فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

Google Classroom می تواند در برخی از مسائل لجستیکی که آموخته های ترکیبی برای معلمان و دانش آموزان ایجاد می کند ، کمک کند.

با استفاده از میلیون ها کاربر معلم و دانشجو در سراسر جهان ، Google Classroom به اصلی ترین کار ، همکاری و یادگیری تبدیل شده است. ویژگی های کاربر پسند آن را به یک سیستم مدیریت یادگیری مناسب (LMS) برای دانش آموزان در هر سنی و برای همه موضوعات تبدیل می کند.

همانطور که مدارس بیشتری یادگیری ترکیبی را امتحان می کنند ، بسیاری از معلمان ممکن است تعجب کنند: چگونه می توانم از Google Classroom به عنوان سیستم مدیریت یادگیری برای تجربیات یادگیری ترکیبی استفاده کنم؟

در کلاس من ، دانش آموزانم از طریق یک مدل یادگیری ترکیبی چرخش ایستگاه می چرخند. هر ایستگاه یک کار متفاوت است ، یکی از آنها در یک گروه کوچک با من کار می کند. ایستگاه فناوری یک دوره ناهمزمان برای حمایت از دانش آموزان در ایجاد مهارت های خواندن و دستور زبان است - معنای ناهمگام این است که دانش آموزان آزادند از طریق محتوا با سرعت خود کار کنند. مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

توصیه های زیر روشی است که معلمان می توانند در حالی که از Google Classroom به عنوان LMS استفاده می کنند ، عناصر یادگیری ترکیبی همزمان را در دوره های آموزشی خود ادغام کنند.

4 راه برای استفاده از کلاس GOOGLE برای یادگیری خاموش

1. از تنظیمات استفاده کنید: در حالی که سایر سیستم های مدیریت یادگیری ممکن است از نظر سازمان بیشتر ارائه دهند ، طراحی Google Classroom مزایای خود را دارد. برای مثال ، جریان مکانی برای اعلان ها ، اعلام حضورها و س questionsالات را ارائه می دهد. پیش از این ، جریان یک جدول زمانی از آثار منتشر شده در Google Classroom بود ، اما معلمان اکنون این امکان را دارند که آن را سفارشی کنند و تصمیم بگیرند که چه نوع پست هایی مانند یادآوری های کلی درباره ارزیابی ها یا پیوند به منابع مرتبط و پرکاربرد ، ظاهر می شود. دانش آموزان من دوست دارند وب سایت ها ، الگوها و مطالب پر استفاده خود را در Stream ارسال کنند.

صفحه Class Class کلیه وظایفی را که انتظار می رود دانش آموزان انجام دهند را در خود جای داده است. معلمان می توانند مجموعه ای از ماژولها یا واحدهای متوالی با موضوعات و وظایف و فعالیتهای مرتبط ذکر شده در زیر ایجاد کنند. به عنوان مثال ، من برای یکی از کلاسهای خود ماژولی دارم که کلمات معمولاً گیج شده را شامل می شود و شامل درسها و فعالیتها می شود.

Film Production - Tele Film Service Provider from Bengaluru

هنگام معرفی یک ماژول ، بررسی آن در کار کلاس با دانش آموزان مفید است تا به آنها در درک نحوه پیمایش در آن کمک کند. ادغام فن آوری در یادگیری ترکیبی وقتی دانشجو بر روی یک تکلیف خاص کلیک می کند ، همه دستورالعمل ها ، منابع و تکالیف ظاهر می شوند. منظم و کارآمد نگه داشتن صفحه کار کلاس برای دانشجویان به آنها در کار در دوره ناهمزمان کمک می کند.

2. یکپارچه سازی برنامه ها برای ساخت محتوا: برنامه ها و وب سایت های متنوعی وجود دارد که به معلمان اجازه می دهد فهرست های Google Classroom خود را به راحتی وارد یا همگام سازی کنند. دانش آموزان به جای اینکه کل مراحل راه اندازی حساب را طی کنند ، می توانند به راحتی با حساب Google خود وارد سیستم شوند و کار تعیین تکلیف را شروع کنند. چند نمونه از برنامه هایی که به خوبی با Google Classroom ادغام می شوند Edpuzzle ، Newsela ، Fluency Tutor for Google و Edulastic هستند.

3. تزریق عناصر مشترک: دانش آموزان می توانند با سرعت خود در یک محیط مخلوط کار کنند ، اما این بدان معنا نیست که آنها مجبورند به تنهایی کار کنند. ابزارهای G Suite برای سهولت همکاری شناخته شده اند. در هر ماژول ، سعی می کنم یک نوع فعالیت مشارکتی را برای دانشجویان در نظر بگیرم. خواه آنها منابع خود را در یک Padlet به اشتراک بگذارند ، هم در مورد ایده ها از طریق Verso بحث کنند ، و یا پیام هایی را در Flipgrid ضبط کنند ، من سعی می کنم به دانشجویان فرصتی برای اشتراک با یکدیگر بدهم. من پیوندهای این ابزارها را در تکالیف موجود در Google Classroom قرار می دهم ، و هنگامی که دانش آموزی به آن تکلیف رسید ، برای انجام آن فعالیت کلیک می کنند.

مشکلی که همزمان با استفاده از این ابزارها وجود دارد این است که دانشجویان پس از تکمیل تکلیف یا ماژول ، معمولاً دیگر به آن بر نمی گردند. هر از گاهی ، من به صراحت دانش آموزان را راهنمایی می کنم که به ماژول های قبلی برگردند و ببینند در مورد چه ایده های جدیدی بحث می شود ، تا آنها همچنان از همکلاسی های خود یاد بگیرند.

روش دیگر برای تشویق همکاری استفاده از تب Stream است که به دانش آموزان امکان ارسال و ارسال نظر را می دهد. دانش آموزان می توانند س questionsالات مربوط به تکلیف یا موضوعی را ارسال کنند و همکلاسی های آنها می توانند به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این ، اگر دانش آموزان در نتیجه ماژول های خود چیزی ایجاد کنند ، مانند ویدیویی درباره موضوعی که درباره آن یاد گرفته اند ، می توانند این تکلیف را برای جریان ارسال کنند و همکلاسی هایشان می توانند در مورد آن بررسی و نظر دهند. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

4- روش های درجه بندی ، نظارت و بازخورد را تنظیم کنید: سخت ترین قسمت برای معلم در یک محیط یادگیری ترکیبی ناهمزمان ، آگاهی از آمادگی دانش آموز برای بازخورد است. حتی اگر من با دانشجویان گفتگو می کنم ، ردیابی مکان هر دانشجو در ماژول ها دشوار است.

برای کنار آمدن با این ، من یک فرم Google ایجاد می کنم و آن را به عنوان یک منبع ماده در بالای صفحه Classwork ارسال می کنم. در طول سال در آنجا می ماند. در فرم ، دانش آموزان نام خود را ، تاریخ فعلی و تکلیفی را که در حال انجام آن هستند ارائه می دهند. فرم سپس از آنها می پرسد که آیا برای بازخورد غیررسمی یا نمره رسمی آماده هستند.

در حالی که می توانم این فرم را مدام بررسی کنم تا ببینم چه زمانی دانش آموزان به بازخورد نیاز دارند ، من گزینه دریافت ایمیل اعلان را هر زمان ارسال پاسخ جدید فعال کردم. از این طریق من دقیقاً می دانم کدام کار را باید ببینم ، کدام دانش آموز را مشاهده کنم و چه نوع بازخوردی را ارائه دهم. دانش آموزان برای تسلط بر این فرآیند در طول سال آمده اند و این یک روش آسان برای ردیابی و نظارت بر آنچه که در حال تکمیل هستند بوده است.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی