فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

چهار چالش الهام گرفته از نمایش های مشهور ، معلمان را به این فکر می کند که چگونه بیشترین استفاده را از یادگیری ترکیبی ببرند.

طی چند سال گذشته ، ما در کار خود با مربیان روندی را مشاهده کرده ایم. اگرچه آنها ممکن است از فن آوری های مختلفی استفاده کنند و دروس و مقاطع مختلف تحصیلی را آموزش دهند ، اما هنگام اجرای یادگیری ترکیبی با یک چالش مشترک روبرو می شوند: تصور تجارب جدید برای دانش آموزان که از فن آوری های جدید استفاده معنی دار می کنند.

علیرغم بهترین نیت این معلمان ، طراحی دروس و فعالیتهای غنی از فناوری غالباً به معنای دیجیتالی کردن دروس موجود بدون طراحی مجدد تجربه یادگیری برای استفاده از فرصتهای بی نظیری است که یک محیط ترکیبی ایجاد می کند.

ما فکر کردیم که یک روش خوب برای ترغیب مربیان به خطرات با طراحی آموزشی ، ایجاد فرصت هایی برای تجربه تجربه یک دانش آموز فعال در یک محیط ترکیبی است. اما آنها همچنین نیاز به یک مرجع مشترک دارند که بتواند این تجربه جدید را بر اساس آن پایه ریزی کند. مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

برای تأمین این نیازها ، آنچه را که در فرهنگ عامه پسند دانستیم ، برداشتیم و چهار چالش توسعه حرفه ای (PD) را براساس نمایش های تلویزیونی واقعیت طراحی کردیم.

چالش انتخاب شده
در Chopped ، سرآشپزها با استفاده از موادی که به آنها می دهند ، یک پیشنهاد جالب در محل ایجاد می کنند. در نسخه خود از این مفهوم ، ما سه شرکت را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهیم: یک استراتژی ، یک موضوع و یک فناوری. اخیراً ، ما از یادگیری مبتنی بر پرسش (استراتژی) ، سیارات (موضوع) و ویدیوی ایجاد شده توسط دانش آموزان (فناوری) استفاده می کردیم.

معلمان با نمرات تقریباً مشابه که در گروه های سه یا چهار نفره کار می کنند ، پنج تا 10 دقیقه برای تهیه درس فرصت دارند. همانند Chopped واقعی ، ما آنها را تشویق می کنیم که در مورد آنچه "غذای" آنها را تحت تأثیر قرار می دهد فکر کنند - در مورد ما ، این به معنای عواملی مانند سن دانش آموزان یا منطقه درسی است. سپس هر گروه کوچک درس خود را به گروه بزرگتر ارائه می دهد. (برخلاف آنچه در نمایش اتفاق می افتد ، هیچ کس خرد نمی شود). آموزش تدریس در یک محیط یادگیری ترکیبی

ارائه یک استراتژی ، موضوع و فناوری به ما امکان می دهد تا مکالمات را بر روی چگونگی مشارکت دانش آموزان در تحقیق و یادگیری عمیق تر و همزمان با اتمام یک کار معنادار با ابزار موجود متمرکز کنیم. این هدف قبل از شروع معلم به هدف ، به معلمان می بخشد و خطر دیجیتالی کردن مطالب موجود را کاهش می دهد.

چالش فوقانی فیکسر
اما دروس موجود که در حال حاضر دانش آموزان را به یادگیری یک مهارت ارزشمند یا غرق در محتوای معنی دار ترغیب می کند اما می تواند از ابزارهای دیجیتال بهره مند شود ، چه می کنید؟ در اینجا ایده هایی را از نمایش Fixer Upper ترسیم می کنیم. همانطور که Chip و Joanna Gaines خانه ای قدیمی با استخوان های خوب پیدا کرده و آن را برای مشتری ساخته اند ، این چالش از مربیان می خواهد با در نظر گرفتن اینکه چگونه فناوری به آنها اجازه می دهد فرصت های دانشجویی را گسترش دهند ، یک درس قدیمی را بازسازی کنند.

Chip و Joanna در اطراف نیازهای مشتریان خود خانه طراحی می کنند و با این فعالیت از معلمان می خواهیم که نیازهای دانش آموزان خود را در نظر بگیرند. شرکت کنندگان در گروه ها کار می کنند تا فعالیتی را طراحی کنند که مفهومی معمولی را به شما معرفی کند - به عنوان مثال اصطلاح واژگانی - و سپس فرآیند برنامه ریزی درسی سنتی مانند "من انجام می دهم ، ما انجام می دهیم ، شما انجام می دهید."

در طراحی قسمت فوقانی رفع کننده خود ، از آنها می خواهیم که روشهایی را که دانش آموزان از طریق آن دانش محتوا کسب می کنند ، چگونه فن آوری از دانش آموزان پشتیبانی می کند ، همانطور که با سرعت خود پیشرفت می کنند و همچنین فرصت های متنوع دانش آموزان برای نشان دادن درک خود فراتر از ارزیابی های سنتی.

چالش مسابقه شگفت انگیز
چالش مسابقه شگفت انگیز ما از شرکت کنندگان می خواهد چندین روش را برای یک دانش آموز در نظر بگیرند تا یک موضوع را از ابتدا تا انتها تجربه کند. با این فعالیت ، مربیان قبل از پیشرفت در سه چالش طراحی برای استفاده معنادار از فن آوری ، یک هدف یادگیری و یک سوال اساسی را برای روشن کردن پرسش شناسایی می کنند.

Australian Screen: educational film clips and resources. - FUSE -  Department of Education & Training

ابتدا آنها باید یک تجربه اکتشاف یادگیری ترکیبی را طراحی کنند - به عنوان مثال ، تحقیقات آنلاین ، مصاحبه تماس ویدیویی با یک متخصص ، کاوش VR - که از طریق آنها دانش آموزان محتوای مورد نیاز را یاد می گیرند.

برای وظیفه دو ، شرکت کنندگان فرصت های دانش آموزان را برای یادگیری مشارکتی شناسایی می کنند. این وظیفه به شرکت کنندگان نیاز دارد تا نحوه کار دانش آموزان با یکدیگر و یادگیری خود را به اشتراک بگذارند. شرکت کنندگان ما ابزاری را انتخاب می کنند که ممکن است به دانش آموزان کمک کند درک و درک خود را به اشتراک بگذارند.

سرانجام ، یک کار ایجاد و به اشتراک گذاری چندرسانه ای ، شرکت کنندگان را تشویق می کند تا گزینه هایی برای محصولات نهایی یا مصنوعات درک دانش آموزان ایجاد کنند ، همچنین نحوه دانش آموزان یادگیری خود را با همسالان خود و احتمالاً یک جامعه گسترده تر در نظر بگیرند. آموزش ترکیبی ساخته شده بر اساس مهارت معلم

چالش جنگ CUPCAKE
بر اساس جنگ کیک کیک شبکه غذا ، آخرین چالش شرکت کنندگان را ترغیب می کند تا پس از دریافت بازخورد از گروه دیگر ، به طراحی تکراری بپردازند. برای شروع ، هر گروه از بین چالش های قبلی ، درسی یا فعالیتی را برای تجدید نظر انتخاب می کند و از یک گروه شریک بازخورد می خواهد. با استفاده از پروتکلی مانند ستایش ، س Questionال ، لهستانی یا من دوست دارم ، آرزو می کنم ، تعجب می کنم ، گروه های شریک با هم بازخورد سازنده دارند.

سرانجام، هر گروه 10 دقیقه طول می کشد تا برنامه انتخاب شده خود را بازنگری کند و سپس با ایجاد یک زمین ویدئویی 30 ثانیه ای آن را به صورت دیجیتالی به اشتراک می گذارد که توضیح می دهد چرا سایر معلمان باید این درس را قبول کنند. درخواست از معلمان برای ایجاد یک محصول نهایی به آنها این فرصت را می دهد تا به اشتراک گذاری و انتشار برای مخاطبان همسالان خود و دسترسی به کتابخانه ایده های جدید را تجربه کنند.

ما این چالش ها را به گونه ای طراحی کردیم که بتوان از آنها در حین کارگاه یا به صورت جداگانه به عنوان بخشی از جلسه استادان گسترده استفاده کرد. ما چالش ها را به ترتیب ظاهر شده در اینجا توالی می دهیم زیرا به تدریج مربیان را تشویق می کنند تا اجازه اقتدار و کنترل بیشتر دانش آموزان را بدهند.

در نهایت ، ما می خواستیم فرصتی را برای شرکت کنندگان در PD فراهم کنیم که نه تنها نوع جدیدی از یادگیری بلکه یک فضای باز و دانشجویی محور را نیز تجربه کنند.

  • ۹۹/۱۰/۰۴
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی