فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

احساس می شود که ما در پرتوی یک اجرای رایج تر و جهانی برای یادگیری ترکیبی هستیم ، اما برای مدتی هنوز ، یادگیری ترکیبی همچنان به معلمان بستگی دارد که می دانند چه چیزی را آموزش دهند و چگونه آن را آموزش دهند. هنوز هم احساس می شود که یک حرکت مردمی از معلمان اصلی است که به آینده چشم دوخته اند. ما می دانیم که توانایی عملکرد آنلاین یک مهارت قرن بیست و یکم است ، اما برای برخی از معلمان ، هنوز به اندازه Logan's Run آینده نگر است.

و گرچه مجبور به استفاده از استراتژی های آنلاین می شود ترسناک باشد ، اما در واقع همه چیز در مورد ماموریت ما در آماده سازی دانش آموزان برای آینده آنها است. این در مورد داشتن گوش شما روی زمین در مورد مهارت هایی است که این بچه ها باید بدانند و عزم راسخ برای آموزش به آن مهارت ها حتی اگر دنیای آموزش یا سایت مدرسه شما یا عامل ترس شما در آن نباشد.

در حالی که من علاقه زیادی به ادغام آنلاین در کلاسهای سنتی دارم ، اما هنوز نمی دانم که یادگیری ترکیبی واقعاً برای همه مناسب است یا خیر. این فقط در مورد فناوری یا درک تعاملات آنلاین نیست. این نیز به سادگی یک چیز مزاجی است. مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی

بنابراین بیایید به پشت صحنه فیلم آموزشی یادگیری ترکیبی نگاه کنیم. واقعاً یک معلم یادگیری ترکیبی چیست؟

1. انعطاف پذیری
اوضاع همیشه اشتباه است. یک برنامه دیجیتالی B در دست داشته باشید یا در صورت لزوم ، روشی برای آموزش همان هدف ، اما به صورت آفلاین ، با استفاده از منابع موجود در اتاق. صبر مدل. بدون فحش میدونم سخته

2. حل مسئله
فرد فنی مدرسه نمی تواند فقط بر روی نیازهای شما تمرکز کند حتی اگر شما بیش از دیگران از فناوری استفاده می کنید. شما باید در حل مسئله خود بسیار خلاق باشید. همانطور که یک معلم کامپیوتر پس از کمک به من در حل یک مشکل به من گفت: "شما باید قادر به این کار باشید (وانمود می کنید که با یک قاشق نامرئی خود را تغذیه می کند) ، اما گاهی اوقات مجبور هستید این کار را انجام دهید (بازوی او را دور سر خود بپیچید ، هنوز آوردن قاشق نامرئی به دهانش ، اما مسیری طولانی را طی می کند.) در اینجا یک نکته وجود دارد: برای کمک به حل مسئله دانش آموزان را آموزش دهید کلمه کد: تیم فنی

3. تمایل به دستیابی
به حرف من درباره صبر برگردید. شما باید خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید به همه ذینفعان کمک کنید: مانند والدین ، ​​معلمان دیگر و بعضی از دانش آموزان که به جای دیگری دسترسی ندارند. با این حال ، در سمت تلنگر ، دانشجویان زیادی وجود دارند که اگر فقط فرصتی برای آنها فراهم شود ، می توانند با نگه داشتن دست بسیار کم ، مسائل را رقم بزنند. معلم یادگیری ترکیبی بودن این است که به دانشجویان این شانس را بدهیم.

4. توانایی داربست بیش از آنچه لازم بود
اطمینان حاصل کنید که به صورت گام به گام به انتظارات خود می رسید. به عنوان مثال ، شما فقط نمی توانید از دانش آموزان بخواهید وبلاگ نویسی کنند. شما باید ابتدا به آنها کمک کنید تا بفهمند وبلاگ نویسی چیست. این یک پست اولیه است که من یک بار در مورد این موضوع نوشتم. لازم نیست که مراحل کودک باشد ، اما باید به آنها در صعود کمک کنید. ادغام فن آوری در یادگیری ترکیبی

5. تمایل به یادگیری از دانشجویان
مرحله حل مسئله را در بالا مشاهده کنید. می توانید از دانش آموزان خود به روش هایی یاد بگیرید که حتی هرگز نمی دانید. و این فقط در مورد فناوری نیست که آنها می دانند و شما نمی دانید. این در مورد بودن در کنار آنها است که وقتی آن کشف را به صورت آنلاین انجام می دهند و هنگام کشف جهان گسترده اطراف خود صدای عقلانی در ذهنشان است.

6. یک جعبه ابزار کامل
شما به یک جعبه ابزار پر از دانش و دانش دیجیتالی و سنتی احتیاج دارید. به هر حال تعدیل یک مکالمه آنلاین هم شبیه به بحث های پیشرو در کلاس است و هم تا حدی متفاوت است. راه اندازی گروه ها ، بازخورد دادن ، درگیر کردن دانش آموزان ، همه اینها در تعامل آنلاین هنوز لازم است ، اما برای انجام این کار از ابزارهای مختلفی استفاده می شود.

7. صندوق ورودی بزرگ
بسیاری از تعاملات از طریق ایمیل شما انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که قادر به پذیرفتن همه آنها هستید. همچنین ، می توانید ایمیل خود را بررسی کنید ، نامه را در جعبه مرتب کنید یا اعلان ها را با هم حذف کنید. همگام باشید وگرنه صندوق ورودی ایمیل شما به سرعت پر می شود. مال من اغلب برای من اعلان سردی ارسال می کند. من هنوز این مشکل را حل نکرده ام ، زیرا وقتی دانش آموزان وظایفی را ارسال می کنند یا در یک رفت و آمد واقعی واقعاً مشغول هستند ، صندوق ورودی من خیلی سریع پررنگ می شود.

8. تمایل به ترک وقت بعد از مدرسه
مدت ها بعد از اینکه زنگ مدرسه به صدا در می آید ، آماده مکالمه آنلاین جذاب باشید. کار سختی به نظر نمی رسد. باعث افتخار است.

من می دانم که یادگیری ترکیبی ممکن است فنجان چای همه نباشد. با تمام این اوصاف ، حتی کسانی که ممکن است جزئی از این فنون نباشند ممکن است به زودی یاد بگیرند که چنین باشند. این آینده دانشجویان ما است. و آینده آنها نیز ما است.

  • ۹۹/۱۰/۲۱
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی