فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

جایگزینی سخنرانی های خود با فیلم های خود ساخته می تواند باعث افزایش جذابیت دانشجویان شود و شما را در کار مستقیم با آنها آزاد کند.

تصور کنید در کلاسی سخنرانی کنید که در آن برخی از دانشجویان شما از مقاطع سطحی عقب مانده اند ، برخی از آنها سطح قبلی دارند ، برخی نیازهای خاصی دارند و تعدادی از آنها غایب هستند. بسیار دشوار است که این کار را انجام دهی ، مگر نه؟

ما به عنوان معلم دبیرستان Title I ، یک مدل آموزشی ایجاد کردیم که حول ویدئوهای خود ساخته ساخته شده بود و به دانش آموزان در همه سطوح این توانایی را می داد تا با سرعت خود یاد بگیرند و مهارت به مهارت را بسازند. ما از این فیلم های به سبک پخش فیلم استفاده کردیم:

برای جایگزینی آموزش مستقیم به سبک سخنرانی ، ما را آزاد می کند تا مستقیماً با دانشجویان جداگانه کار کنیم.
جهت دادن به پروژه ها و سایر کارهای پیچیده و
برای تأمین مهارتهای مورد نیاز دانشجویان برای تمرین.
اکنون ، به عنوان بنیانگذار پروژه کلاسهای مدرن ، ما معلمان را آموزش می دهیم تا کلاسهای یادگیری ترکیبی را برای خود ایجاد کنند. نکته اصلی ، توانمندسازی مربیان برای ساخت فیلمهای آموزشی با کیفیت بالا است. برخلاف ویدئوهای ایجاد شده از خارج ، این معلمان به معلمان اجازه می دهند تا خود را در کلاس ضرب کنند بدون اینکه اصالت خود را از دست بدهند - آنها می توانند از طریق ویدئوها آموزش مستقیم داشته باشند در حالی که در اتاق نیز گردش می کنند ، به س questionsالات پاسخ می دهند و دانش آموزان را به سمت یادگیری عمیق تر راهنمایی می کنند.

مرحله 1: دستورالعمل تکه
معلمان بزرگ در مورد دروس خود حرف های زیادی برای گفتن دارند. با این حال ، وقتی نوبت به ساخت فیلم می رسد ، زمان مهم است. تحقیقات در مورد فیلم های آموزشی نشان می دهد که تعامل یادگیرنده با فیلم ها پس از 6 دقیقه شروع به کاهش می کند - و بعد از 9 به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین ضروری است که دستورالعمل های متفرقه به گونه ای باشد که هر ویدئو یک هدف یا کار یادگیری را پوشش دهد ، و نه چیز دیگر. چند فیلم کوتاه بهتر از یک فیلم طولانی است.

به عنوان مثال ، این ویدئو در مورد استنباط توسط معلم انگلیسی دبیرستان انگلیسی ، تونی رز دینون ، مفهوم مهمی را ارائه می دهد ، چندین مثال ارائه می دهد و به دانش آموزان وظیفه می دهد - همه اینها فقط در بیش از 4 دقیقه است. فیلم همکار وی امیلی کالپ در یادداشت های چهار جعبه ای به همان اندازه مختصر است ، دانش آموزان را به عنوان مثال راهنمایی می کند و در 3:25 استراتژی یادداشت برداری را آموزش می دهد. در دنیایی با دامنه توجه کوتاه ، ویدیوهایی از این دست به وضوح و به سرعت نکاتی را بیان می کنند. 3 راه برای تعمیق درگیری دانش آموزان در بحث های آنلاین

مرحله 2: اسلایدهای آماده ویدیو را بسازید
مطالعات همچنین نشان می دهد که بهترین فیلم های آموزشی بسیار متمرکز هستند ، از نشانه های تصویری برای برجسته سازی اطلاعات اصلی استفاده می کنند و استفاده از متن روی صفحه را به حداقل می رسانند. اسلایدهایی که معلم می تواند در یک سخنرانی استفاده کند ممکن است در ویدئو کار نکند - ساختن یک اسلاید عرشه واضح ، ساده و جذاب از نظر بصری بسیار مهم است. (ما الگوهایی برای ریاضیات / علوم و انگلیسی / تاریخ داریم.)

Film Feature: 5 BEST EDUCATIONAL FILMS FOR STUDENTS

معلم علوم دبیرستان Moira Mazzi در فیلم خود در مورد تئوری انفجار بزرگ ، از تصاویر جذاب و حاشیه نویسی های واضح برای توضیح ایده پیچیده برای دانش آموزان خود استفاده می کند. این توجه دانشجو را به آنچه Mazzi می گوید حفظ می کند و به دانشجویان ایده ای از اصطلاحات و ایده های کلیدی که باید در یادداشت های خود ثبت کنند ، می دهد.

مرحله 3: ضبط فیلم آموزشی

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک فیلم آموزشی قدرتمند استفاده کنید. در اینجا چند مورد آورده شده است که می توانند روند کار را ساده کرده و کیفیت فیلم را افزایش دهند.

دستگاه ضبط: در حالت ایده آل ، شما یک تبلت یا لپ تاپ صفحه لمسی با قلم با کیفیت بالا دارید. این تضمین می کند که به راحتی می توانید تصاویر بصری را حاشیه نویسی کرده و کار را نشان دهید. دست خط همچنین جلوه شخصی خوبی به شما می بخشد. اما اگر یک لپ تاپ غیر صفحه لمسی یا تبلت دارید اما قلم ندارید ، می توانید فیلم های خود را بسازید.

برنامه Screencasting: بهترین برنامه ها ، مانند "همه موارد را توضیح دهید" ، به مربیان اجازه می دهد بخشهای خاصی از فیلم خود را به راحتی متوقف کرده و مجدداً ضبط کنند ، که این باعث می شود فشار برای گرفتن ایده کامل برداشته شود. به دنبال برنامه ای باشید که دارای ویرایشگر فیلم قوی و یک ابزار حاشیه نویسی تعبیه شده باشد.

میکروفون: این مورد غالباً فراموش می شود ، اما داشتن یک هدفون با میکروفون خارجی واقعاً مفید است - این هدفون به شما در بهبود کیفیت صدا کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که فیلم های شما سر و صدای پس زمینه ندارند.

در این ویدئو درباره تولید صدای دیجیتال (توجه داشته باشید: ویدئو به زبان اسپانیایی است) ، معلم موسیقی Zach Diamond با استفاده از هایلایت ، حاشیه نویسی و پخش صفحه نمایش رایانه ای به دانش آموزان نشان می دهد چگونه با استفاده از برنامه ای به نام Soundtrap آهنگ های خود را بسازند. وضوح صدای Diamond و ویدیو به دانشجویان کمک می کند ، حتی با یک کار پیچیده ، آنها را دنبال کنند.

مرحله 4: مشارکت در بهبود
صرف نشستن و تماشای فیلم ها می تواند دانش آموزان را از دست بدهد - بهترین فیلم های آموزشی باعث می شود که آنها فعالانه مشغول باشند. تحقیقات نشان می دهد وقتی دانش آموزان هنگام تماشا یادداشت برداری می کنند یا به س questionsالات هدایت شده پاسخ می دهند ، بهتر از دانش آموزانی که منفعلانه تماشا می کنند ، مطالب را حفظ می کنند. جاسازی سوالات در فیلم آموزشی شما با استفاده از برنامه هایی مانند Edpuzzle می تواند تعامل دانش آموزان را بهبود بخشد و داده های ارزیابی سازنده بسیار ارزشمندی را برای شما فراهم کند. دانش آموزان برای یادگیری باید تماشای فیلم را به عنوان کاری که به طور فعال انجام می دهند ، در نظر بگیرند.

در این ویدئو در مورد قضیه فیثاغورث ، معلم ریاضی مایکل کرل بررسی های مکرر برای درک مطلب را جاسازی می کند و بازخورد را برای دانش آموزان فراهم می کند

که این چک ها را اشتباه می گیرند. در صورت انتخاب دانش آموزان آزاد هستند تا به نکات کلیدی در فیلم بپردازند تا تسلط خود را بر مطالب محک بزنند. کرل از دانش آموزان خود کپی های کاغذی از اسلایدهای ویدیویی تهیه می کند تا بتوانند هنگام تماشا یادداشت برداری کنند. گسترش مدیریت کلاس بصورت آنلاین

مرحله 5: خودتان باشید
شاید مهمترین عنصر یک فیلم قوی اصالت باشد. موثرترین دستورالعمل ترکیبی زیبا نیست ، بلکه شخصی است. از اشتباه کردن نترسید و اطمینان حاصل کنید که شخصیت اصیل شما درخشان است. تحقیقات نشان می دهد فیلم هایی که مربی در آنها به صورت طبیعی ، مکالمه ای و با لحنی پرشور صحبت می کند ، جذاب ترین فیلم ها هستند. طبق تجربه ما ، دانش آموزان واقعاً می دانند که معلم اصلی آنها در پشت ویدئو است.

به عنوان مثال ، در این ویدئو در مورد وضعیت مواد ، دمی لاگر معلم علوم دبیرستان اجازه می دهد تا شخصیت وی بدرخشد. مهم نیست که دانشجویان چقدر به مواد جامد ، مایعات و گازها علاقه مند هستند ، لحن گرم و شوخ طبعی او باعث می شود که آنها درگیر شوند.

یادگیری ایجاد یک فیلم آموزشی با کیفیت بالا یک شبه اتفاق نمی افتد - این کار به آزمایش مستمر ، خطا و نوآوری نیاز دارد. ما سالها است که فیلم ضبط می کنیم و هنوز هم اغلب در تلاش هستیم که فریبنده و موجز باشیم. با این وجود ما همچنان تلاش می کنیم ، زیرا معتقدیم که آموزش مختلط معلمان بهترین چیزی برای دانش آموزان ما است. بنابراین برنامه ریزی را شروع کنید ، برخی از نرم افزارهای ضبط را بگیرید ، خود باشید و از آن لذت ببرید! مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی