فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

مشارکت دانش آموزان در زمانی که فقط چند روز در هفته در مدرسه هستند می تواند یک چالش باشد - چرخش ایستگاه و ورق زدن کلاس می تواند کمک کند.

وقتی دانش آموزان مجاز هستند فقط چند بار در هفته به مدرسه بیایند ، کلاس خود را چگونه برنامه ریزی می کنید؟ این سوالی است که بسیاری از معلمان با واقعیت یک مدل ترکیبی روبرو هستند که دانش آموزان دو یا سه روز در هفته شخصاً به مدرسه می روند و بقیه وقت خود را برای یادگیری آنلاین می گذرانند. مشارکت همه دانش آموزان در یک فعالیت کلاسی یکسان در حالی که نیمی از آنها به طور واقعی حضور دارند ، می تواند یک چالش باشد.

یادگیری ترکیبی فرصتی برای شخصی سازی یادگیری و بازیابی زمان آموزشی در یک برنامه ترکیبی است.

تلنگر کلاس
بسیاری از معلمان کلاس در حال چرخش را می دانند - جایی که دروس سنتی از طریق فیلم برای دانش آموزان در خانه ارائه می شود در حالی که وقت کلاس برای دانش آموزان برای همکاری و استفاده از یادگیری آنها اختصاص داده شده است. در یک برنامه ترکیبی ، ورق زدن کلاس درس یک روش عالی برای حفظ حرکت آموزشی است. دانش آموزان یک روز را در روزهای دور مشاهده می کنند ، سپس وارد می شوند و دانش جدید خود را در کلاس به کار می گیرند. 4 نکته برای تغییر معلمان به آموزش آنلاین

همانند کلاس ، مینی درس های کوتاه و مستقیم می توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند. محتوای طولانی تر را در فیلم های کوتاه تر قرار دهید. ابزارهایی مانند Screencastify به شما امکان می دهد تا هنگام مکالمه با اسلایدها ، به سرعت صدا را ضبط کنید. معلمان دوربیندار می توانند با استفاده از ابزاری که دانش آموزان خود را در یافتن پیوندها و منابع مهم مربوط به کارهای روزمره کلاس حضور دارند ، برای دانش آموزان خود باقی بمانند.

ویدئو تنها ابزار برای ورق زدن کلاس نیست. سعی کنید متن ، تصویر یا وب سایتی را برای دانشجویان بیاموزید تا از آنها در خانه یاد بگیرند. به عنوان مثال ، ممکن است از کلاس خواسته شود مقاله ای درباره یک رویداد فعلی را بخواند و حاشیه نویسی کند و به یک سند گروهی کمک کند که دانش آموزان افکار خود را در آن به اشتراک می گذارند. روز بعد ، دانش آموزان در گروه های خود ملاقات می کنند و محصولی را که عملاً شروع کرده اند صحبت و توسعه می دهند.

دانش آموزان را به استفاده از یک سازمان دهنده گرافیک یا موارد مشابه برای جمع آوری و تلفیق اطلاعات تشویق کنید. جمع آوری اطلاعات در یک مکان مرکزی می تواند دانش آموزان را در تقطیر اطلاعات و تعامل معنادار با آنها یاری کند. درخواست دانش آموزان برای ارزیابی و بررسی اطلاعات ، برای مثال از طریق یک پست وبلاگ ارزیابی ، قبل از زمان آموزش زنده می تواند تعامل را بهبود بخشد و به دانش آموزان کمک کند تا در مورد مطالب انتقادی کنند.

از زمان کلاس حضوری استفاده کنید تا دانش آموزان از طریق تکالیفی که ابتدا بصورت آنلاین انجام می شود ، کار کنند. با روشی دور از دسترس اجتماعی گردش کنید و درمورد کارشان با تک تک دانشجویان صحبت کنید. پس از شش ماه کار از راه دور ، بسیاری از دانش آموزان گرسنه چیزی هستند که معلم انگلیسی دیو استوارت آن را لحظه های ارتباط واقعی می نامد - موارد کوچکی که معلمان به طور جداگانه با دانش آموز ارتباط برقرار می کنند. دانش آموزان نیاز به احترام ، دیده و شنیدن دارند. جابجایی دستورالعمل های مستقیم به صورت آنلاین امکان ارتباط بیشتر در کلاس را فراهم می کند.

مدل های چرخش
در قالب یادگیری ترکیبی سنتی ، دانش آموزان از طریق مجموعه ای از ایستگاه های داخل کلاس ، از جمله آموزش گروه کوچک و برنامه های مبتنی بر رایانه ، می چرخند. در برنامه ترکیبی ، این ایستگاه ها را در طی چند روز پخش کنید.

کاتلین تاکر پیشنهاد می کند که ایستگاه ها اشکال مختلفی دارند ، از جمله آموزش گروه های کوچک ، چالش های مشترک یا سایر فعالیت های کاری گروهی. پس از بررسی درک ، ایستگاههای آموزش مجدد را برای دانش آموزانی که با یک مفهوم خاص دست و پنجه نرم می کنند ایجاد کنید ، در حالی که دانشجویان دیگر کار غنی سازی یا توسعه را دنبال می کنند. در روزهای رو در رو ، کمی وقت بگذارید تا با دانشجویان در مورد کار در خانه خود مشورت کنید.

The Use Of Films And Movies In Education • Geek Insider

تصور اینکه این ممکن است در برنامه ترکیبی چگونه باشد ممکن است به برخی از تمرینات نیاز داشته باشد. کاهش تعداد کل ایستگاه ها یا تقسیم ایستگاه ها بین آنلاین و حضوری را در نظر بگیرید. در مدرسه ، دانش آموزان از طریق یک ایستگاه به رهبری معلم و یک ایستگاه گروهی می چرخند. و در خانه ، دانش آموزان از طریق مواد فردی در یک ایستگاه کار می کنند و با همسالان خود در یک مکان دیگر کنفرانس ویدیویی می کنند.

متناوباً ، از ایستگاههای مشترک در کلاس استفاده کنید و برای تمرینات فردی وقت زیادی را صرفه جویی کنید. دانش آموزان بزرگتر می توانند از ابزارهایی مانند Jamboard یا Padlet برای کمک به یک محصول مشترک - چه در کلاس و چه در خانه - استفاده کنند. گسترش مدیریت کلاس بصورت آنلاین

مدل چرخش فردی با اجازه دادن به دانش آموزان برای جایگزینی بین کار گروهی کوچک در مدرسه و یادگیری آنلاین در خانه ، شخصی سازی را فراهم می کند. دانش آموزان از طریق دروس دیجیتال کار می کنند تا در کنار پیشرفت مهارت های متناسب با نیازهای فردی خود حرکت کنند. به عنوان مثال ، یک معلم ممکن است مجموعه خاصی از مسائل ریاضی یا سواد آنلاین را برای دانش آموز اختصاص دهد تا در خانه تکمیل کند. در حالی که توالی یادگیری به برنامه درسی کلاس پایبند است ، دانش آموزان با سرعت و نیاز خود حرکت می کنند. در کلاس ، دانش آموزان از طریق پروژه های مشارکتی یا کارهای دیگر یادگیری خود را اعمال می کنند. مانند سایر استراتژی ها ، وقت خود را برای کنفرانس با دانش آموزان جداگانه در مورد یادگیری خود اختصاص دهید ، آنها را مسئول بدانید و در مورد مراحل بعدی بحث کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۰
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی