فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰


سه سرپرست ، همه پذیرندگان اولیه یادگیری ترکیبی ، توضیح می دهند که برای کارکرد مدل های قرن بیست و یکم چه کاری لازم بوده است. (نکته: معلمان خوب و برنامه درسی هنوز در هسته اصلی قرار دارند).

دره مرکزی سنگین کشاورزی کالیفرنیا ، جایی که بسیاری از والدین برای غروب آفتاب در مزارع و بسته بندی سوله ها کار می کنند - این همچنین راهی برای کمک به کودکان برای فرار از فقر و انزوا بود. دسترسی به دستگاهها و یادگیری دیجیتالی با کیفیت ، حتی در شرایط غیر اضطراری ، نجات بخشی از چشم انداز بهتر اقتصادی بیش از 4000 دانش آموز منطقه است. تام رونی ، سرپرست منطقه ، با اشاره به بسیاری از خدمات پیچیده - وعده های غذایی ، مراقبت های بهداشتی ، پشتیبانی تحصیلی بعد از مدرسه ، به عنوان مثال ، گفت: "ما از بسیاری جهات یک منطقه 24/7 مدرسه هستیم. مدارس وی به خانواده های محلی ارائه می دهند." یادگیری آنلاین انعطاف پذیر ، دقیق یکی دیگر از خدمات ضروری بود.

قرار دادن قطعاتی که به این سه منطقه امکان می دهد بعد از اینکه کشور قفل کرد ، سالها کار اختصاصی را دنبال کرد - و توجه به برخی از عناصر سازنده زیر:

دادن یک صندلی واقعی به TECH در جدول
قرار دادن فناوری در اولویت و مرکز در یادگیری دانش آموزان به معنای اولویت بخشیدن به فناوری از راههایی است که در حال حاضر در بسیاری از مناطق انجام نمی شود.

سرپرستانی که با آنها صحبت کردیم نزدیک به یک دهه است که این کار را انجام داده اند - اختصاص بودجه عظیمی از بودجه خود به تکنولوژی ، ساخت بخشهای قدرتمند IT و دیدن خستگی ناپذیر از بخشهایی که اجازه می دهد یک عملیات پیچیده فنی بدون دردسر اجرا شود. دیوید مییاشیرو ، ناظر اتحادیه دره کاجون ، می گوید: "این یک بالابر سنگین است ، از لحاظ انتهایی در IT. School District ، یک منطقه فقیرنشین در شرق شهرستان سن دیگو که در آن رای دهندگان در سال 2016 20 میلیون دلار وام برای تأمین سرمایه گذاری فناوری منطقه تصویب کردند. آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

لب زدن به اهمیت فناوری کافی نیست. ضروری است که تغییرات عملیاتی ایجاد شود که رهبران فناوری را با بودجه واقعی در موقعیت های اقتدار واقعی قرار دهند. "در منطقه ما ، مدیر ارشد فناوری ما یک دستیار سرپرست است. وی دارای رتبه دوم در سازمان است. تجارت اصلی ما یادگیری و موفقیت است - اما ما مشاغلی هستیم که به مشتری متصل هستیم. این طرز تفکری متفاوت از اکثر رهبران منطقه است "، میاشیرو می گوید.

منطقه لیندزی نیز سرمایه گذاری زیادی در زمینه فناوری انجام داده است ، اما ناظر رونی می گوید اتصال "یک تیم بسیار قدرتمند فناوری" با یک تیم برنامه درسی خوب از اهمیت بیشتری برخوردار است. "این در مورد یادگیری است. او فناوری با ارائه جزئیات اصلی در مورد اولویت های منطقه ، می گوید: "فناوری روش تحویل است." "اگر شما یک تیم برنامه درسی قدرتمند ، متمرکز بر آینده و متعهد برای طراحی فرصت های یادگیری که می تواند از طریق فناوری ارائه شود ، ندارید ، از آنچه دانش آموزان و خانواده ها نیاز دارند کوتاه می آیید. و قرار نیست کسی را برای آینده ای که قرار است با آن روبرو شوند آماده کند. "

SOLVING TECH LOGISTICS
سیزده سال پیش ، ذینفعان لیندسی - کارکنان مدرسه ، والدین و جامعه بازرگانی - تصمیم گرفتند که هر دانش آموز باید یک رایانه داشته باشد (هر سه سال یکبار جایگزین شود) ، اتصال به اینترنت و دسترسی به برنامه درسی آنلاین. آنها در پروژه Wi-Fi جامعه با شهر لیندزی همکاری کردند و با ارائه دهندگان شخص ثالث برای قرار دادن برج ها و نزدیک به 1500 نقطه اتصال در سراسر منطقه همکاری کردند. رونی می گوید ، آنها هزینه این تلاش ها را پرداخت کردند - به استثنای یادگیری حرفه ای مداوم که از طریق بودجه اعطا می شود - از طریق صندوق عمومی خود. همه چیز در مورد اولویت ها بود: "ما بیش از هیچ منطقه دیگری دقیقاً مانند لیندزی پول نداریم. اما ما به عنوان یک جامعه ، آن را در اولویت قرار می دهیم و در این قسمت است که پول خود را قرار می دهیم. "

به همین ترتیب ، مدارس دولتی شهرستان میامی-داد در سال 2012 یک ربع میلیارد دلار از طریق همه پرسی اوراق قرضه برای خرید دستگاه برای هر دانش آموز و ابزارهای داخل کلاس مانند تابلوهای پرومتئان ، ساخت Wi-Fi و ایجاد نقاط داغ در مدارس و محلات سرمایه گذاری کردند. آلبرتو کاروالیو ، سرپرست میامی-داد می گوید: "هدف این بود که دسترسی عادلانه به منابعی فراهم شود که امکان 24/7 ، هر زمان و در هر مکان را برای دانشجویان فراهم کند." "یک شبه ، ما به قرن 21 منتقل شدیم."

در حالی که مدارس در سرتاسر کشور با مشکلات فنی مانند Zoombombing - که در آن جلسات کاربران خارج از شبکه در کنفرانس ویدیویی کنفرانس آنلاین خراب می شوند - و فن آوری ناخوشایند دست و پنجه نرم می کنند ، میاشیرو نگران است که ed tech با نام بد از همه گیر خارج شود. وی خطای کاربر و عدم آموزش را مقصر برخی از مشکلات مدرسه ای می داند که اکنون تجربه می کنند. او می گوید: "نمی توان انتظار داشت که مردم فقط این ابزارها را برداشته و از آنها استفاده کنند." بیشتر مناطق زیرساخت های لازم را برای تغییر ناگهانی به یک مدل آنلاین ندارند. "آنها یک ورود به سیستم ، حریم خصوصی داده ندارند - ما در فضای دیجیتال کارهای زیادی انجام داده ایم تا ما را برای امنیت ، حفظ حریم خصوصی داده ها و تبادل داده آماده کنیم." اما کار کردن روی اینها تدارکات ممکن است سالها طول بکشد. میاشیرو می گوید: "انجام این کار حتی قبل از همه گیری سخت است." آیا ما در حال آموزش نوین هستیم ، یا فقط رقم می زنیم؟

برنامه درسی آنلاین BUILDING
ابزار بدون محتوای خوب و آموزش خوب معنی ندارد. Lindsay Unified پنج سال پیش روند تقویت برنامه درسی آنلاین خود را آغاز کرد. رونی تخمین می زند قبل از همه گیری ، برنامه های درسی دیجیتالی آن تقریباً 50 تا 60 درصد از نتایج دانش آموزان دبیرستانی را برآورده می کرد. با این حال ، مهمترین بخشهای دروس همچنان در اختیار معلمین باقی می ماند که به صورت شخصی یا با گروهی از زبان آموزان کار می کنند. این معادله به این دلیل کار می کند که "ما به معنای واقعی کلمه هزاران لیست پخش درست کردیم" ، و با اشاره به واحدهای مطالعه یا دروس ، شامل مثلا فیلم ، شواهد مکتوب ، منابع اضافی و پشتیبانی از دانشجویان ELL در مورد یک موضوع می باشد.

برای دره کاژون ، همه گیری طرحی متفاوت در لیست های پخش ایجاد کرد. در حالی که مدارس قبلاً به دروس آنلاین فراوان دسترسی داشتند ، این منطقه تصمیم گرفت با تنظیم لیست های پخش سفارشی برای هر سطح یادگیری ، جریان درس را متمرکز کند ، به این امید که برخی از معلمان تحت فشار روزانه پس از انتقال به دوره های کامل ، از بین بروند. زمان یادگیری از راه دور

میاشیرو می گوید: "ما منابع جمعی خود و برخی از دقیق ترین معلمان خود را برای کمک به طراحی لیست پخش سفارشی تا پایان سال تحصیلی جمع کردیم تا معلمان فقط بر زنده ماندن تمرکز کنند."

حفظ ابعاد انسانی
هنگامی که از فناوری برای ارائه برنامه درسی با کیفیت بالا به روشی متفاوت استفاده می شود - و معلمان آموزش می بینند تا ارتباط با دانش آموزان را در اولویت قرار دهند - این ناظران می گویند نتایج قابل توجه است. به عنوان مثال ، در لیندزی ، مهارت دانش آموزان در هر دو آزمون ریاضی و آزمون ELA در حال افزایش است ، تعلیق ها و تحصیلات در حال کاهش است و نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان سال گذشته به 91.8 درصد رسیده است. با این حال ، در سراسر کشور ، کارهای بیشتری باید انجام شود تا یادگیری ترکیبی را برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ، زبان آموزان انگلیسی و جمعیت شکننده که به سختی قابل دسترسی هستند ، برابر کند.

مربیان میامی - که انتظار می رود هر روز در طول هر دوره از بیماری سه تا چهار ساعت به طور مستقیم با دانش آموزان درگیر شوند (دانش آموزان 3 ساعت دیگر کار مستقل و تحت نظارت معلم انجام می دهند) - با ابزارهای دیجیتالی که اکنون هستند جدید نیستند استفاده کردن. کاروالیو می گوید: "ما مقدار زیادی پول و وقت صرف کردیم تا معلمان را به آموزش متمایز ... با منابع دیجیتال حساس کنیم." "هنگامی که ما به یادگیری از راه دور منتقل شدیم ، دو روز PD ایجاد کردیم تا معلمان بتوانند خود را با آنچه قبلاً می دانستند دوباره مقایسه کنند. به همین دلیل است که من معتقدم این انتقال بسیار بی وقفه بوده است - این اولین باری نبود که معلمان با دارایی های دیجیتالی آشنا می شدند که قبلاً هرگز ندیده بودند. " 

Film Education: A User's Guide - FutureLearn

میاشیرو خاطرنشان می کند ، ایجاد تعادل درست روی حیله و تزویر است. او می گوید: "این موضوع مربوط به داشتن یک دستگاه براق برای ورود بچه ها نیست ، بنابراین می توان گفت:" اکنون بچه های ما از فناوری استفاده می کنند. "این فقط جای مداد و کتاب های درسی را با یک ماشین جایگزین می کند و کل فرصت را از دست می دهد.  در عوض ، یادگیری ترکیبی م effectiveثر "در مورد استفاده از فناوری برای بهبود روند انسان ، برای کارآمدتر ، موثرتر بودن و استفاده از داده ها برای اطمینان از دستیابی به اهداف خود است. صنایع دیگر اینگونه از فناوری استفاده می کنند ، اما اکنون اکثر مردم از این فناوری در کلاس استفاده نمی کنند. اما ما باید باشیم. "

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی