فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

در یک پست گذشته در مورد ادوتوپیا ، من این سوال را مطرح کردم که آیا یادگیری ترکیبی ارزش هیاهوی تبلیغاتی را دارد؟ من قول دادم همان س questionال را از مدیران مشتاق مدارس در دوره "فناوری در رهبری و مدیریت" که در کالج سنت مری کالیفرنیا تدریس می کنم ، بپرسم. این س essentialال اساسی راهنمای کاوش داوطلبان در فناوری آموزشی و پیامدهای آن برای آنها به عنوان رهبران آینده مدرسه بود.

با استفاده از اصل طراحی مبتنی بر یادگیری مبتنی بر پروژه (PBL) از یک مخاطب معتبر ، در زیر معلم انگلیسی دبیرستان ، ملیسا مایرز را پیدا خواهید کرد ، که وعده و چالش ادغام فن آوری آموزشی در کلاس های ما را توصیف می کند:

ارزش آن را دارد
(ملیسا در آکادمی استنبریج ، یک مدرسه کوچک آموزش خصوصی K-12 در سن ماتئو ، کالیفرنیا ، متخصص در زمینه ناتوانی های یادگیری خفیف تا متوسط ​​تدریس می کند.)

دیروز بعد از ظهر در کلاس ادبیات جهانی کلاس دوازدهم ، دانش آموزانم را به معنای واقعی کلمه در جهنم قرار دادم. با تشکر از یک وب سایت تعاملی خارق العاده به نام Inferno Inferno ، کلاس انگلیسی من تور جهنم دانته را آغاز کرد ، از بیدار کردن اسرارآمیز دانته در چوب تاریک خطا ، در 9 سطح پایین تر ، تا اینکه به کوسیطوس که شیطان در آن زندگی می کند ، رسیدیم و در یخ قرار گرفته است. تا ابد. 4 نکته برای مدیریت یادگیری ترکیبی با فیلم آموزشی

در هفته های آینده ، دانشجویان انگلیسی من در مورد بازی ویدیویی خیره کننده Dante's Inferno تحقیق خواهند کرد و می نویسند ، به "یک سمفونی تا کمدی الهی" به کارگردانی فرانتز لیست همراه با تصاویر گوستاو دور در Youtube گوش می دهند و از طریق "Firenze-" در فلورانس دوران دانته کاوش می کنند Virtual History »برنامه iPad. آنها همچنین Inferno (البته!) را می خوانند و به کتاب صوتی در iPad های خود گوش می دهند.

همین امروز که در جلوی درب مدرسه ام قدم می زدم ، یکی از دانش آموزانم به من گفت که وی آخر هفته تعطیلات MLK را با خواندن نسخه کامل ترجمه Longfellow's Inferno به صورت آنلاین گذرانده است. دانش آموز دیگری یک رمان گرافیکی از آن را برای به اشتراک گذاشتن با کلاس آورده است. سومی پرسید آیا می تواند از دیدگاه ویرژیل ، راهنمای معنوی دانته ، یک داستان کوتاه با اعتبار اضافی در مورد متن بنویسد. من می خواهم فکر کنم که دانش آموزان من فقط یک دسته از خوانندگان با استعداد و مشتاق هستند ، اما واقعیت این است که همه آنها زبان آموزان LD با نارساخوانی شدید ، اختلال در بیان نوشتاری و اشکال مختلف گفتار و زبان هستند.

خواندن برای آنها نه خوشایند است و نه طبیعی. فناوری در مدرسه من چیز سرگرم کننده ای نیست. این صدا برای خوانندگان نارساخوان ، وسیله ارتباطی و اجتماعی ضروری برای دانشجویان اوتیسم ، ابزاری برای اختلالات گرافی و ضروری سازمانی برای همه است. آیا فناوری در کلاس ارزش هیاهو در مدرسه من را دارد؟ کاملا.

Multimedia Production Services - Educational Film Service Provider from  Chennai

گاهی اوقات ، من به یک پدر و مادر سال می کنم که می خواهد بداند چرا دانش آموزان به جای انجام خواندن و نوشتن به سبک قدیمی ، این همه وقت را با استفاده از پدربزرگ های فناوری صرف می کنند. برای این افراد ناشناخته ، من یک لیست کامل از دلایل ادغام فن آوری را به صدا در می آورم: دستورالعمل های چند منظوره ، مکمل های اصلاح یا غنی سازی ، مهارت سازی قرن 21 ، ارتباطات متن با جهان ، همکاری ، خرید دانش آموزان ، بهبود قابل توجه در مقاله نویسی و درک مطلب را ذکر کنید. و اگرچه ما ادبیات باستانی را مطالعه می کنیم ، اما متن را از طریق چشم مدرن و با فناوری به عنوان لنز مشاهده می کنیم. این س theال را به ذهن متبادر می کند که چرا اگر با حساب اپل 1.5 میلیون آیپد در کلاس های آمریکایی و افزایش بودجه برای ابتکارات رایانه ای 1: 1 در همه مدارس دولتی وجود داشته باشد ، با سرعت بیشتری پیشرفت نمی کنیم؟

پاسخ زشت است: معلمان وقتی این مهارت را ندارند که به اندازه کافی برای استفاده از فناوری یا مقاومت در برابر ایده تغییر به طور کامل آموزش نبینند ، سرعت این پیشرفت را کاهش می دهند. طبق یک نظرسنجی در سال 2009 که از طریق مرکز ملی آمار آموزش انجام شده است ، 99 درصد معلمان مدارس دولتی در طول روز به رایانه دسترسی دارند ، در حالی که فقط 29 درصد آنها در طول آموزش "اغلب" از رایانه استفاده می کنند. چنین فرصتی هدر رفته!

فناوری مطمئناً ارزش تبلیغات گسترده را دارد ، اما اگر معلمان برای استفاده م itثر از آن آموزش نبینند و به اندازه دانش آموزان خود مشتاق - و تکامل نیافته باشند ، تنها ادعاهای پوچ و عجیب و غریب باقی خواهد ماند. وقت بازی کردن است. رسیدن به تعریفی از یادگیری

(می توانید پستهای بیشتری را در مورد موضوع یادگیری ترکیبی توسط معلمین دوره من در worththehypeornot جستجو کنید.)

آیا مدرسه شما آموزش استفاده از جدیدترین فن آوری ها را در کلاس شما فراهم می کند؟ آیا شما بخشی از 29 درصدی هستید که اغلب از رایانه استفاده می کنند؟ چه عاملی باعث شد شما کامپیوترها را در امر آموزش و یادگیری ادغام کنید؟ در غیر این صورت ، چه موانعی شما را در 71 درصد از افرادی که فقط بعضی اوقات از رایانه استفاده می کنند یا به هیچ وجه استفاده می کنند ، تشکیل می دهد؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

  • ۹۹/۱۰/۱۳
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی