فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

یادگیری ترکیبی این توانایی را دارد که روش تدریس معلمان و دانش آموزان را متحول کند - اگر از همه آنچه ارائه می دهد استفاده کنیم.

چند ماه پیش ، من متوجه شدم که بحث پیرامون مفهوم یادگیری ترکیبی افزایش یافته است. بسیاری از این مکالمات با یادداشت مشابهی شروع شد: "ما با هم مخلوط شده ایم - همه معلمان ما از Google Classroom استفاده می کنند" (یا Edmodo ، Schoology ، Canvas ، Moodle و غیره). با این حال ، در بررسی بیشتر ، من اغلب متوجه شدم که این ابزارها فقط محتوای موجود و رویه های کلاس را دیجیتالی کرده اند.

دانش آموزان به جای پر کردن صندوق ورودی روی میز معلم با بسته ها و برگه های کار ، دقیقاً همان مراحل آنلاین را انجام دادند. معلمان به جای نوشتن تکالیف در صفحه ، آنها را در خبرهای دیجیتالی دانش آموزان قرار می دهند. در حالی که یادگیری ترکیبی نوید نوآوری را با خود به همراه دارد ، این خطر وجود دارد که با استفاده از ابزارهای جدیدتر و گران قیمت ، روشهای موجود را تداوم و تکرار می کند. مزایای تمایز در توسعه حرفه ای با فیلم آموزشی

خطر
انتشار محتوای دیجیتالی ، معلم محور ، یادگیری کامل آمیخته ای نیست. اگرچه این می تواند به عنوان اولین گام به سوی مدل های جدید یادگیری تلقی شود ، اما این خطر در خودآموزی است. هنگامی که یادگیری ترکیبی با جریان کار دیجیتال برابر شود ، دانش آموزان به جای تبدیل شدن به خالق دانش در زمینه ای که می توانند به طور فعال کنترل کنند ، مصرف کننده محتوای معلم کارگردان هستند.

وعده
یادگیری ترکیبی واقعی به دانش آموزان نه تنها این فرصت را می دهد تا هم از طریق آنلاین و هم از طریق روش های سنتی کلاس ، محتوای و آموزش را به دست آورند ، بلکه عنصر اقتدار این فرایند را نیز به دست می آورند. آزاد کردن دانش آموزان از محدوده روز مدرسه ، دیوارهای کلاس ، تنها مهارت معلم و سرعت بقیه کلاس ، یادگیری ترکیبی می تواند اساساً سیستم و ساختار مدرسه را تغییر دهد و دانش آموزان را با تجربه یادگیری شخصی تر و فعال تر. انتقال به یادگیری ترکیبی

سال گذشته ، من با سه مربی آموزشی از Belvuue ، نبراسکا ، در مورد ابتکار 1: 1 iPad (جایی که هر دانش آموز یک iPad دارد) و حرکت آنها به سمت یادگیری ترکیبی مصاحبه کردم. آنها تلاش ها برای فراهم آوردن راه های متعدد برای دستیابی دانش آموزان به محتوا ، استراتژی های استفاده از صوت و فیلم برای یادگیری مستقل داربست ، فرصت های تطبیق دستورالعمل ها بر اساس داده های زمان واقعی و فرصت شرکت در مکالمات رو در رو معنادارتر را بیان کردند. این مربیان یادگیری ترکیبی را به عنوان کنترل دانش آموزان بر نحوه یادگیری ، سرعت تجربه یادگیری و مکانی که می خواهند در کلاس یاد بگیرند ، یاد می گیرند.
به عنوان مثال ، آن فلدمن  توضیح داد که چگونه معلمان می توانند از قدرت پخش فیلم برای خواندن و توضیح مطالب استفاده کنند - به دانش آموزان این اجازه را می دهد که سرعت یادگیری خود و همچنین روشی را که از طریق آن محتوا را تجربه می کنند ، انتخاب کنند. برای اثبات اینکه همه دانشجویان می توانند از این فرصت ها بهره مند شوند ، همکار Ann ، Jeanette Carlson (MrsJCarlson) تصویر سمت چپ را توییت کرد. این مهدکودک ها نه تنها یاد گرفتند که به طور مستقل روی یک کار آنالوگ کار کنند بلکه از فیلم ها استفاده کردند تا به آنها در رمزگشایی دستورالعمل ها و درک مطلب کمک کنند.

Educational Film Market | International Animation Festival Hiroshima

در سطح پیشرفته تر ، ژانت یاد گرفت که آموزش ترکیبی به ویژه در آموزش مفاهیم چالش برانگیز در کلاس تجارت خود مفید است. از طریق پخش فیلم ، او اساساً خودش را شبیه سازی کرد ، ویدئویی ایجاد کرد تا دانشجویان را در یک کار دشوار دنبال کند. این روش ترکیبی او را از جلوی اتاق آزاد کرد تا بتواند به صورت فردی با دانش آموزان کار کند و دستورالعمل های سفارشی ارائه دهد. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

همکار آن و ژانت ، جفری برنادت (JeffreyBernadt) درمورد این مفهوم توضیحاتی ارائه داد و نحوه استفاده از یادگیری ترکیبی را برای ارائه دانش آموزان علوم اجتماعی دبیرستان به گزینه های مختلف برای کسب دانش محتوا - ویدئو ، متن دیجیتال ، کاغذ یا کتاب های الکترونیکی ، یا چهره به اشتراک گذاشت. مکالمه رو در رو جفری به جای اینکه دانش آموزان را مجبور به نشستن روی میز و یادگیری در مرحله قفل کند ، محیطی را ایجاد کرد که دانش آموزانش می توانستند مسیر ، سرعت و حتی مکان یادگیری خود را کنترل کنند. این مثالها نشان می دهد که چگونه دانش آموزان می توانند با یادگیری ترکیبی برای به دست آوردن محتوا و دستورالعمل درگیر شوند ، اما مربیان همچنین توضیح داده اند که چگونه ابزارهای دیجیتال دانش آموزان را در نشان دادن یادگیری خود صدا و انتخاب جدید می کنند.

یادگیری ترکیبی می تواند به معنای گام به جلو به سوی چیزی بزرگتر باشد - دانش آموزان را بیش از یادگیری خود اختیار می کنند ، اما این به مسیری که معلم انتخاب می کند بستگی دارد. در یک پست اخیر در وبلاگ ، ویل ریچاردسون این نکته را مطرح کرد که مربیان از طریق انتخاب یا فناوری یا حتی یادگیری ترکیبی "به دانشجویان" اختیار نمی دهند. در عوض ، دانش آموزان وقتی معلمان "شرایطی را فراهم می کنند که می تواند نمایندگی شکوفا شود" آن را کسب می کنند. رسیدن به تعریفی از یادگیری

در گزارش م Instituteسسه کریستنسن 2013 ، نویسندگان این سال را مطرح کردند: "آیا یادگیری مخلوط K-12 مخل است؟" یعنی آیا تعریف جدیدی از آنچه "خوب" می داند ایجاد می کند؟ آنها استدلال می کنند که برای ایجاد اختلال ، یادگیری ترکیبی نیاز به جایگزینی جهت گیری معلم مدار موجود در مدرسه با الگوی دانش آموز محور دارد. یادگیری تلفیقی می تواند تعریف جدیدی از آموزش و یادگیری (قول) ایجاد کند ، یا می تواند چیزی بیش از یک نسخه دیجیتالی از مفهوم سنتی مدرسه (خطر) باشد.

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی