فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

معلمان می توانند با استفاده بیشتر از فناوری کلاس ، یادگیری دانش آموزان را تعمیق بخشند.

یادگیری ترکیبی به عنوان رویکردی برای تأمین نیازهای فراگیر ، همچنان رشد می کند ، خصوصاً وقتی مدارس کامپیوترها و سایر وسایل را به دست دانش آموزان می دهند. رشد یادگیری ترکیبی معمولاً با آسایش معلمان همراه است زیرا آنها استفاده از ابزارهای دیجیتال را برای آموزش و یادگیری گسترش می دهند - به نظر می رسد در حال حاضر یادگیری آموزش با ابزارهای دیجیتال بیشتر از بررسی نحوه تعمیق یادگیری دانش آموزان است.

یادگیری چگونگی آموزش از طریق یادگیری ترکیبی کاملاً منطقی است وقتی که معلم یادگیرنده باشد و به دنبال گسترش جعبه ابزار خود برای آموزش باشد. اما فرصت هایی وجود دارد که با قرار دادن یادگیری در دست دانش آموزان ، می تواند بیشتر تغییر شکل دهد.

با بازدید از بسیاری از مدارس که شامل یادگیری ترکیبی هستند ، من چهار کاربرد برای استفاده از فن آوری آموزشی ارائه داده ام. مشاهده روشهای یادگیری ترکیبی از دریچه این دسته ها می تواند نحوه تعمیق یادگیری دانش آموزان را به ما نشان دهد. یک راهنمای 5 مرحله ای برای ساخت فیلم های آموزشی خود

4 طبقه بندی استفاده از فناوری در یادگیری خاموش
1. یادگیری مدیریت شده: مدیریت آموزش و ارزشیابی به همان اندازه آنلاین است که در کلاس فیزیکی اهمیت دارد. سیستم عامل های آنلاین مانند Schoology ، Google Classroom و Blackboard CourseSites معلمان را قادر می سازند تا در مورد آنها صحبت کرده و وظایف را جمع آوری کنند ، بازخورد بدهند و منابع یادگیری را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف زبان آموزان ارائه دهند. معلمان و مدیران می توانند با دانش آموزان ، والدین و سایر ذینفعان در یک گفتگوی غنی که زبان آموز را در مرکز مکالمه قرار می دهد ، ارتباط برقرار کنند.

2. یادگیری هماهنگ: معلمان با هدایت دانش آموزان به سمت تجربیات کنترل شده ، یادگیری را تنظیم می کنند. دانش آموزان با پیروی از معلم ، در آموزش و تمرین مستقیم شرکت می کنند. به عنوان مثال می توان به تکمیل کاربرگ های دیجیتالی ، ارسال پاسخ خواندن در صفحه های بحث ، یادداشت برداری از آموزش های ویدئویی یا سخنرانی ها و تظاهرات ضبط شده توسط معلم ، یا شرکت در بررسی های کل کلاس با استفاده از Kahoot یا Edpuzzle اشاره کرد.

این دو دسته اول استفاده از فناوری برای یادگیری پایه خوبی برای ساختن است. هنگامی که دو دسته بعدی را به این ترکیب اضافه می کنیم ، معلمان دانش آموزان را قادر به هدایت می کنند ، که می تواند چالش های عمیق تری را ایجاد کند - و یادگیری عمیق تر.

3. یادگیری مشارکتی: تجارب یادگیری به رهبری دانش آموزان - چه فعالیتهای فردی و چه گروهی - می توانند همکاری و تفکر انتقادی را تقویت کنند. معلمان و دانش آموزان می توانند برای شخصی سازی یادگیری بر اساس نیازهای دانش آموزان از طریق یک گنجینه عظیم منابع آنلاین همکاری کنند. از پورتال های شبکه مانند LinkedIn و Twitter برای برقراری ارتباط با متخصصانی که می توانند راهنمایی کنند و یا تخصص خود را با دانش آموزان به اشتراک بگذارند استفاده کنید. با استفاده از کنفرانس ویدئویی ، دانشجویان می توانند با پیگیری این متخصصان ، برنامه درسی را با علایق دنیای واقعی پیوند دهند.

گاهی دانشجویان به پشتیبانی شخصی نیاز دارند. معلمان می توانند از چند طریق این پشتیبانی شخصی را مدیریت کنند. 4 نکته برای مدیریت یادگیری ترکیبی با فیلم آموزشی پس از ایجاد یک کتابخانه منابع بر اساس زمینه های نیاز مشترک ، یک معلم می تواند آن را گسترش دهد تا نیازهایی را که کمتر اتفاق می افتد برطرف کند و به دانش آموزان یا گروه های فردی در مورد این منابع مفید مشاوره دهد.

علاوه بر این ، سعی کنید دانش آموزان را در مورد چگونگی نشان دادن یادگیری بیان کنید - به عنوان مثال ، به آنها اجازه دهید به لیستی مانند "100+ ابزار برای تمایز آموزش از طریق رسانه های اجتماعی" دسترسی پیدا کنند و اجازه دهید آنها از آن لیست انتخاب کنند یا چیز دیگری را به عنوان پایه ای برای ایجاد یک محصول یادگیری.

دانش آموزان برای تعمیق مهارت های همکاری به عنوان بخشی از شهروندی دیجیتال ، به مربیگری و تمرین نیاز دارند. مثالهای مفیدی از نظرات درباره مقالات و بررسیهای خوب محصول را به اشتراک بگذارید. و به اشتراک گذاشتن بازخورد دانش آموزان می توانند در بحث های آنلاین در مورد ایده های خود و محصولات یادگیری استفاده کنند - به عنوان مثال ، منشأاتی مانند "من _____ را دوست دارم" ، "من تعجب می کنم _____" و "اگر _____ چطور؟"

Educational Film High Resolution Stock Photography and Images - Alamy

4. یادگیری اصیل: یادگیری باید به صورت عمومی منتشر شود. دانش آموزان بازی خود را هنگامی که مجبورند نتایج خود را با مخاطبان خارجی علاقه مند - چه در رویدادهای زنده و چه در انتشارات - به اشتراک بگذارند ، بالا می برند. یادگیری مبتنی بر مخاطب معتبر فراتر از کلاس را برای ایجاد زمینه ای برای نحوه استفاده از برنامه درسی در موقعیت های دنیای واقعی درگیر کنید.

از سایتهای خصوصی مانند ویکی ، Schoology و Google Hangouts استفاده کنید تا دانش آموزان بتوانند به صورت داخلی کار مشترک را انجام دهند. وقتی دانش آموزان آماده هستند صدای خود را با جامعه عمومی یا مخاطبان هدف به اشتراک بگذارند ، در سایت های عمومی مانند وبلاگ ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کار خود را ارائه دهید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، پس از شبکه شدن از طریق LinkedIn و / یا توییتر ، این روابط را به مرحله بعدی برسانید. لحظات "روز بازی" را برای دانش آموزان فراهم کنید ، مانند مخازن کوسه ، نمایش های پخش زنده یا ارائه محصول برای مشتری. دانش آموزان آنچه را که می دانند و می توانند برای مخاطبی که به موضوع علاقه دارد ، نشان دهند.

با شرکای حرفه ای یا مشتری ، پروتکل های بازخورد و جلسات یادگیری مشترک را انجام دهید. ابزار کنفرانس ویدیویی دسترسی را بین هر مکان یا زمانی ایجاد می کند. نمونه های بی درنگ شامل WhatsApp ، Google Hangouts ، Skype و Zoom است.

نمونه های ناهمزمان شامل صفحه های بحث ، توییت های دارای هشتگ و ویژگی نظر در بلاگ ها ، یوتیوب و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.

  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی