اجتماعی می توانند برای حمایت از یادگیری و تقویت جامعه و تعامل در کلاس های آنلاین و مخلوط با هم کار کنند" (2006 ، ص 24). بسیاری از مناطق با قابلیت های صفحه بحث ، به معلمان و دانش آموزان دسترسی به سیستم مدیریت کلاس (مانند تخته سیاه یا مودل) را می دهند. علاوه بر این ، سرویس های رایگان مانند Edmodo ورودی آسان برای درگیر شدن در بحث های آنلاین ناهمزمان را فراهم می کنند. در یک بحث ناهمزمان ، افراد در دوره های مختلف ، به جای همه یک باره ، در زمان های مختلف شرکت می کنند ، و راهی عالی برای گسترش بحث ها از دوره طبقاتی سنتی ارائه می دهند. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

مضامین مشترک زیر مربوط به بحثهای ناهمزمان در پنج پروژه تحقیق اقدام مختلف در کلاسهای مخلوط یافت شد. Brunsell ، Alderton و Lucky Mason-William (2010) استفاده از بحث های آنلاین را با دانشجویان دوره کارشناسی ارشد آموزش معلم بررسی کردند. کریس سیمینو (2009) و کاترین تئوبالد (2010-2011) از فرصت های بحث آنلاین در زیست شناسی دبیرستان استفاده کردند. در طول سال تحصیلی 2010-2011 ، نانسی برایانت فرصت های بحث آنلاین را در AP Environment Science بررسی کرد ، در حالی که براندون فریتز فرصت های بحث آنلاین را به یک دوره علوم زمین در دبیرستان اضافه کرد. این مضامین از منابع مختلف مختلف داده ها ، از جمله مصاحبه ، نظرسنجی ، نمونه های نوشتاری دانش آموزان (پست های بحث) و مشاهدات معلمان پدید آمده است. نقل قول های استفاده شده در زیر از مصاحبه های دانشجویی انجام شده در مطالعه است و "صدای دانشجویی" را ارائه می دهد که مزایای استفاده از بحثهای آنلاین ناهمزمان را نشان می دهد.

تم اول: زمان پردازش
مکالمات همزمان اغلب با سرعت بالا انجام می شوند. در یک بحث حضوری ، دانش آموزان اغلب وقت ندارند قبل از مشارکت ، اطلاعات را منعکس و پردازش کنند. بحث های آنلاین ناهمزمان به دانشجویان اجازه می دهد تا با خواندن افکار دیگران ، پردازش ، تأمل ، مشارکت و ادامه این چرخه با سرعت کمتری اطلاعات را هضم کنند. به گفته یک دانش آموز ، "من همچنین می توانم افکارم را بنویسم و ​​آنچه را می خواهم بنویسم ، در حالی که در کلاس دچار سردرگمی یا گیجی می شوم." یک دانش آموز دیگر گفت: "خواندن پست های دیگران به کمک ایده های من می آید و آنها را در یک ترکیب قرار می دهد. و آنها باعث شدند ایده های خودم را بهتر اصلاح کنم." دانش آموز دیگری اظهار داشت: "بحث های هفتگی بصورت آنلاین به من کمک کرد تا مسائل را بیان کنم و مشکلات را حل کنم. این نه تنها به توضیحات کمک می کرد ، بلکه آنها به من فرصت بیشتری می دادند تا فکر و برنامه ریزی کنم ... من وقت بیشتری برای جستجو در Google داشتم و عقایدم را بر اساس چیزهای خاص با استفاده از آنچه که من پیدا کردم همراه با آنچه دیگران فکر می کنند ، استوار کنم. آنها همچنین به من کمک می کند ذهن بازتر باشم. " در حقیقت ، مطالعه کریس سیمینو نشان داد که تقریباً همه دانشجویان وی هنگام شرکت در بحث ، تحقیقات بیشتری را در زمینه وب انجام دادند. از کلاس: یادگیری ترکیبی چگونه است؟

موضوع دوم: کاهش اضطراب
بسیاری از دانشجویان تمایلی ندارند که افکار خود را در بحث های چهره به چهره گروه های بزرگ بیان کنند. با این حال ، زمان پردازش اضافی ارائه شده در بحث های ناهمزمان می تواند دانش آموزان را در به حداقل رساندن اضطراب کمک کند. به عنوان مثال ، یک دانش آموز اظهار داشت ، "من در کلاس کمی خجالتی هستم ، اما می توانم نظرات [آنلاین] دیگر را بخوانم و از آنها به عنوان نمونه ای برای نوشتن نظرات خود استفاده کنم." دانش آموز دیگری اظهار داشت: "من احساس می کنم به صورت آنلاین بصورت متفاوتی صحبت می کنم ، زیرا می توانم پاسخ های خود را تنظیم کنم.

افزودن فرصت های گفتگوی آنلاین در یک کلاس سنتی رو در رو می تواند به ایجاد یک جامعه کلاس قوی تر کمک کند. یکی از دانشجویان اظهار داشت: "اگر افراد دیگری برای اشتراک نظر و کار در سایت باشند ، این کار باعث راحتی شما در انجام کار مشابه می شود" و ادامه داد: "وقتی در یک جامعه هستید احساس راحتی می کنید. ... وقتی در محیط اطراف خود احساس راحتی می کنید یادگیری آسان تر است. " مطالعه سیمینو نتایج چشمگیری را در تأثیر بحث آنلاین بر فرهنگ کلاس وی مشاهده کرد. در مشاهدات کلاس قبل از مقدمه بحث در بلاگ ، تنها 17٪ دانش آموزان در بحث های حضوری کلاس شرکت می کردند. چند هفته بعد ، 72٪ دانش آموزان در بحث های کلاسی شرکت کردند. یک دانش آموز با بیان اینکه بحث های آنلاین به او کمک می کند تا بیشتر شود ، توضیح داد که چرا او بیشتر شرکت می کند اعتماد به نفس: "من دیگر نمی ترسیدم احمق به نظر بیایم."

تم سه: اندازه مهم است
برخی از این مطالعات نشان داد که اندازه گروه های بحث آنلاین مهم است. اگرچه یک گروه درست وجود ندارد ، اما یافتن تعادل مناسب بسیار مهم است. برای داشتن یک بحث پر جنب و جوش ، یک توده حیاتی لازم است. با این حال ، شرکت کنندگان بیش از حد در یک گروه می تواند طاقت فرسا شود و منجر به بحث و گفتگوهای منسجم و احساس قطع ارتباط شود. به نظر می رسد اندازه گروه 7-10 به خوبی کار می کند. اگر دانش آموزان شما مرتباً پست می گذارند ، از انتهای پایین استفاده کنید.

ESA - Christmas greetings from Venus – with a new educational film

تم چهارم: موارد سریع
در مطالعه خود ، نانسی برایانت یکی از بزرگترین بینشهای خود را بیان کرد: "قالب و موضوع دستورالعملها بر میزان درونی سازی دانش آموزان و همچنین تأثیر در میزان تحقیقات خودگردان دانش آموزان مایل بودند شروع کنند. دانشجو بر موضوع و قالب خود کنترل داشت ، مشارکت و کیفیت پست ها افزایش می یافت. دانشجویان س questionsالات بیشتری از یکدیگر پرسیدند و همچنین پاسخ های با کیفیت بیشتری نیز ارائه دادند. شما به عنوان یک معلم باید از نظر استراتژیک به نوع درخواست های خود فکر کنید. برونسل ، آلدرتون و میسون دریافتند که بحث های دانشجویی منجر به بیشترین تعامل در بین دانشجویان می شود. نسبت بیشتری به پاسخها و پیگیریهای ارسالهای اولیه وجود داشت. با این حال ، بحث های تحت هدایت معلمان بیشتر "در موضع" بود. س questionsالات خوش ساخت (باز) منجر به پاسخ های بیشتری می شود که تفکر سطح بالاتری را به نمایش می گذارد ، در حالی که س closedالات بسته (پاسخ صحیح واضح) بحث را خفه می کند. سرانجام ، بازتاب های بازتابنده اغلب با چند پاسخ پیگیری به تجزیه و تحلیل سطح سطح منجر می شود. برای اینکه دانشجویان بتوانند به طور م reflectثر تأمل کنند ، به تمرین و مدل سازی زیادی نیاز دارند. آموزش تدریس در یک محیط یادگیری ترکیبی

انواع سریع مثال: (نوع سوال: مثال)

معلم به رهبری: "در حالی که این دو فصل را می خوانید ، یک یا دو نقل قول را که واقعاً برای شما مناسب است شناسایی کنید. در بحث هفته 1 یک پست بحث بنویسید که توضیح دهد چرا این نقل قول ها را انتخاب کرده اید. همچنین س relatedالی را در رابطه با سوال این هفته قرار دهید کاری که شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آن هستید. "
دانش آموز به رهبری: "این بازتاب به گروه شما بستگی دارد - اولین شخصی که پست می فرستد ، رهبری است که بحث را شروع می کند. بقیه باید حداقل با دو ارسال در طول هفته در بحث شرکت کنند."
قانون (انعکاسی): "لطفاً در مورد آنچه شخصاً از این تجربه آموخته اید ، نگاهی به لیست اصلی که نوشتید و سپس آنچه در مورد استراتژی ها آموخته اید ، تأمل کنید. لطفاً قانون را اجرا کنید: L = آنچه آموخته اید ؛ A = چگونه انجام می شود برای شما ، منطقه محتوای خود ، کلاس خود اعمال کنید ؛ W = چه تعجب دارید. لطفاً برگردید و به شخصی که قبل از شما بازتابی ارسال کرده و شخصی که بعد از شما پست کرده است پاسخ دهید. "
نتیجه
تلفیق فرصت های بحث و گفتگوی آنلاین با آموزش حضوری شما ، گزینه ای عالی برای تکالیف سنتی است ، همچنین مکمل و بهبود بحث های حضوری است. این فرصت را به همه دانش آموزان می دهد تا متفکرانه با ایده ها و با یکدیگر درگیر شوند

  • ۹۹/۱۰/۱۴
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی