فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

ببینید ادغام محتوای دیجیتال با فیلم آموزش حضوری در علوم و ریاضیات به چه صورت است.

رویکردی در سطح مدرسه
یادگیری ترکیبی قسمت اصلی P.K. دانشکده تحقیقات رشد Yonge. از سال 2010 ، این مدرسه رویکردی در سطح مدرسه برای ادغام محتوای دیجیتال به عنوان بخشی از چارچوب آموزشی خود در پیش گرفته است. با توجه به تغییراتی که قبلاً در سطح آموزش عالی اتفاق افتاده و نیاز به آماده سازی دانش آموزان برای محل کار قرن بیست و یکم ، یادگیری ترکیبی روش های مختلفی را برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان ، تمایز آموزش و ارائه داده ها به معلمان برای تصمیم گیری آموزشی در اختیار مدرسه قرار می دهد .

P.K. Yonge یادگیری ترکیبی را ترکیبی از محتوا و فعالیت دیجیتال با محتوا و فعالیت رو در رو می داند. در هر کلاس مدرسه بسیار متفاوت به نظر می رسد. وقتی معلمی فعالیتی دارد که رو در رو به خوبی کار می کند ، هیچ دلیلی برای جستجوی جایگزین دیجیتال وجود ندارد. اگر آنها بتوانند چیزی دیجیتالی را بیابند که م effectiveثرتر یا کارآمدتر باشد ، آنگاه پیاده سازی می شود.

P.K. مدیران Yonge می دانستند که این برای معلمانشان چالشی خواهد بود ، بسیاری از آنها از یادگیری فن آوری های جدید بیزار بودند ، یا وقت آن را نداشتند که به چگونگی اجرای آن در کلاس خود فکر کنند. یادگیری ترکیبی به زمان و تمایل به یادگیری چیزهای جدید نیاز دارد. اما به نظر می رسد که مزایای انجام کار بسیار بیشتر از چالش ها است. چهار سال بعد ، پ.ک. Yonge تقریباً 20 کلاس دارد که به یک مدل یادگیری ترکیبی تبدیل شده اند. چهره به چهره در مقابل یادگیری آنلاین: چرا یک یا هر دو است؟

شروع استفاده از فناوری یا انتقال برنامه درسی می تواند برای برخی از معلمان ترسناک باشد. بسیاری از معلمان P.K. یونگ پیشنهاد کرد که معلم دیگری پیدا کند تا بتواند در این روند با او دوست شود و به حمایت از یکدیگر کمک کند.

چگونه انجام شده است
برنامه ریزی یک برنامه درسی ترکیبی
با همکاری دانشگاه فلوریدا ، P.K. یونگ یک م summerسسه تابستانی طراحی کرد که به معلمان وقت و منابعی می دهد تا در مورد یادگیری ترکیبی فکر کنند. در این مituteسسه ، معلمان فرصتی پیدا کردند تا در مورد آنچه که آموخته ای ترکیبی است و چگونگی بازسازی دوره خود ، تحقیق کنند. آنها همچنین از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فلوریدا که به آنها در یافتن و ساختن محتوا کمک می کردند ، پشتیبانی می کردند. با گذشت زمان ، معلمان به تنهایی ابزارها و فناوری ها را آموختند. در حالی که اکثر مدارس نمی توانند یک برنامه تابستانی برای برنامه ریزی و آموزش معلمان برگزار کنند ، از اصول برنامه ریزی مشابه می توان در هر مدرسه استفاده کرد.

خود این مituteسسه در قالب یادگیری ترکیبی طراحی شده است. معلمان انواع مختلفی از فعالیت ها را انجام می دادند ، گاهی اوقات چهره به چهره و گاه بصورت آنلاین ملاقات می کردند. این فرصت را برای تجربه یادگیری ترکیبی به روشهای مشابه دانش آموزان فراهم کرد.

هدف خود را در یک سطح یک درجه قرار دهید
P.K. یونگ تصمیم گرفت که منطقی باشد که ابتدا با هدف قرار دادن منظم یک سطح کل کلاس ، به جای سر و صدا کردن معلمان و دانش آموزان در بسیاری از پایه ها ، شروع شود. آنها کلاس نهم را به عنوان مکانی برای شروع انتخاب کردند زیرا این شروع دبیرستان است و می توانند از آنجا به مقاطع دیگر کلاس بالا یا پایین بروند. فیلم آموزش ترکیبی: جمع آوری منابع

برای هر کلاس اهداف تعیین کنید
از معلمان علاقه مند خواسته شد تا پیشنهادی را که برای انتقال برنامه درسی خود داشتند ، پر کنند. از معلمان خواسته شد تا به طور خاص در مورد اینکه چرا یک فضای یادگیری ترکیبی می خواهند و چه خلا whatهایی را می تواند در کلاس برطرف کند ، فکر کنند.

برخی از نیازهای معلمان این بود که دانش آموزان با آموزشهای متمایز ، یافتن راههای سریع و آسان ارزیابی ارزشیابی و دسترسی دانش آموزان به مطالب 24/7 را در اختیار شما قرار دهند.

سپس از معلمان س askedال شد که چگونه می توان این خلاها را پر کرد ، چه واحدهایی را در برنامه درسی خود می توانند به عنوان واحدهای یادگیری ترکیبی ببینند و یک جدول زمانی برای پروژه پیشنهاد می کنند. سرانجام ، از معلمان خواسته شد که برای دوره خود قابل ارائه باشند. همه اینها به ساختن مالکیتی که برای معلمان لازم بود واقعاً بخواهند این کار را انجام دهند ، کمک کرد.

آن را رو در رو نگه دارید یا دیجیتالی کنید؟
یکی از م keyلفه های اصلی یادگیری ترکیبی ، شناسایی مواردی است که قبلاً در کلاس شما به خوبی کار می کند و مواردی که می توانند به عنوان محتوای دیجیتال مناسب تر باشند. معلمان باید بدانند که با افزودن محتوای دیجیتال ، به معنای بیرون انداختن تمام دستورالعمل های مستقیم در کلاس نیست. آنچه را که در حالت رو در رو به خوبی کار می کند نگه دارید و مواردی را که می تواند در قالب دیجیتال موثرتر باشد اضافه کنید.

بسته به حوزه محتوا ، موارد قابل ارائه از معلم به معلم دیگر متفاوت است. برخی از معلمان کل واحد دوره خود را اصلاح کردند ، برخی دیگر بر ایجاد ارزیابی برای یادگیری و قرار دادن آنها در محل متمرکز شدند ، در حالی که دیگران رویکرد کلی تری را در پیش گرفتند و تصمیم گرفتند که همه مطالب خود را به یک قالب دیجیتال منتقل کنند تا دسترسی بیشتری داشته باشند. آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

مهم است که با برخی از محصولات قابل تحویل قابل کنترل شروع کنید و سپس به اضافه کردن اجزای جدید در طول سال یا حتی چند سال آینده ادامه دهید.

برنامه ای برای منابع و دسترسی
دو نکته اساسی که باید قبل از شروع به آنها فکر کنید این است که چه نوع منابعی در مدرسه شما از قبل وجود دارد و دانش آموزان چه نوع دسترسی دارند به فناوری لازم برای یک دوره یادگیری ترکیبی. P.K. Yonge متعهد به تهیه رایانه برای دانشجویان خود است و حدود 800 مورد در دانشگاه دارد. با این حال ، در حالی که برخی از معلمان 25 کلاس در کلاس خود دارند ، برخی دیگر فقط چند آیپاد دارند. این مدرسه همچنین ساعت کتابخانه خود را تمدید کرد ، به طوری که دانش آموزان می توانند هر روز قبل از مدرسه و تا ساعت 5:30 بعد از ظهر پس از مدرسه به آن دسترسی داشته باشند.

  • ۹۹/۱۰/۰۲
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی