فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

استراتژی هایی مانند تلنگر زدن دستورالعمل ها و ایجاد فرصت هایی برای تمرین مکرر و همچنین بزرگسالان همانند دانش آموزان.

اگرچه بسیاری از معلمان در زمینه یادگیری نوآورانه و منفرد گام برداشته اند ، اما بیشتر آنها هنوز هم توسعه حرفه ای یکسانی دارند. ما می دانیم که تمایز وسیله قدرتمندی برای موفقیت دانش آموزان است - و همین رویکردها می توانند از رشد معلم حمایت کنند.

من معتقدم زمان آن فرا رسیده است که توسعه حرفه ای را که غالباً منفعل است ، به یادگیری حرفه ای ، جذاب ، دقیق ، وظیفه محور و تجربی تبدیل کنیم. هر معلمی شایسته یادگیری شخصی است که می تواند با سرعت خود ، در جامعه ای که فرصت همکاری با همسالان را فراهم می کند ، درگیر شود. آموزش تدریس در یک محیط یادگیری ترکیبی

مزایای یادگیری خفه شده
یادگیری ترکیبی یادگیری غیر حضوری و غیر حضوری دیجیتال را ترکیب می کند. مهمترین مزیت یادگیری ترکیبی معلمان انعطاف پذیری است - مربیان می توانند زمان ، مکان و سرعت یادگیری را کنترل کنند. گنجاندن مدل های ترکیبی برای یادگیری حرفه ای ، محیطی را فراهم می کند که نیازهای فردی هر معلم را برآورده می کند.

یادگیری ترکیبی اشکال مختلفی دارد: معلمان ممکن است ابزاری جدید را در یک چارچوب چهره به چهره سنتی به رهبری یک متخصص بیاموزند ، سپس به یادگیری خودگردان و گفتگوی آنلاین بپردازند. متناوباً ، آنها ممکن است از فیلم های آموزشی شروع به یادگیری کنند ، در یک سری جلسات حضوری سناریوها را کشف کنند و سپس به طور مستقل تمرین کنند.

در الگویی که بر دیگران تأثیر گذاشته است ، دانشگاه فلوریدا مرکزی و دانشگاه ویسکانسین-میلواکی برای کارمندان برنامه ترکیبی را به کار گرفتند که در آن مربیان دو هفته به صورت رو در رو ملاقات می کردند تا مستقیماً از یکدیگر بیاموزند. یادگیری آنها از طریق تأمل عمیق و گفتگوی فراشناختی از طریق انجمن های گفتگوی آنلاین پایدار بود. در پایان برنامه ، 87 درصد از شرکت کنندگان دیدگاه مثبت تری در مورد تدریس گزارش دادند - و گفتند که در نتیجه برنامه ، روش خود را برای تدریس تغییر داده اند.

یادگیری حرفه ای زمانی م ongoingثر است که مداوم ، فعال ، ویژه نیازهای فراگیران باشد ، در طول اجرا پشتیبانی شود و با دیدگاه سازمانی سازگار باشد. پس از آنکه ناحیه مدرسه مونتور پنسیلوانیا یک جامعه دیجیتالی را برای مربیان ایجاد کرد تا در طول سال و بر اساس تقاضای یادگیری حرفه ای شرکت کنند ، آنها تعیین کردند که 600 درصد مشارکت کارکنان افزایش یافته است. 5 روش مناسب برای کلاسهای واگردی

چرا یادگیری حرفه ای را تلنگر می کنیم؟
یک رویکرد تلنگرانه در کلاس به همان اندازه که برای دانش آموزان م effectiveثر است برای معلمان نیز مثر است. هنگامی که یادگیری حرفه ای ورق می خورد ، معلمان در یک محیط مشارکتی یاد می گیرند ، سپس به جستجوی ناهمزمان ادامه می دهند ، که اغلب توسط وب سایت ها و برنامه هایی مانند Flipgrid و Padlet کمک می شود. سیستم های مدیریت یادگیری مانند Blackboard ، Canvas ، Google Classroom و Schoology ابزارهای ارتباطی رایج هستند که بحث و همکاری را گسترش می دهند. G Suite for Education همچنین یک بستر همه کاره برای اجتماع فراگیران برای به اشتراک گذاری ، همکاری و ذخیره مواد از راه دور است.

AVID Center از طریق یک دوره Canvas یک تجربه دو روزه یادگیری دیجیتال را برای مربیان ارائه می دهد. جلسات صبح همزمان و با هدایت یک مجری انجام می شود ، در حالی که بعد از ظهرها همزمان نیستند. این به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا ابزارهای جدید را کشف کنند ، تمرین کنند و آزادانه با همسالان خود بحث کنند. مایکروسافت برای آموزش کارگاه های مجازی و وبینار راهنمایی شده ارائه می دهد که در پایان با فرصت هایی برای کاوش ابزارها در سایت خود ارائه می شود.

IU's Historic Educational Films | Moving Image Archive

برنامه ریزی یک سیستم پاسخگویی
یادگیری حرفه ای باید قبل از اجرای برنامه ریزی استراتژیک داشته باشد. در اینجا پنج مرحله برای ایجاد یک سیستم پاسخگویی آورده شده است که منجر به ایجاد تغییرات پایدار می شود.

1. طرحی هدف محور را طراحی و اجرا کنید. باید یک تلاش مشترک برای تعیین نیازهای کل دانشگاه ، نتایج مطلوب دانشجویی و دانشگاهی و بازه زمانی وجود داشته باشد.

2. رهبران معلم را برای اشتراک تخصص خود استخدام کنید. از هر بخش دانشگاه عضوی را درخواست کنید که از نظر محتوایی اطمینان داشته باشد. برای جمع آوری نامزدهای احتمالی ، یک برگه ثبت نام علاقه فرم Google ارائه دهید.

3. انجمن های یادگیری حرفه ای مبتنی بر سایت (PLC) را برای یادگیری مداوم ایجاد کنید. این انجمن ها باید به طور منظم برای حمایت ، تأمل و همکاری با یکدیگر دیدار کنند.

4- برای تسهیل یادگیری همزمان ، از سیستم مدیریت یادگیری استفاده کنید. فیلم آموزش ترکیبی: تلفیق آموزش حضوری و آنلاین

5- فرصت هایی را برای مربیان ایجاد کنید تا همکاران خود را با استفاده از ابزار و مواد جدید مشاهده کنند - و براساس مشاهدات خود بازخورد ارائه دهند. به یاد داشته باشید که مشاهده و بازخورد نقشی اساسی در اطمینان از پیروی از برنامه با وفاداری دارند.

معلمان برای مشارکت و بررسی استراتژی های جدید به تشویق نیاز دارند. برای این کار ، از دانشگاه تحقیق کنید تا ایده هایی را بر اساس علایق معلمان جمع کنید. ممکن است مشوق هایی مانند تابلوی تفاخر ، تابلوی اعلانات برای ارسال تقدیرنامه ، ارسال در شبکه های اجتماعی یا ادامه اعتبار ساعت آموزش را در نظر بگیرید.

تحقیقات نشان می دهد که PD کوتاه مدت بدون پیگیری کار نمی کند. یادگیری اصیل از فرصتهای برقراری ارتباط ، تفکر انتقادی ، کاوش و تیز کردن یک کار جدید مانند دانش آموزان در کلاس ، معلمان برای فعال کردن دانش و مهارت های جدید به یادگیری فعال و فرصت های سازگار نیاز دارند. قبل از اینکه کسی بتواند یک استراتژی جدید را فرا گیرد ، حداقل به 20 نمونه مجزا و حداکثر 50 ساعت آموزش ، تمرین و مربیگری نیاز دارد.

  • ۹۹/۱۰/۰۱
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی