فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

این افسانه در مدارس خشت و خمپاره وجود دارد که به نوعی شروع یادگیری آنلاین K-12 مرگ تعامل رو در رو (F2F) خواهد بود. با این حال این چنین نیست - یا حداقل به نفع آینده سخت گیری در آموزش نیست ، نباید اینگونه باشد. در حقیقت ، بدون دوز انبوهی از زمان F2F به علاوه ارتباطات در زمان واقعی ، یادگیری آنلاین به یک جاده متروکه برای سفر سیستم آموزشی تبدیل می شود.

واقعیت این است که حتی در یک برنامه آنلاین نیز می توان از سطح F2F و تعامل در زمان واقعی محافظت کرد. در آموزش ، م componentsلفه های آنلاین و F2F با هم قویتر از یکدیگر هستند. قدرت در یک معادله یادگیری ترکیبی است:

مکالمات رو در رو + مکالمات همزمان + فعل و انفعالات ناهمزمان = محیط یادگیری آنلاین قوی

و اگر قرار است آموزش از راه دور از کیفیتی که برای آن آرزو داریم ، برخوردار باشد ، ما به عنوان مربی باید پیش فعالانه بخشی از آموزش ترکیبی باشیم که ناگزیر در راه ماست. نمی توان انکار کرد که اینجا وجود دارد و رشد می کند و معلمان دیگر نمی توانند انگشتان خود را در گوش خود قرار دهند ، داد بزنند ، لا لا لا ، و وانمود کنند که در مورد اینکه آیا یادگیری آنلاین بخشی از آینده آموزش است یا نه حرفی برای گفتن دارند. این مسئله نیست که آیا؛ این یک سوال است که چگونه در واقع ، معلمان باید بخشی فعال در طراحی دقت و کیفیت یادگیری آنلاین باشند در غیر اینصورت در گرد و غبار رها می شوند. گسترش مدیریت کلاس بصورت آنلاین

تهدید پیش رو در تعامل معلم
من دریافته ام که بسیاری از کسانی که آرزوی یادگیری آنلاین را دارند به نوعی یک مدرسه مجازی را تصور می کنند که در آن معلمان بیش از کسانی نیستند که وظایف را بارگذاری می کنند و سیستم مدیریت یادگیری را تنظیم می کنند. اما با استفاده از آموزش واقعی از معادله یادگیری از راه دور ، ما یادگیری از راه دور را به وضعیت دوره مکاتبه صرف محکوم می کنیم. و این امکان وجود دارد که به مراتب بیشتر از هر مدلی باشد که تاکنون تصور کرده ایم ، اما فقط در صورت استفاده صحیح از ابزارها و تعادل تعاملات آفلاین و یادگیری آنلاین.

من اخیراً به خلبانی تعدادی از برنامه های آموزش از راه دور برای منطقه مدرسه خود کمک کردم. من با نمایندگان سه رقیب اصلی سیستم های مدیریت یادگیری برای مدارس ملاقات کردم و هر رابط را امتحان کردم. هر شفافیت برای والدین مجاز است. هر کدام به من اجازه می داد که تابلوی اعلاناتی را تهیه کنم که در آن می توانم دروس ضبط شده را بارگذاری کنم ، فیلم ها را بارگذاری کنم ، پیوندهای اختصاص داده شده برای مشق شب را تهیه کنم ، برای مطالب شخصی خود یک دراپ جعبه ایجاد کنم ، برای پست های خود نمره ارسال کنم ، تکالیف بگیرم ، و غیره. اما کافی نیست.

به عبارت دیگر ، همه اینها ناهمزمان بود و بدون راهنمایی معلم در زمان واقعی انجام می شد. آنچه از دست رفته بود تعامل خودم و دانشجویان بود. من کشف کردم که هر روش همگام سازی ملاقات با دانشجویان من بخشی از پلاگین با قیمت اضافی برای هر یک از سیستم های مدیریت آنلاین است که ما می خواهیم خریداری کنیم.

این در مورد نقش درک شده یک معلم در آینده یادگیری آنلاین چه می گوید؟

بنابراین ، من یک سوال اساسی از همه فروشندگانی که کالاهای خود را به منطقه من می آوردند پرسیدم: معلمان کجا هستند؟ به من گفتند که ما همیشه می توانیم کلاسهای خود را ضبط کنیم و برای دانشجویان ارسال کنیم تا در اوقات فراغت آنها را تماشا کنند. عالی ، گفتم. اما تماس در زمان واقعی کجاست؟ یکی از فروشندگان پاسخ داد که برای رساندن مطالب به دانش آموزان ضروری نیست ، زیرا در حقیقت موفقیت دانش آموزان در یک محیط آنلاین به رابطه با یک معلم بستگی ندارد. آموزش تدریس در یک محیط یادگیری ترکیبی

$٪ # ^ $ ^ &؟ !!! (زبانم را ببخشید.)

من کشف کردم که اگر می خواهید یک تجربه کلاس را بصورت آنلاین ایجاد کنید ، باید چیزی مانند Wimba / Elluminate خریداری کنید که به شما امکان می دهد فضای مشترکی را برای دیدار دانش آموزان با معلمان به صورت آنلاین ایجاد کنید. با برنامه هایی از این دست ، می توانید از یک Powerpoint استفاده کنید ، یک صفحه نمایش به اشتراک بگذارید ، بچه ها را به گروه های بحث و گفتگو تقسیم کنید ، به دستانی که عملاً بلند شده اند پاسخ دهید و مطالب را با هم تجربه کنید. اما اگر آن تجربه در زمان واقعی را می خواهید ، باید از برنامه های اضافی بخرید تا از بزرگسالان جامعه بهره مند شوید.

اکنون ، من اعتقاد زیادی به یادگیری از راه دور و قدرت ابزارهای آنلاین دارم ، اما عمیقا معتقدم که با ارسال این پیام که معلمان در زمان واقعی فقط به عنوان یک پلاگین لوکس مورد نیاز هستند و نه یک عنصر اساسی در این فصل آموزشی بعدی ، ، ما در حال آسیب رساندن به دانشجویان و کیفیت این برنامه های در حال رشد هستیم.

5 م Needلفه مورد نیاز برای یک مدل یادگیری ترکیبی
هر دو ارتباط همزمان و تعامل F2F برای حمایت از موفقیت یادگیری آنلاین بسیار حیاتی هستند. برای کمک به توضیح روشهای آمیختن هر دو مدل آموزشی ، لیستی از حداقل چهار م necessaryلفه ضروری را برای گنجاندن در یک محیط یادگیری ترکیبی ارائه داده ام:

1. کلاس اول شما همیشه باید در صورت امکان رو در رو (یا حداقل در زمان واقعی) باشد. نگاه کنید ، وقتی با یک قرارداد آنلاین روبرو می شویم ، همه ما به پایین پیمایش کرده ایم و "من موافقم" را کلیک کرده ایم تا فقط از خواندن مقاله صرف نظر کنیم. برگزاری کلاس مقدماتی F2F به تعیین انتظارات کلاس کمک می کند و چهره ای به معلم و همکلاسی های خود ارائه می دهد. داشتن چهره های آفلاین به صورت آنلاین افزایش می یابد مسئولیت.

اگر این اتفاق نمی تواند در یک کلاس واقعی رخ دهد ، ممکن است این اتفاق از طریق فناوری کنفرانس مجازی یا Skype رخ دهد. صرف نظر از برنامه ، باید صدا و چهره وجود داشته باشد.

2. ارزیابی باید در زمان واقعی انجام شود و انتخاب F2F یا آنلاین باید در دسترس باشد. برای آن ارزیابی های بزرگ ، باید محلی واقعی برای حضور دانشجویان محلی در نظر گرفته شود. برای افراد دورتر ، باید یک دوره زمانی ، پنجره ای برای شرکت در آزمون وجود داشته باشد. آموزش ترکیبی ساخته شده بر اساس مهارت معلم

Educational film series 'Be the Change' holds second screening - WBBJ TV

برای استفاده از آزمایشگاه رایانه با یک منطقه مدرسه محلی تماس بگیرید. با کتابخانه محلی خود تماس بگیرید تا رایانه های آنها را در یک زمان خاص رزرو کند. مکانی را برای جمع آوری دانش آموزان برای سنجش تعیین کنید.

3- باید چندین بار در کل کلاس وجود داشته باشد که به طور همزمان انجام شود. مطمئناً مکالمات زیادی به صورت ناهمزمان انجام می شود ، موضوعات در حال انجام است ، تکالیف تجزیه و تحلیل می شوند و بازخورد در ساعات ناخوشایند شبانه روز ارائه می شود ، اما همچنین باید "زمان کلاس" وجود داشته باشد که دانشجویان برای آنها پیوند ارسال می کنند و باید در مکالمه بی درنگ شرکت کنند. بین همکلاسی ها و معلم این یکی از روش هایی است که در آن بزرگسالان می توانند استاندارد مکالمه آنلاین را مدل کنند. این همچنین در مورد پاسخگویی راهی حیاتی برای کمک به ایجاد جامعه است.

4- روشهای تحویل و بحث و گفتگو را از یکدیگر متمایز کنید. یادگیری آنلاین مورد تمایز قرار نمی گیرد مگر اینکه معلمان به طور خاص از روش های مختلف تهیه مطالب استفاده کنند. مطمئناً ، تماشای پاورپوینت در زمان شخصی ممکن است برای برخی مفید باشد ، اما برای سایر زبان آموزان آنلاین ، آنها به کلاسهای پرسش و پاسخ بی درنگ نیاز دارند اگر تنها یک روش تحویل محتوا وجود داشته باشد ، کلاسهای آنلاین بصورت ذاتی تفاوت ندارند. همچنین می توانید Second Life (جزیره زندگی دوم) خود را برای ملاقات دروس مجازی ایجاد کنید ، یا درباره Adobe Connect Pro یا هر تعداد برنامه ملاقات مجازی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید تمام زبان آموزان جامعه را تهیه کنید.

5- Class Size را محدود نگه دارید. اجازه ندهید حامیان یادگیری آنلاین که کیفیت آموزشی را نمی فهمند ، مدارس K-12 ما را فریب می دهند و فکر می کنند که در یک کلاس آموزش از راه دور ، اندازه کلاس ها بزرگتر است و کیفیت تحت تأثیر قرار نمی گیرد. بازخورد تحت هر شرایطی به زمان نیاز دارد و این به معنای محافظت از دانش آموزان و اندازه کلاس های ما است. از برخی از مناطق پیشگام که در حال حاضر برنامه های موفق یادگیری از راه دور مانند برنامه Riverside ، کالیفرنیا را اجرا می کنند ، نکاتی را کسب کنید. از این واقعیت گریزی نیست که هرچه تعداد دانش آموزان به ازای هر معلم بیشتر باشد ، به ازای هر دانش آموز میزان انفرادی کمتر است.

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی