فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

من یک مدافع یادگیری مجازی متعهد هستم. من به عنوان یک معلم مجازی مجرب ، دانش آموزان را در جاهایی که قبلاً شکست خورده بودند ، شکوفا می کردم. من دیده ام دانش آموزانی که به دوره های خاصی دسترسی ندارند ، نه تنها شرایط ورود به دانشگاه ، بلکه موارد ابتکاری ابتکاری را نیز برای حمایت از احساسات خود کسب می کنند. در عین حال ، من نیز منتقد متفکر آموزش مجازی هستم. ما با یادگیری آنلاین فرصتی برای نوآوری داریم. ما همچنین خطر وارد شدن به دام های انجام "همان کار اوله" را داریم. ما در معرض خطر "مدل کارخانه" هستیم ، جایی که هرچه بیشتر دانش آموز را از طریق یک دوره با نسبت زیاد دانشجو به معلم قرار دهیم. خب الآن کجاییم؟ بعد از سالها آزمایش و اجرای مدلهای مختلف ، چالشهایی که هنوز باقی مانده اند چیست؟

آمار مدارس مجازی
انجمن بین المللی آموزش آنلاین K-12 (iNACOL) به طور مداوم آمار و حقایق خود را درباره مدرسه مجازی در ایالات متحده و سراسر جهان به روز می کند. در سند خود از حقایق سریع درباره یادگیری آنلاین ، برخی از این آمار شیوع فزاینده مدرسه مجازی را برجسته می کند. به عنوان مثال ، در طول سال تحصیلی 2009-2010 ، 1 میلیون و 816 هزار و 400 نفر در آموزش از راه دور ثبت نام کرده اند. در حال حاضر 27 مدرسه مجازی ایالتی وجود دارد و مدارس آنلاین تمام وقت در 31 ایالت و واشنگتن دی سی فلوریدا فقط در طول سال تحصیلی 12-1290 بیش از 303329 نفر در دوره ثبت نام کرده اند که این یکی از بزرگترین مدارس در جهان است. برخی از دلایل اصلی این افزایش در یادگیری ترکیبی شامل بازیابی اعتبار دوره و دسترسی دانشجویان به فرصت های یادگیری آنلاین غیرقابل دسترس است. واضح است که مدرسه مجازی برای ماندن در اینجا است و به شیوع بیشتری ادامه خواهد داد.


دوره های آنلاین با فیلم آموزشی


ارائه دهندگان دوره های آنلاین بسیار متنوعی هستند و برخی از مدارس تصمیم می گیرند محتوای خود را متناسب با مدل خود ایجاد کنند. اما حتی در آن زمان نیز ، کیفیت آموزش متفاوت به نظر می رسد. من دوره های آنلاین زیادی را دیده ام که به نظر می رسد همان ساختار "بنشین و بگیر" با چند رسانه ای اضافه شده که سعی در پنهان کردن کیفیت آن دارند. iNACOL استانداردهای بسیار خوبی دارد که نه تنها دوره های دقیق ، بلکه آموزش دقیق و موثر آنلاین را توضیح می دهد و می تواند به شما کمک کند. از آنجا که از معلمان بیشتر و بیشتر خواسته می شود تا در محیط های ترکیبی و آنلاین تدریس کنند ، بسیار مهم است که به آنها آموزش حرفه ای داده شود و اهدافی را برای آنها فراهم کند تا بتوانند از این طریق به طور موثر آموزش دهند. فیلم آموزش ترکیبی: تلفیق آموزش حضوری و آنلاین به موازات آن ، دوره ها باید از الگوهای آموزشی موثر استفاده کنند و محیط یادگیری بی اثر را که پاسخگوی نیازهای همه زبان آموزان نیست ، تکرار نکنند.

سو Mis تفاهم در یادگیری ترکیبی
آلیسون پاول ، معاون رئیس امور خدمات ایالتی و امور بین الملل iNACOL ، می گوید ، "ما شاهد هستیم / می شنویم که آموزش های ترکیبی بیشتری اتفاق می افتد ، اما اکثر افرادی که می گویند یادگیری ترکیبی انجام می دهند واقعاً فقط فن آوری را در کلاس های خود ادغام می کنند." من هم وقتی با مدارس کار می کنم این را می بینم. یادگیری ترکیبی یکپارچه سازی فن آوری ساده نیست! در همان زمان ، روشهای پیاده سازی بسیاری برای یادگیری ترکیبی وجود دارد ، از کلاس معکوس تا مدل "A La Carte". موسسه Clayton Christensen (مallyسسه رسمی Innosight) انتشارات بسیار خوبی دارد که مدل های مختلف یادگیری ترکیبی را توضیح می دهد و مثال می زند. این مهم است که ما در مسیر یادگیری ترکیبی گام برداریم ، در واقع یادگیری ترکیبی انجام دهیم ، در مدل خود روشن باشیم و زبان مشترکی داشته باشیم. آیا ما در حال آموزش نوین هستیم ، یا فقط رقم می زنیم؟

تغییر به مسیرهای مبتنی بر شایستگی
این بستر اصلی آموزش است. به جای اعتماد زیاد به واحد کارنگی ، که نیاز به زمان نشستن به عنوان شاخص یادگیری تسلط دارد ، آموزش مبتنی بر شایستگی بر مهارت و مهارت به عنوان قطعه حیاتی مدرسه مجازی متمرکز است. این امر درجه بندی را مجدداً طراحی می کند و بیشتر شخصی سازی می کند. ما می دانیم که بعضی از دانشجویان برای یادگیری و تسلط بر مطالب بیشتر زمان می برند ، همانطور که بعضی از دانشجویان ما وقت کمتری می گیرند. مسیرهای مبتنی بر شایستگی این امر را ارج می نهند ، و به دنبال حمایت و ایجاد ساختارهایی هستند که بتواند برای دانشجویان کارساز باشد. با این حال ، با توجه به اینکه واحد کارنگی در بسیاری از ایالات به عنوان استاندارد ارزیابی استفاده می شود ، اجرای هر مدل جدید چالشی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسیرهای مبتنی بر شایستگی ، از سازمانی که خود را وقف این قالب بندی مجدد می کند ، از CompetencyWorks دیدن کنید.

اگرچه واضح است که یادگیری آنلاین و ترکیبی در حال تبدیل شدن به یک هنجار برای مربیان است ، اما بسیار مهم است که ما از این مدل یادگیری با تقاضای کیفیت و نوآوری استفاده کنیم. ما نمی توانیم یک سیستم خراب را تکرار کنیم و اگر بخواهیم اطمینان حاصل کنیم که چنین نمی کنیم چالش های بسیاری وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنیم.

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی