فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

نکاتی برای آوردن فرصت های بی نظیر یادگیری بحث های گروه های کوچک در جلسات کلاس آنلاین.

مدیریت بحث های گروه های کوچک ممکن است دشوار باشد ، اما این همکاری برای یادگیری ضروری است. Rhonda Bondie از دانشگاه تحصیلات تکمیلی دانشگاه هاروارد در ASCD می نویسد ، و از آنجا که دانش آموزان احتمالاً حداقل بخشی از سال آینده را در خانه یاد می گیرند ، به ویژه برای معلمان بسیار مهم است که فرصت هایی را برای تعامل آنلاین با همسالان خود برنامه ریزی کنند.

بوندی خاطرنشان می کند: "بحث های گروه های همسالان کوچک ، دانش آموزان را قادر می سازد تا زبان آکادمیک را تمرین کنند ، از ایده های خود بازخورد بگیرند و بیشتر درک کنند. "دانش آموزان باید با همسالان خود تعامل داشته باشند تا بدانند که آنها عضو بسیاری از جوامع به ویژه جامعه مدرسه ای خود هستند و از آنها ارزشمند هستند." 4 نکته برای تغییر معلمان به آموزش آنلاین

بوندی پیشنهاد می کند که معلمان از سه ابزار در تسهیل و نظارت بر مکالمات گروه های کوچک برای اطمینان از بازدهی آنها و اندازه گیری یادگیری در هنگام حضور دانش آموزان در اتاق های شکست استفاده کنند.

سند NOTE-CATCHER
Google Doc می تواند به عنوان یک مکان مرکزی برای یادداشت برداری دانش آموزان در هنگام بحث در اتاقهای شکست استفاده شود ، و معلمان می توانند بحث و گفتگوها را در زمان واقعی نظارت و راهنمایی کنند. بوندی می نویسد: "معلمان می توانند با درج نظرات و س questionsال ها در یادداشت گیر ، بازخورد مثر ارائه دهند." "وقتی معلم می بیند گروهی در شروع کار با مشکلی روبرو هستند ، سپس معلم می تواند برای کمک به آن اتاق بیرون برود."

در کلاس از همان تکنیک های ساختار بحث استفاده کنید. با استفاده از گرافیک یا تصاویر جهت ارائه راهنماهای ساده و واضح ، دستورالعمل ها را برای دانش آموزان در یادداشت گیر بگذارید. پیوندهایی را به منابع مفید و یادداشت های بحث در مدل اضافه کنید تا انتظارات روشن باشد. بوندی توصیه می کند با قرار دادن معیارهای با کیفیت بالا در یادداشت گیر ، به عنوان وسیله ای برای دانش آموزان برای نظارت بر پاسخ های خود و ایجاد چالش در بحث ، استانداردی را برای پاسخ دانش آموزان تعیین کنید.

Visual education – Luke McKernan

تعهدات قبلی
معلمان می توانند به دانشجویان کمک کنند تا از طریق تکالیف قبلی که برای کمک به آنها در فرمول بندی سوالات و جمع آوری ایده ها و نظرات در یک مکان ، برای انجام کارهای آنلاین همسالان آماده شوند. بوندی به دانشجویان پیشنهاد می دهد که از انواع ابزارهای رایگان مانند Google Slides برای ایجاد نمایش اسلایدها ، Flipgrid برای ضبط پاسخ کوتاه به یک س ،ال و VoiceThread برای همکاری در اسلایدها با نظرات ویدیویی ، صوتی یا متنی استفاده کنند.

بوندی می نویسد ، این موارد را قبل از کلاس و دانشجویان گروهی مرور کنید "به طریقی که از بحث های تولیدی حمایت کند". سپس ، "دانش آموزان را به بحث در مورد یک اسلاید خاص هدایت کنید یا به دنبال الگوهایی در کل کلاس باشید و یافته های خود را به کل گروه گزارش دهید."

نظرسنجی بازخورد
ارزیابی دانش آموزان از کار مشترک آنها هنگام کار آنلاین دشوار است. بوندی پیشنهاد می کند که پنج تا 10 دقیقه در پایان هر جلسه - در حالی که کار هنوز در ذهن دانشجویان تازه است - برای ذخیره بازخورد از طریق یک پرسشنامه مختصر فرم Google ذخیره کنید. وی پیشنهاد می کند: "دانش آموزان تمایل دارند که بعد از کلاس نظرسنجی ها را کامل نکنند ، بنابراین نظر سنجی را در درس ها بگنجانید." وی می نویسد: "دانش آموزان ایده های فوق العاده مفیدی را تولید می کنند که اغلب مشکلات فنی را حل می کنند و یادگیری بهتر را برای همه ترویج می دهند." آموزش ترکیبی ساخته شده بر اساس مهارت معلم

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی