فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

دو معلم توضیح می دهند که چگونه کار کوتاه نوشتن را تعیین می کنند ، سریع بازخورد می دهند و قبل از اینکه دانش آموزان حرکت کنند نیاز به بازنگری دارند.

ما معلم انگلیسی شدیم زیرا عاشق نوشتن هستیم و می خواهیم به جوانان کمک کنیم نویسندگان بهتری شوند. به زودی فهمیدیم که غرق در ارزیابی هستیم و وقت کمی برای ارائه بازخورد با کیفیت داریم. چیزی باید تغییر کند ، بنابراین ما بر نحوه آموزش تجدید نظر و نحوه بازخورد تأکید کردیم.

ما با آموزش مراحل رویه ای تجدید نظر در ابتدای سال شروع می کنیم. پس از سالها ناامید شدن از اینکه دانش آموزان هرگز بازخورد ما را نخوانند و یا با در نظر گرفتن آن بازخورد ، مقاله خود را اصلاح نکردند ، تصمیم گرفتیم تا جایی که ممکن است درمورد روندی که انتظار داریم ببینیم صریح باشیم. و ما تمرین خود را در مورد بازخورد تغییر دادیم ، و به سرعت به ارائه بازخورد هدفمند در مورد کارهای کوتاه پرداختیم و سپس دانش آموزان را ملزم به استفاده از بازخورد در تجدید نظر در کار کردیم. فیلم آموزش ترکیبی: جمع آوری منابع

بازنگری دقیقاً آموزش


ما در حال آموختن به سمت یادگیری ترکیبی بودیم ، و ما با ایجاد یک درس ویدیویی در مورد تجدید نظر که دقیقاً مراحل مورد نظر دانشجویان برای اصلاح مقاله خود را شروع کردیم.

تعیین بازخورد معلم: دانش آموزان باید یاد بگیرند که از سیستم درجه بندی و سیستم ایمیل ما استفاده کنند ، یک مقاله بخوانند و از استاد خود نظر بگیرند ، بنابراین ما همه این اطلاعات را ارائه دادیم.

بازخورد فرآیند: مانند بسیاری از معلمان ، ما شروع به استفاده از یک ردیاب بازخورد نوشتن در کلاسورهای دانش آموزان کردیم ، و آنها بازخورد ما را کپی می کنند و در پیرامون آن هدف ایجاد می کنند.

تجدید نظر کنید: ما زمان کلاس را به طور خاص برای دانش آموزان در نظر می گیریم تا از آنها برای تجدید نظر در نوشتار استفاده کنند. همچنان برای ما چالش است که زمان کافی برای این کلاس بگذاریم ، اما می دانیم که بسیاری از دانش آموزان در خارج از کلاس تجدیدنظر با کیفیت بالا انجام نمی دهند.

به معلم ایمیل بزنید: ما نحوه نوشتن نامه ای مودبانه و حرفه ای را برای مدل کردن الگوی خود ارائه داده ایم تا درخواست کنیم بازبینی های آنها را مرور کنیم.

بازخورد سریع و م Wثر نوشتن
تخصیص نوشتن کوتاه را به عنوان بررسی تسلط اختصاص دهید: اگر ارزیابی نوشتاری شما کوتاه است ، می توانید بازخورد مکرر و مشخص تری داشته باشید. به عنوان مثال ، ما دانش آموزان را وادار کردیم که پاراگرافهای سه جمله ای بنویسند تا مقاله کامل برای ارزیابی توانایی خود در ایجاد ادعا و استفاده از شواهد برای حمایت از آن. بعضی اوقات ممکن است بخشی از کار نوشتن را ارائه دهیم (مانند شواهد) ، و از دانش آموزان بخواهیم آن را توضیح دهند. به نظر ما ارائه ارزیابی کوتاه و هدفمند به دانش آموزان نسبت به مقاله های طولانی که برای سنی لازم است ، ارزیابی می شود.

وقت خود را صرف تهیه یک مقاله خوب کنید: مبحث شما باید خاص و دانش آموز پسند باشد و خطاهای احتمالی دانش آموز را پیش بینی کنید. اگر موضوع شما شامل سوceptions تفکرات رایج است ، نیازی به نوشتن نظرات شخصی شده ندارید. مهم است که صریحاً به دانش آموزان یاد دهید که مبحث شما را بخوانند و آن را تفسیر کنند ، زیرا حداقل در ابتدا این مباحث برای دانش آموزان به اندازه معلمان روشن است.

از برنامه هایی استفاده کنید که به شما کمک می کند بازخورد به موقع و کوچکی داشته باشید: با استفاده از Doctopus و یک Goobric خوش ساخت برای سرعت بخشیدن به روند کار ، ما ظرف 24 ساعت بازخورد دادیم. حتی دانش آموزانی که برای اولین بار در یک کار نوشتن تسلط داشتند حداقل یک چیز کوچک را برای بهبود به منظور تمرین روند تجدید نظر دریافت کردند. 5 روش مناسب برای کلاسهای واگردی

نظرات دسته ای بازخورد: چند پاسخ کوتاه را بنویسید تا به باورهای غلط رایج پاسخ دهید. سپس به سادگی آنها را در صورت لزوم کپی و پیست کنید. برنامه های افزودنی Chrome مانند Google Keep و Clipboard دائمی در این مرحله به شما کمک می کنند.

International Animation Festival Hiroshima | Educational Film Market

مجموعه ای از ویدیوها را درباره انتظارات اساسی برای نوشتن ایجاد کنید: این مهم از این رو باعث می شود که مجبور نباشیم در کلاس وقت بگذاریم تا دانش آموزان را تازه کنیم. ما دانش آموزان را به جای اینکه چندین بار مفاهیم را توضیح دهیم به این فیلم ها ارجاع می دهیم - و دانش آموزانی که به این یادآوری ها نیاز دارند می توانند فیلم ها را به تعداد دلخواه تماشا کنند. "به ویدئو U0.L6c مراجعه کنید" می تواند خلاصه ای برای "مرور نحوه معرفی ، گنجاندن و استناد به درستی شواهد باشد ، که ما در ماه سپتامبر آموخته ایم."

نتایج و ملاحظات
آیا همه دانش آموزان یاد گرفتند که فوراً نظرات ما را بخوانند و از آنها استفاده کنند؟ خیر. بسیاری از دانشجویان درباره کارهایی که اصلاح نکرده بودند درخواست بازخورد داشتند. اما ما در اوایل سال توانستیم آن دانش آموزان را پرچم گذاری کنیم و مستقیماً به این مشکل رسیدگی کنیم.

اکنون بسیاری از دانشجویان به دنبال چندین دور بازخورد به صورت شخصی یا از طریق ایمیل هستند تا روش بهتری برای تکمیل کار نوشتن را درک کنند. بخش عمده ای از دلیل این امر این است که دانش آموزان تا زمانی که در واقع کار خود را در سطح تسلط نیاورند ، در ردیاب گام زدن عمومی "تسلط" ندارند. از کلاس: یادگیری ترکیبی چگونه است؟ ردیاب قدم زدن عمومی - که لیست تکلیف ، بازخورد معلم و هدف دانش آموز برای تجدید نظر است اما هیچ نمره ای را شامل نمی شود - فشار مثبت دانش آموزان را بر دانش آموزان ما می گذارد تا همیشه مایل به بهبود نوشتار خود باشند ، و آنها به نوبه خود فشار مثبت می آورند از ما بخواهید که سریع به آنها بازخورد دهیم.

مزایای این مدل بسیار ناراحت کننده نیاز به انجام سریع درجه بندی است. دانش آموزان ما گرسنه بازخورد هستند ، و آنها انتقادات و پیشنهادات ما را جدی تر می گیرند و به آنها توجه بیشتری می کنند زیرا آنها می دانند ردیاب گام زدن تکان دهید تا کار واقعا تسلط پیدا کند. ما در حال ارتقا ذهنیتی برای بازنگری مداوم هستیم که منعکس کننده تمرین نوشتن در زندگی واقعی است.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی