فیلم آموزشی بسازید

  • ۰
  • ۰

مهارت های ارتباطی و ذهنیت رشد در پذیرش یک برنامه آنلاین در سراسر مدرسه بسیار مهم است زیرا فارغ از فناوری ، این مهارت ها قلب یادگیری هستند.
در فیلم The Intern ، یک شهروند سالخورده 70 ساله به نام Ben Whittaker (رابرت دنیرو) ، برای یک کارآموزی "ارشد" با یک شرکت نوپا در زمینه فناوری مد که رشد انفجاری دارد ، اقدام می کند. روند مصاحبه او را ملزم به ارائه فیلم می کند. بن که مطمئن نیست چگونه یک ویدئو بسازد ، نوه 9 ساله خود را ثبت نام می کند و با گرما و شخصیت خود شرکت را متعجب می کند. بن کار را به دست می آورد.

او تجربه جدیدی را در نقش جدید خود به ارمغان می آورد ، و ضریب هوشی بالای وی سودهایی برای مدیرعامل شرکت با سرعت و بیش از حد متعهد ، که یاد می گیرد از بن برای صداقت و صداقتش قدردانی کرده و برای او ارزش قائل است سود می برد. رویکرد "مدرسه قدیمی" او را هر روز با کت و شلوار و کراوات می یابد ، در حالی که همکاران جوان او تی شرت می پوشند و اصلاح نمی کنند. جذابیت بن این است که او در مکالمه مهارت دارد و ارزشش را می دهد.

پروفسور شری ترکل در مقاله "بازیابی گفتگو" ، که اخیراً موردی از نیویورک تایمز است ، نوشت:

اما در این نوع مکالمه است - جایی که می آموزیم ارتباط چشمی برقرار کنیم ، از وضعیت و لحن شخص دیگری آگاه شویم ، یکدیگر را راحت کنیم و با احترام یکدیگر را به چالش بکشیم - که همدلی و صمیمیت شکوفا می شود. در این گفتگوها ، می آموزیم که هستیم.
و در اینترن ، بن مدیرعامل ژول اوستین (آن هاتاوی) را به چالش می کشد تا از طریق مکالمه ، گوش دادن و همدلی شخص خود را بیاموزد. 3 راه برای تعمیق درگیری دانش آموزان در بحث های آنلاین

در حالی که مدارس راهپیمایی را به سمت یادگیری آنلاین و ترکیبی ادامه می دهند ، چیزهای زیادی برای آموختن دروس بن ویتاکر وجود دارد. این رویکرد نیازی به رو در رو یا بصورت آنلاین ندارد. می تواند هر دو باشد. با یک ذهنیت رشد ، می توانیم به راه ها و حالت های جدید اتصال متصل شویم.

آکادمی آنلاین جهانی
مدرسه ما اخیراً به آکادمی جهانی آنلاین پیوست و به دانشجویان ما این فرصت را داد تا دوره های آنلاین را به عنوان بخشی از کنسرسیوم مدارس مستقل در سراسر جهان بگذرانند.

یکی از اولین فعالیت های دوره آنلاین دانشجویان ایجاد یک فیلم مقدماتی برای ارسال به سکوی کلاس بود. چند نفر فضای فیلم آرامی را برای فیلمبرداری از معرفی خود انتخاب کردند. با این حال ، یکی از دانشجویان مرکز کتابخانه را که توسط همسالانش محاصره شده بود ، انتخاب کرد و توضیح داد ، "من می خواهم آنها مرا در اطرافم ببینند!"

از طریق این تمرین ، مدرسان آکادمی جهانی آنلاین چیزهای زیادی در مورد دانشجویان جدید خود می آموزند و جامعه را به صورت آنلاین ایجاد می کنند. در روزها و هفته های ابتدایی کلاس ، دانش آموزان با هم در گروه های بحث و گفتگو از طریق Skype کار می کنند و درباره کارهای نوشته شده یکدیگر در وبلاگ کلاس نظر می دهند. حتی اگر آنها به طور حضوری ملاقات نکنند ، آنها در حال شناخت آنلاین یکدیگر هستند و در مورد اینکه چه چیزی را ارسال و به اشتراک بگذارند انتخاب می کنند.

هنگامی که از یکی از دانش آموزان در مورد هنجارها برای بحث مناسب و به اشتراک گذاری آنلاین پرسیدم ، او درک ضمنی توصیف کرد که آنچه و چگونه آنها به اشتراک می گذارند به طور مناسب انجام خواهد شد. وی همچنین از خودآگاهی در مورد جامعه کلاس و اهمیت فرهنگ سازی مثبت برای کلاس ابراز داشت.

غالباً ، بزرگسالان به جای دیدن بهترین ها ، رفتارهای آنلاین بچه ها را بدترین تصور می کنند. واقعیت ها این است که نوجوانان می دانند چگونه جامعه را به صورت آنلاین ایجاد کنند - و آنها قبلاً این کار را انجام داده اند. بررسی اخیر Pew در مورد نوجوانان و رفتار آنلاین (طبق گزارش نیویورک تایمز) نشان داد:

57 درصد نوجوانان آمریکایی 13 تا 17 ساله می گویند که دوست آنلاین خود را پیدا کرده اند. تقریباً از هر 10 نوجوان مورد بررسی سه نفر گفتند که آنها دارای شبکه ای متشکل از بیش از 5 دوست هستند که از طریق اینترنت پیدا کرده اند. اکثریت قریب به اتفاق ، 77 درصد از این روابط در یک جلسه واقعی به اوج نمی رسند.
تجارب دانشجویان ما در آکادمی آنلاین جهانی ، یافته های Pew را منعکس می کند - دانش آموزان در حال ایجاد روابط جدید هستند ، اما چهره به چهره ندارند.  آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

7 مرحله توسعه
یک مسیر مشخص برای یادگیری آنلاین وجود دارد که با تعاملات رو در رو قوی همخوانی دارد. مدارس باید به اندازه کافی زیرک باشند تا بتوانند هر دو حالت یادگیری را در آن بگنجانند. و مسیر موفقیت آمیز در یادگیری دیجیتال چگونه است؟ در اینجا مراحل توسعه وجود دارد:

1. زیرساخت ها را تمیز کنید.
مراقب "مسدود کردن و مقابله" باشید. این برای موفقیت در محیط های یادگیری دیجیتال ضروری است. اگر پهنای باند کافی برای دسترسی بی سیم بی دردسر وجود نداشته باشد ، ناامیدی ایجاد می شود. آنچه را که نیاز دارید بیش از حد ارزیابی کنید تا مجبور به عقب راندن و پر کردن مجدد شوید.

2. 1: 1 بروید.
از گاری های لپ تاپ دور شده و به سمت دستگاه های جداگانه حرکت کنید. مدل 1: 1 یک محیط یادگیری دیجیتال را تشویق و تسهیل می کند.

3. LMS مناسب را پیدا کنید.
حرکت ما به Schoology نسبتاً بی نقص بوده است ، از زمان شروع کار هر ساله فرزندخواندگی افزایش می یابد. رابط کاربری شبه فیس بوک هم دانش آموزان و هم معلمان را به خود جلب می کند و انجمن های بحث ، تقویم و ویژگی های پیام رسانی مستقیم بسیار مهیب هستند.

4. ارگونومی و سطوح را در نظر بگیرید.
میزهای تک برای محیط یادگیری دیجیتال مناسب نیستند. جداول برای ارتقا collaboration همکاری و توانایی گسترش با دستگاه بسیار بهتر کار می کنند.

5. کار گروهی و همکاری را در آغوش بگیرید.
تیم های آموزشی را برای همکاری در یک دوره تنظیم کنید. اگر ممکن است ، دفاتر مشترک دپارتمان را راه اندازی کنید تا ایده ها و مهارت ها گرده افشانی را آغاز کنند. منحنی یادگیری و پذیرش به طور چشمگیری با تیم های آموزشی مشترک و دفاتر گروه افزایش می یابد.

6. با جامعه والدین ارتباط برقرار کنید و آنها را آموزش دهید. فیلم آموزش ترکیبی: جمع آوری منابع
به یاد داشته باشید که والدین در محیط های دیجیتالی یادگیری بزرگ نمی شوند. آنها به مثالهای واضح و قانع کننده ای نیاز دارند که ارزش را نشان دهند. کمیته ای از والدین و معلمان تشکیل دهید و از دانش آموزان بخواهید نمونه هایی را به آنها ارائه دهند. این اعضای کمیته را الهام بخش و قادر می سازد تا سفیر و داستان نویس شوند و ارزش محیط های یادگیری دیجیتال را ارتقا دهند.

7. کنسرسیوم مناسب برای یادگیری آنلاین را پیدا کنید.
حرکت ما به آکادمی آنلاین جهانی برای مدرسه ما منطقی بود و پیشنهادات انتخابی ما را به طور چشمگیری افزایش داد. شماره یک دلیل که دانشجویان ما برای شرکت در یک دوره آکادمی آنلاین جهانی انتخاب کردند ، مباحث موجود از حل مسئله پزشکی تا بهداشت جهانی بود.

14th In The Palace | Students | Educational Film Ateliers

"چرا" تصویب فناوری
در طول این هفت مرحله ، حلقه های بازخورد منظم برای انجام تنظیمات و اصلاحات در زمان واقعی بسیار مهم هستند. بحثهای گروهی متمرکز را با دانش آموزان ، معلمان و والدین برگزار کنید و از بازخورد برای اصلاح و بهبود زایمان استفاده کنید.

همچنین برای رهبری مدرسه مهم است که یک ذهنیت رشد را الگو قرار دهیم. هنگامی که جاده پر از دست انداز و غیرقابل پیش بینی می شود ، بن ویتاکر را از The Intern به عنوان یک مدل مفید از کسی در نظر بگیرید که به جای مقاومت در برابر آن ، به محیط یادگیری متفاوتی متمایل شده است ، محیط اطراف خود را مشاهده کرده و با حفظ ارزش های تعامل شخصی ، گفتگو ، نقاط ورودی را پیدا کرده است. ، و ایجاد رابطه

شاید مهمترین ، "چرا" تصویب و تکامل فناوری را به خاطر بسپارید. جان پالفری ، رئیس مدرسه فیلیپس آندور ، این را به خوبی بیان می کند در "بچه ها را برای اقتصاد دیجیتال آماده کنید" ، یک مقاله نظر اخیر برای بوستون گلوب:

فناوری این قدرت را دارد که دانش آموزان را درگیر خود کند و یادگیری را سرگرم کننده تر کند. بنابراین بسیاری از یادگیری ها در خارج از کلاس اتفاق می افتد. ما باید فعالیت های درون مدرسه ای خود را با علایق خارج از مدرسه بچه هایمان مرتبط کنیم. با تأکید بر وظایف خلاقانه و آزمایش می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کودکان مدرسه را کاملاً با نگاه جدید می بینند. شاید آنها عشق به شعر نوشتن ، تولید موزیک ویدیو یا حل مشکلات سخت در جوامع خود را پیدا کنند.

  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • فیلم آموزشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی