فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

از آنجا که کلاسهای درس بیشتر و بیشتر از یک فضای یادگیری ترکیبی استقبال می کنند ، مهم این است که ما در مورد استراتژیهای مدیریت کلاس صحبت کنیم. طی چند سال گذشته ، رشد چشمگیری در یادگیری از راه دور شاهد بوده ایم. مرکز ملی آمار آموزش و پرورش گزارش می دهد که 53 درصد مناطق مدارس دولتی کشور دانش آموزان دبیرستانی دارند که در دوره های آموزش از راه دور ثبت نام کرده اند.

یکی از کلیدهای یک برنامه با کیفیت ، توانایی مربیان آن در مدیریت کلاس آنلاین است. با این حال بسیاری از مربیان آنلاین نمی دانند که بهترین اقدامات در محیط های سنتی نباید کنار گذاشته شوند زیرا شرکت کنندگان در تعامل دیجیتالی از مکان های مختلف هستند. آنها هنوز هم باید به عنوان یک گروه منسجم از فراگیران مدیریت شوند. ادغام فن آوری در یادگیری ترکیبی

رشد برنامه های آنلاین یا ترکیبی در همه مقاطع تحصیلی قابل مشاهده است ، اما من معتقدم که کلاسهای آنلاین واقعاً موثر ، جهت گیری خود را از بهترین در کلاسهای ابتدایی خشت و خمپاره می گیرند. بگذریم: معلمان ابتدایی شگفت انگیز هستند. آنها می دانند که برای اداره کلاس باید:

Educational values through short films. | European Youth Portal

جامعه ایجاد کنید و یک محیط جذاب ایجاد کنید.
برای دانش آموزان راحت و منظم و منظم باشید.
درباره هر یک از شرکت کنندگان (نه فقط آنچه که آنها برای تکلیف ارسال می کنند) اطلاعات کسب کنید.
مدیریت یادگیری آنلاین
اگر یک محیط یادگیری آنلاین را تسهیل می کنید ، در اینجا 9 پیشنهاد برای مدیریت موفقیت آمیز گروه خود آورده شده است.

1. یک فضای آنلاین جذاب ایجاد کنید. معلمان ابتدایی زیستگاهی ایجاد می کنند که دارای چندین زمینه است - به عنوان مثال ، یک کتابخانه / منطقه مطالعه ، مناطق کار و مناطق مورد بحث. در کلاس مخلوط خود فضاهای مجازی ایجاد کنید که اهداف مختلفی را دنبال می کنند. شاید یک اتاق "اتاق استراحت" یا اتاق چت برای مکالمه های جانبی وجود داشته باشد؟

منطقه ای برای دستور کار ، برنامه درسی ، تکالیف و مهلت های تعیین شده شماست. برای س questionsالاتی که همکاران شرکت کننده بتوانند به آنها پاسخ دهند ، یک منطقه "پارکینگ" در نظر داشته باشید. همچنین باید وقت و مکان اداری داشته باشید. برخی از معلمان از Google Hangout یا Skype استفاده می کنند ، اما شما همچنین می توانید یک قدم جلوتر بروید و از Minecraft یا Second Life استفاده کنید.

2. ایجاد جامعه. دانش آموزان اگر یکدیگر را نشناسند رفتار خوبی نخواهند داشت. این مرحله را به عنوان مدیریت فعال کلاس در نظر بگیرید. با ایجاد جامعه درست از آغاز کار و تشویق آن در کل کلاس ، بعداً خود را از برخی مسائل نجات می دهید.

هنجارها و انتظارات را ارائه دهید و برخی را با هم بسازید. از گروه های کوچک بخواهید در مورد چگونگی همکاری با یکدیگر قرارداد منعقد کنند. برای دانشجوی آنلاین هیچ چیز ناامیدکننده ای نیست جز اینکه در کارهای گروهی منزوی شود. و ناامیدی منجر به مهلت های از دست رفته ، ارسال های پرتحرک و تعاملات بی ادبانه می شود. روش هایی را برای شرکت کنندگان در مورد یادگیری یکدیگر ، یادگیری در مورد شما و یافتن نقاط مشترک در تجربیات خود پیدا کنید. صداهای پشت نوشتن را انسانی کنید.

3. پاسخ ها را به صورت سازمان یافته تنظیم کنید. دانش آموزان وقتی گیج می شوند می توانند زراعت را بدست آورند. روشهایی برای تنظیم منابع و پاسخ به س questionsالات پیدا کنید تا شرکت کنندگان بتوانند آنها را به راحتی پیدا کنند. مبارزه مثمر ثمر است و منابع از هم گسیخته شده اند. مورد دوم را مدیریت کنید و دانش آموزان بیشتر کار می کنند در مورد اولی. فقط سازمان را عملی نکنید - آن را کاربر پسند کنید.

4. حضور داشته باشید. یادگیری را به دانش آموزان واگذار نکنید تا بدون کمک شما به طور مستقل انجام دهند. مطمئن شوید که شما و آنها در بخشهای بحث شرکت می کنید. وقتی بحث رو به زوال است ، افکار خود را به آن تزریق کنید تا به آن دامن بزنید. بسیاری از معلمان از آموزش فعال بودن در استقلال خودداری می کنند و تصور می کنند که چون دانش آموز آنلاین است ، باید از قبل بدانند. نادرست بنابراین حتماً داربست ها و راهکارهایی برای کمک به استقلال دانشجویان ارائه دهید. 3 نتیجه مثبت یادگیری ترکیبی

5- هنجارهایی را برای ساعات اداری و کنفرانس ویدیویی تعیین کنید. هنجارهای من شامل یک کد لباس هنگام ملاقات با من در Google Hangout (بدون لباس خواب) است. من همچنین به دانش آموزان میانی خود یاد می دهم که چگونه بدون قطع کردن سخنران فعلی ، س questionsال کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که با گروهی از سرهای صحبت کننده در دوربین هستید ، از دانش آموزان می خواهم که انگشت اشاره را بالا ببرند تا پاسخی به آنچه مورد بحث است نشان دهد و دو انگشت نشان می دهد که می خواهند چیز جدیدی ارائه دهند.

6. به طور تصادفی گروه بندی نشوید. برای شرکت کنندگان در گروه از معیارها استفاده کنید. (زبان آموزان آنلاین خود را به خوبی نمی شناسید؟ در اینجا چند استراتژی برای تغییر آن آورده شده است.)

7. در مورد دزدی ادبی آموزش دهید. با موسسه خود مشورت کنید و از راهکارهای ساده برای اطمینان از اصل بودن یا استناد به کار استفاده کنید. تقلب در اینترنت آسان تر است ، اما بدگویی ها نیز آسان تر است. فعال باشید و بیاموزید که دزدی ادبی چیست و چگونه از آن دوری کنید.

8- از گفتگوهای دشوار پرهیز نکنید. بعضی اوقات معلمان آنلاین در صورت بروز مسائل از پایین رفتن از سوراخ خرگوش جلوگیری می کنند. در هنگام بروز مسائل بر سر موضوعات باقی بمانید. بلافاصله. مستقیما.

9. از روش های مختلف برای ارتباط با شرکت کنندگان استفاده کنید. به طور مرتب با گروه های کوچک دانش آموز و همچنین کل کلاس تماس بگیرید ، اما بدانید چه زمانی زمان انجام مداخله در پشت صحنه و ارسال مستقیم ایمیل به یک شرکت کننده (یا حتی تماس با او) فرا رسیده است. این را کم و زیاد استفاده کنید مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

تأثیر خواهد داشت

یادگیری آنلاین می تواند یک تجربه شگفت انگیز هم برای مربی و هم برای دانش آموز باشد. اما معلم باید آگاهی از وجود انسان در هر صفحه کلید را الگو قرار دهد. یک محیط قابل تشخیص و ساختاری جذاب را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که از زبان آموزان موجود در آن افتخار می کند و در کلاس آنلاین مشکلات کمتری برای مدیریت خواهید داشت.

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی