فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

مربی با تجربه در یادگیری از راه دور آنچه را آموخته است به اشتراک می گذارد: آن را ساده نگه دارید و تا آنجا که ممکن است در تماس باشید
ویروس کرونا باعث تعطیلی گسترده مدارس در مدت زمان نامعلومی شده است. معلمان در تلاشند تا راههای حمایت از دانش آموزان را از راه دور از طریق یادگیری از راه دور و آنلاین پیدا کنند. اگر احساس غرق شدن در این کار دلهره آور شده اید ، مطمئناً تنها نیستید.

من همچنین برای رسیدن به دانش آموزان خارج از کلاس تلاش کرده ام. چندین سال در جوامعی تدریس می کردم که دانش آموزان برای حضور مداوم در مدرسه تلاش می کردند. برای کمک به دانشجویان غایب برای دسترسی به دوره های من ، من یک مدل آموزشی مختلط ، مبتنی بر تسلط ، مبتنی بر تسلط را ایجاد کردم که تمام دانش آموزانم را قادر به یادگیری می کند ، خواه در اتاق من باشند یا نه. امروز ، من پروژه کلاسهای مدرن را اجرا می کنم ، جایی که به سایر معلمان کمک می کنم تا همین کار را انجام دهند.

از طریق آموزش به دانش آموزان و مربیان آموزش ، من چیزهای زیادی در مورد چگونگی ایجاد و اجرای م digitalثر آموزش دیجیتال و یادگیری خودآموز آموخته ام. من در اینجا چند نکته را به اشتراک می گذارم ، و اگر به دنبال پشتیبانی بیشتر در زمینه آموزش موثر از راه دور فراتر از آنچه من در این مقاله بحث می کنم ، منابع موجود در وب سایت ما را کاوش کنید یا دوره آنلاین رایگان خود را با عنوان ساخت کلاسهای مدرن آغاز کنید.

در اینجا چند نشانگر آورده شده است که می تواند به شما کمک کند یک تجربه یادگیری از راه دور پایدار و جذاب را برای دانش آموزان خود ایجاد کنید. رسیدن به تعریفی از یادگیری

1. سادگی اصلی است
هر معلمی می داند که توضیح دستورالعمل های جدید برای دانش آموزان خود چگونه است. این کار معمولاً با گشت و گذار در یک گروه کامل شروع می شود ، و به دنبال آن س questionsالات بی نظیری از دانش آموزان برای روشن شدن مراحل بعدی آغاز می شود. گرچه این روند ممکن است گاهی اوقات ناامید کننده باشد ، دانش آموزان همیشه وقتی گیر می کنند می توانند به یکدیگر و معلم در اتاق اعتماد کنند.

یکی از چالش های یادگیری از راه دور این است که شما و دانش آموزان دیگر برای مقابله با باورهای غلط در یک اتاق نیستید. در عوض ، بخش عمده ای از زمان یادگیری به ناچار توسط کارهایی هدایت می شود که نیاز به سطح بالایی از جهت دهی به خود دارند.

در نتیجه ، سادگی مهم است. طراحی تجربه های یادگیری از راه دور که دارای دستورالعمل های بسیار واضحی هستند و فقط از یک یا دو منبع استفاده می کنند بسیار مهم است. همچنین در صورت امکان ، بهتر است منابعی مانند قرائت به عنوان PDF را ارائه دهید که دانش آموزان همیشه می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

بخاطر داشته باشید که ساختارهای ساده هنوز هم می توانند کار سختی را طلب کنند: وظایف با چند دستورالعمل اغلب منجر به بیشترین تفکر مرتبه بالاتر می شوند ، زیرا دانش آموزان می فهمند که چه کاری باید در پارامترهای تعریف شده انجام دهند. آموزش از راه دور باید مربیان را بر آن داشته باشد تا به این فکر کنند که چگونه می توانند با ارائه اطلاعات جدید ، لاغر و خلاصه تر باشند.

2. پایه خانه دیجیتال ایجاد کنید
با روحیه سادگی ، داشتن یک پایگاه خانه دیجیتال برای دانشجویان بسیار حیاتی است. این می تواند یک سیستم مدیریت یادگیری مانند Canvas یا Google Classrooms باشد که توسط منطقه ارائه می شود ، یا می تواند یک وب سایت کلاس خود ساخته باشد. من Google Sites را به عنوان یک پلت فرم ساده و آسان برای تنظیم توصیه می کنم.

شما به یک پلت فرم دیجیتالی واحد نیاز دارید که دانش آموزان شما همیشه می توانند برای جدیدترین و به روزترین اطلاعات از آن بازدید کنند. پرش از بین همه برنامه های جالب edtech موجود در آن می تواند وسوسه انگیز باشد - به خصوص که بسیاری از آنها در حال حاضر خدمات رایگان ارائه می دهند - اما سادگی و آشنایی آنها بسیار ارزشمند است. دانش آموزان برای دسترسی به ابزارهای مشابه باید از رفتن به همان مکان احساس راحتی کنند. هرچه از دانش آموزان خود دورتر باشید ، پرورش ثبات و عمل به هنجارها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بعلاوه ، اگر حضور قبلاً یک چالش بود ، آموزش از راه دور آن را بزرگتر می کند. بنابراین دانش آموزان وقتی از حلقه خارج می شوند به مکانی برای رفتن نیاز دارند. وقتی معلم نتواند به سرعت به آموزشهای فردی یا گروهی کوچک بپردازد ، پر کردن خلا gap مشکل خواهد شد. دانش آموزان شما نیاز به کنترل یادگیری خود دارند. هدف شما ایجاد چارچوبی روشن است که به آنها امکان انجام چنین کاری را بدهد. شاید بخواهید واحدی را که از نظر احتمالات و آمار ایجاد کرده ام ، بررسی کنید تا ببینید که چگونه دستورالعمل ها را ارائه داده ام و برای دانش آموزانم ایستگاه های بازرسی ایجاد کرده ام.

3. وظایف طولانی تر و محصل دانش آموزان را اولویت بندی کنید
هنگام طراحی تجربه های یادگیری از راه دور ، کارایی کلیدی است. برنامه ریزی به زمان بیشتری نیاز دارد و نیاز به توجه بالایی به جزئیات دارد. هنگام از کار انداختن بچه ها ، قادر نخواهید بود اشتباهات را هنگام پرواز یا به طور ناگهانی محوری اصلاح کنید. یک راهنمای 5 مرحله ای برای ساخت فیلم های آموزشی خود

برای مدیریت م timeثر زمان و عقل خود ، می خواهید تکالیف و وظایف طولانی تر و دانشجویی را که برای شما وقت می گذارد تا برنامه ریزی های آینده را ادامه دهید - و دانشجویان شما را از کامپیوتر خارج می کنند ، اولویت قرار دهید. تمرکز خود را بر روی ساختن پروژه های بلند مدت بگذارید که در آن دانش آموزان از استقلال برخوردار هستند و یک مجموعه مشخص از ایست و بازرسی ها و مهلت های قانونی که باید رعایت شوند. در صورت امکان ، فرصت هایی را برای دانش آموزان ایجاد کنید تا بتوانند در مورد چیزهایی که می آموزند با خانواده خود گفتگو کنند و عنصری از انتخاب دانش آموزان را برای ایجاد واقعاً مشارکت در نظر بگیرند.

پروژه راه اندازی شده توسط بنیانگذار کلاسهای مدرن ، رابرت بارنت ، که انتخاب و تعامل خانوادگی را ادغام می کند ، بررسی کنید:

چالش

Top 17 Best Educational Movies For Kids
4. تاچ پوینت های شخصی تغییر دهنده بازی هستند
آنچه دانش آموزان شما بیشتر از دست خواهند داد ارتباط انسانی است که در کلاس شما پرورش می یابد. تعاملات کمی که در راهروها با آنها دارید ، قبل و بعد از کلاس یا در هنگام تعطیلات درسی ، جایگزین نیست. گرچه تمرکز روی محتوا در تکالیف آموزش از راه دور و فیلم های آموزشی می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما آنچه بیشتر اهمیت دارد ایجاد ساختارهایی برای نقاط تماس شخصی با دانش آموزان است.

این نقاط تماس را می توانید از طریق رسانه ای که دوست دارید ایجاد کنید: ایمیل ، پیام ویدیویی ، تماس تلفنی ، پیام از طریق سیستم مدیریت یادگیری ، نظرات در مورد اسناد مشترک و غیره. ساختاری ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. دانش آموزان شما سرمایه گذاری شما را می بینند و می دانند که شما به آنها اهمیت می دهید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که پرورش یک تجربه جذاب آموزش از راه دور دشوار است. به زمان و حوصله باورنکردنی نیاز دارد. اگر تازه وارد این تجربه شده اید ، احتمالاً دوباره احساس می کنید یک معلم سال اول هستید. مشکلی نیست! گام به گام با چالش ها مقابله کنید ، دانش آموزان خود را در جریان پیشرفت خود قرار دهید و مثبت باشید. شما می توانید این کار را انجام دهید!

این داستان را به اشتراک بگذارید

  • ۹۹/۰۹/۲۱
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی